V
Venakko Milanna
Vieras
mä kuolen nauruun mitä se teki, kun olin kaupungilla
. Mä tulin kotiin ja koira toi kaikki miehen vaatteet ja sukkat oven eteen. Tarkoittako että koira toivo että mies muuta pois täältä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hahhaaa... Joo tai sillä on ikävä sun miestä jos se ei oo kotona ollu hetkeen![]()
mutta eilen illalla se haukkui niin paljon mun miestä kun mies kosketteli muaja sänkyyn se tulee joka yö väliin, jos mies mua koske se saa kamalia kohtauksia, sekoa kokonaan ja nyt vielä sellaista haha
![]()
oli yritetty, se tulee silti mä herään ja se on meijän välissä tai mun tyynyllä. En voi itkeäkään, eikä miesen mä vitsi vielä sen takia stressiä ota
oli yritetty, se tulee silti mä herään ja se on meijän välissä tai mun tyynyllä. En voi itkeäkään, eikä miesen mä vitsi vielä sen takia stressiä ota
No kohta meille tulee se meijän Meksiko chihu tänne niin ehkä ei tuu tylsääja myös täältäkin haluamme vielä yks chihu hakea, 3 on hyvää=)
Entäpä jos koira alkaa samaan tän teijän pienimmän kanssa...
koira ei kyllä ymmärrä mitä ihmisen nauru tarkoittaamutta joo koira kuriin. TOSIN. koiralle on ihan normaalia nukkua "lauman" lähellä, se on höpöhöpöä ettei koiraa saa nukuttaa sängyssä kun alkaa "pomottaa", susilaumassakin kaikki nukkuu samassa läjässä ja arvojärjestys säilyy. kyllä se johtajuus otetaan muilla asioilla kuin sillä missä koiran nukkumapaikka on.
No hyi h*tti.
Siinä ei ole mitään normaalia että koira nukkuu ihmisten sängyssä pas*kaisine tassuineen. Yök.
Ei mulla muuta.
No mut jos niillä koirilla on tossut jalassa, kun ne ulkoilee![]()
ja joo, ei ole eläimen paikka ihmisten sängyssä ja vielä tyynyllä :x
No hyi h*tti.
Siinä ei ole mitään normaalia että koira nukkuu ihmisten sängyssä pas*kaisine tassuineen. Yök.
Ei mulla muuta.
No kai ne ulkona silti käy? Nukkuisitko kengät jalassa päällysvaatteissa sängyllä? Vaikka vähän pyyhkäisisit ne puhtaaksi?
Ei, mun mielestä ei koiralla ole mitään jakoa tulla sänkyyn. Sohvallekin vain oman vilttinsä päälle, mieluiten ei ollenkaan.