Ihanaa koira:D niin mustasukkainen minusta että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";26941071]Jospa se koira haluaa lähtee miehen kans johkin pitkälle pois sun luotas. :O[/QUOTE]

miks sitten koiran kamat täällä:D olisi voinnut sekin pakata, kun sillä on oma vaate kokoelma ja 2 sänkyä, lelut ja ja ja..

mutta eilen illalla se haukkui niin paljon mun miestä kun mies kosketteli mua:D ja sänkyyn se tulee joka yö väliin, jos mies mua koske se saa kamalia kohtauksia, sekoa kokonaan ja nyt vielä sellaista haha:D

Miksi annat koiran käyttäytyä noin? Koira pois sängystä ja näytät sille oman paikkansa. Nyt koira on pomo ja sua vaan naurattaa. Aatteles miltä miehestäsi tuntuu?
Älä anna sen reagoida noin jos mies koskee sua, jos sä naurat sille se ajattelee että täähän on ihan hyväksyttävää.

[QUOTE="meriska";26941140]Miksi annat koiran käyttäytyä noin? Koira pois sängystä ja näytät sille oman paikkansa. Nyt koira on pomo ja sua vaan naurattaa. Aatteles miltä miehestäsi tuntuu?
Älä anna sen reagoida noin jos mies koskee sua, jos sä naurat sille se ajattelee että täähän on ihan hyväksyttävää.[/QUOTE]

oli yritetty, se tulee silti mä herään ja se on meijän välissä tai mun tyynyllä. En voi itkeäkään, eikä mies:) en mä vitsi vielä sen takia stressiä ota

[QUOTE="meriska";26941140]Miksi annat koiran käyttäytyä noin? Koira pois sängystä ja näytät sille oman paikkansa. Nyt koira on pomo ja sua vaan naurattaa. Aatteles miltä miehestäsi tuntuu?
Älä anna sen reagoida noin jos mies koskee sua, jos sä naurat sille se ajattelee että täähän on ihan hyväksyttävää.[/QUOTE]

koira ei kyllä ymmärrä mitä ihmisen nauru tarkoittaa ;) mutta joo koira kuriin. TOSIN. koiralle on ihan normaalia nukkua "lauman" lähellä, se on höpöhöpöä ettei koiraa saa nukuttaa sängyssä kun alkaa "pomottaa", susilaumassakin kaikki nukkuu samassa läjässä ja arvojärjestys säilyy. kyllä se johtajuus otetaan muilla asioilla kuin sillä missä koiran nukkumapaikka on.

[QUOTE="meriska";26941167]Portti eteen niin ei tule! Jos et nyt tee mitään se tulee vaan aina pahemmaksi![/QUOTE]

en halua vaikka ne on, mutta portissa on koirallekin pikkuovi mistä saa kävellä vapaasti

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
No kohta meille tulee se meijän Meksiko chihu tänne niin ehkä ei tuu tylsää:D ja myös täältäkin haluamme vielä yks chihu hakea, 3 on hyvää=)

Näin se kannattaakin tehdä. :)
Ensimmäinen on varmaan jotenkin tyhmä ja pilalla, uuden kanssa saat aloitettua ihan alusta!
Ei voi käydä niin huono tuuri että seuraavakin on sellainen joka ei tottele.

koira ei kyllä ymmärrä mitä ihmisen nauru tarkoittaa ;) mutta joo koira kuriin. TOSIN. koiralle on ihan normaalia nukkua "lauman" lähellä, se on höpöhöpöä ettei koiraa saa nukuttaa sängyssä kun alkaa "pomottaa", susilaumassakin kaikki nukkuu samassa läjässä ja arvojärjestys säilyy. kyllä se johtajuus otetaan muilla asioilla kuin sillä missä koiran nukkumapaikka on.

No hyi h*tti.

Siinä ei ole mitään normaalia että koira nukkuu ihmisten sängyssä pas*kaisine tassuineen. Yök.

Ei mulla muuta.

[QUOTE="hmmm";26941289]Ei meillä vaan koirilla ole kuratassuja jos sängyssä ovat. Siistejä ja puhtaita koiria ja nukkuvat peiton alla jalkopäässä.[/QUOTE]

No kai ne ulkona silti käy? Nukkuisitko kengät jalassa päällysvaatteissa sängyllä? Vaikka vähän pyyhkäisisit ne puhtaaksi?

Ei, mun mielestä ei koiralla ole mitään jakoa tulla sänkyyn. Sohvallekin vain oman vilttinsä päälle, mieluiten ei ollenkaan.

No kai ne ulkona silti käy? Nukkuisitko kengät jalassa päällysvaatteissa sängyllä? Vaikka vähän pyyhkäisisit ne puhtaaksi?

Ei, mun mielestä ei koiralla ole mitään jakoa tulla sänkyyn. Sohvallekin vain oman vilttinsä päälle, mieluiten ei ollenkaan.

Käyvät. Mutta ei nuo koirat missään lätäköissä ja ojanpohjilla ryömi. Eivät tuo hiekkaa ja roskaa sisälle. Talvisin, syksyllä ja keväällä käyttävät yleensä myös tossuja. Eivät siisteyden vaan tassujen palelemisen takia. Jos sattuisivat johonkin plänttäämään koipensa niin kyllä meillä on koirashampoota ja suihku kotona. Ihme pöpökammoa, kyllä niitä bakteereita tulee muualta paljon enemmän kuin koiran varpaista.

[QUOTE="hmmm";26941393]Käyvät. Mutta ei nuo koirat missään lätäköissä ja ojanpohjilla ryömi. Eivät tuo hiekkaa ja roskaa sisälle. Talvisin, syksyllä ja keväällä käyttävät yleensä myös tossuja. Eivät siisteyden vaan tassujen palelemisen takia. Jos sattuisivat johonkin plänttäämään koipensa niin kyllä meillä on koirashampoota ja suihku kotona. Ihme pöpökammoa, kyllä niitä bakteereita tulee muualta paljon enemmän kuin koiran varpaista.[/QUOTE]

Niin no, mikä mä olen tuomitsemaan :)

Itseä ajatus vaan puistattaa. Meillä koira TODELLAKIN möyrii kaikki lätäköt, ojanpohjukat ja risukot läpi. Varsinkaan nyt syksyllä ei kyllä kovin siistinä selviä metsälenkeiltä ;) En myöskään pese koiraa kuin ihan äärimmäisessä tarpeessa, tassut toki huuhtelen jos on ihan törkyiset.

Yhteistyössä