Silarit vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MolempiParempi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuleehan täältä jotain positiivistakin! Onko teitä ikinä kaduttanut jotka olette silarit ottaneet? vai onko ollut hyvä fiilis sen jälkeen että "jes nyt on tissit vihdoin"? :D

Monia on niitä jotka harkitsee, on se iso päätös jos sellaiseen ryhtyy..rahaa menee, mutta jos siltä kannalta miettii niin jokainen ne rahat käyttää mihin tykkää. Itse en ymmärrä niitä henkilöitä jotka ostavat esim. pelikonsoleita, pelejä tai muuta mielestäni "turhaa". Jokainen tavallaan. Tietysti on monia ihmisiä myös joiden mielestä luomutissit ovat hyvät, ja turhaa on käyttää monia tonneja siihen että tissit täyteään "epänormaalisti".

Silikoni on maailman tutkituin ja varmasti käytetyin aine, väittäisin näin. Aina leikkauksissa on riskinsä, mutta olisin mielummin tyytyväinen omakuvaani, kuin ahdistuisin joka kerta kun itseäni peilistä katson..puhumattakaan siitä kun on joku kaveri siinä vieressä ja hänellä pursuaa tissiä joka välistä :D

Ja moni sanoo että "lihota". Ei sekään välttämättä jokaisella toimi ja itse en edes liho. Painan 42kg, olen 170cm pitkä ja todella alipainoinen, mutta en silti saa painoani nousemaan, saatikaan sitten että tissit kasvaisi samaa tahtia. Hyödytäntä sekin...ja kuka nyt lihava haluaosi olla pelkkien tissien takia, jotka välttämättä ovat siltikin samankokoiset kuin ennenkin..

Oma päätös se on eikä siinä ole mitään väärää jos joku haluaa parantaa omaa ulkonäköään kun se kerta on mahdollista ja jos siihen on varaa.
Nykyään käytetyt silikoni-implantit eivät vaadi vaihtoa ellei sitten jotain komplikaatioita ilmene. Myös kapseloitumisriski on saatu hyvin minimaaliseksi nykyisillä menetelmillä ja materiaaleilla.
Kaksi ystävääni ovat ottaneet silarit, toinen Virossa ja toinen Liettuassa ja heistä molemmat ovat tyytyväisiä tuloksiin ja molempien tissit näyttävän ja tuntuvat tosi hyviltä (kyllä, olen kokeillut!). Vuoden kuluttua leikkauksesta aripakaan ei enää näy nimeksikään.
Itsellä ei ole silareita enkä ainakaan nyt tarvitse niitä, mutta olen valmis harkitsemaan jos tissini iän myötä menettävät ryhtinsä.

..joka haluaa tietää miltä ne tuntuu? ovatko luonnottomat?? kovasti tekisi myös mieli ottaa, mutta en tiedä miten poikaystävä suhtautuisi...oma asiani, mutta hän niitä enemmän puristelee 8D

En mie itse ottaisi silareita, omat tissit kelpaa hyvin.
En halua kroppaan mitään ylimääräistä materiaalia.
En myöskään halua turhia leikkauksia ja riskejä.

Jokainen tietysti tekee omat päätökset kroppansa suhteen.

Viimeksi muokattu:
En ottaisi. Mihin niitä tarvitsisin? Pienetkin rinnat on rinnat. Miksi haluaisin tunkea jotain keinotekoista ihoni alle? Aika vastenmielinen ajatus. Ja että omasta halusta ottaisin eteeni leikkauksen riskit? Hrr, ei kiitos. Vieläköhän se ruotsalaisnainen makaa vihanneksena silareiden takia?

Kais: Minkä kokoiset tissit sulla mahtaa olla? jos saa kysyä..? :D olisin minäkin tyytyväinen jos edes erottuisi, mutta ei ;<<

Vissiin miulla on c - kokoiset tissit, toinen on pikkasen pienempi. :)
Ei nyt mitkään terhakat tisut, mutta kelpaa miulle ja miehelle hyvin.
Kai mie oon enemmän luonnollisuuden kannattaja. :)

Mutta kyse on siusta ja siun omasta kropasta, tee mikä tuntuu siusta oikealta. :)

Yhteistyössä