G: mihin harrastukseen lapsenne pääsi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26955829]Poika aloittaa rumpujen soittamisen. Onko todellakin nuo ap:n jutut ainoat? Ja muistathan sit kysyä peruutuspaikkoja, jos noin vähässä on paikat.[/QUOTE]

kolme vuotiaalle oli tosiaan vaan nuo kaksi :/

Keskimmäinen pelaa futista, esikoinen menee joukkuevoimisteluun jos ja kun pääsee sinne (ilmoittautuminen ei oo vielä alkanut, aion kärkkyä haukan lailla netissä siihen aikaan että ehdin ilmoittautumaan ekojen joukossa).

[QUOTE="mä";26955804]Meijän ei mihinkään, kun en pystynyt heti lauantai aamusta ilmottamaan jumppaan tai liikkikseen :/
Heti oli paikat menny...[/QUOTE]

Muita seuroja joissa voisi harrastaa samoja lajeja..? Tai joku muu laji?
Usein suoistut seurat ja suositut lajit ovat sellaisia, että ilmoittautua pitää heti minuutin sisällä ilmoittautumisen alkamisesta. Paikat menee periaatteella aikainen lintu madon nappaa...

Poika pelaa jääkiekkoa, muuta ei halua aktiivisesti harrastaa.

Tyttö pelaa jääkiekkoa, aloittaa myös näyttämötaiteet, ratsastaa jonkun verran. Viuluakin soitti mutta sen halusi nyt lopettaa.

ihan saa käsityksen kun jostain koululaisesta puhuisit, kuten sanottu, kerkiää vielä harrastaa vaikka mitä! meillä ei vielä 5v harrasta mitään muuta kuin päiväkotia :D isommat sitten jääkiekkoa ja jalkapalloa. Kiekkoilija aloitti 5vuotiaana luistelukoulun.

Muita seuroja joissa voisi harrastaa samoja lajeja..? Tai joku muu laji?
Usein suoistut seurat ja suositut lajit ovat sellaisia, että ilmoittautua pitää heti minuutin sisällä ilmoittautumisen alkamisesta. Paikat menee periaatteella aikainen lintu madon nappaa...

Tää on pikkuinen kaupunki, eli ei ole muita seuroja :/

No, jos sit ens vuonna oon nopeempi, ja onhan tuo vasta 3 v :)

Kyllä täällä katsotaan myös naapurikaupungin tarjonta :D

Mutta oma 6vee jatkaa futista, halusi salibandyn kaveriksi siihen. Uimakouluun haluaisi myös, mutta se on ongelmallinen juuri vähäisten ryhmien ja aikojen takia. Mutta uidaan vähintään omalla ajalla.

Harmittaa, kun täällä pikkupaikassa ei harrastusmahdollisuuksia ole. Esikoinen pyrki musiikkikouluun, mutta ei päässyt. Kolme lasta ja kukaan ei harrasta mitään kun ei kiinnosta ja tarjonta huonoa. Ei täällä ole edes ohjattua yleisuhreilua. Jalkapalloa löytyy ja sitä esikoinen pelasikin yhden kauden, mutta sitten loppui kiinnostus.

Olen yrittänyt noille kaikkea ehdottaa ratsastuksesta kansalaisopiston kädentaitoihin.

Ekaluokkalainen pelaa nyt kesäkaudella jalkapalloa ja talveksi halusi kiekkokouluun (ja saa myös mennä, harkat kerran viikossa). 5-vuotiaalle on tarpeeksi harrastusta kohtalaisen pitkissä hoitopäivissä jos ei ihan välttämättä jotain itse halua.

Ohhoh.. missä on noin täysi kaikki tai sanotaanko sitten noin pienet ryhmät ettei lisää voi tehdä halukkaille.
Omani jatkaa muodostelaluistelussa ja tanssissa ja nuorempikin tanssii, vanhin tykkää melonnasta mutta talvi kun tulee on se harrastus hiukan katkolla.

Yhteistyössä