Mikä mussa mahtaa olla vikana kun vedän puoleeni vain pleijeri miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uhri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uhri"

Vieras
Olenko mä näkyvästi jotenkin sen olonen et tota on helppo jallittaa vai mistä johtuu,eron jälkeen(yli vuosi sitten) ymmärrrän et saatoinkin vetää puoleeni noita miehiä kun hain jotain hyväksyntää ja miehen kaipuu oli kova mut että vieläkin...
Nyt olen tosin oppinut vähän kuka sellanen on ja kuka ei.
viimesin juttu ei ollu pelimiehiä mutta silti joku mussa karkotti sen.en tajua.....

[QUOTE="Heta";26973935]Onhan se aika isolta osin sinusta itsestä kiinni. Meinaan, että jokainen itse valitsee sen miestyypin, jonka kanssa juttusille alkaa.[/QUOTE]

No mistä sen aina voi tietää kuka on pelimies ja kuka ei? ehkä mä nyt nykysin hiukan osaan suodattaa niitä mutta silti. Ei tää viimesinkään ollut sellanen,tavallinen mies mutta ei meillä sit vaan juttu toiminu pidemmän päälle. mutta kun en tajua mikä mussa sit on sellasta et vedän niitä puoleeni ku lehmä kärpäsiä

[QUOTE="elsi";26973962]Oot liian hyvännäköinen ja annat ymmärtää...[/QUOTE]
No en ole minkään näköinen ihan tavllinen. mitenköhän mä sitten annan ymmärtää?
Erikseen sit nää ihan kertapanot,joskus niitäkin on niin ne nyt ei ole mun mielestä pleijereitä koska tilanne on tiedossa mut sitten on nää joihin ihastuu oikeesti mut nepä vaan leikkii sun tunteilla.

[QUOTE="uhri";26974018]No en ole minkään näköinen ihan tavllinen. mitenköhän mä sitten annan ymmärtää?
Erikseen sit nää ihan kertapanot,joskus niitäkin on niin ne nyt ei ole mun mielestä pleijereitä koska tilanne on tiedossa mut sitten on nää joihin ihastuu oikeesti mut nepä vaan leikkii sun tunteilla.[/QUOTE]

Valitettavasti niitä tyyppejä riittää! Kyl se siitä, tsemppiä!

[QUOTE="uhri";26974033]No enpä oikeestaan,olen mielummin itse se joka ottaa ohjat ja sekös miehiä rassaa.ovat sitten kuulemma tossun alla tai pallo jalassa heti.[/QUOTE]

Viesteistäsi saa oudon ristiriitaisen vaikutelman persoonastasi. Alussa vaikutat vähän rikkinäiseltä, ehkä epävarmalta, kaipaavalta. Ja tässä taas kylmältä, hyökkäävältä. Nämä nyt siis kärjistyksinä, ettet turhaan loukkaannu!

Voiko olla, että annat tosielämässä yhtä ristiriitaista viestiä (ehkä olet toisinaan oma itsesi, ja toisinaan sitä mitä toivoisit olevasi), ja toinen säikähtää/puolustautuu kohtelemalla sinua huonosti/perääntyy?

Eihän sitä tosiaan oikein voi täällä palstalla päätellä, kun ei mitenkään voi mennä toisen pään sisään. Mutta eri ehdotuksia jouduttamaan itsensä tutkiskelua :)

[QUOTE="uhri";26974033]No enpä oikeestaan,olen mielummin itse se joka ottaa ohjat ja sekös miehiä rassaa.ovat sitten kuulemma tossun alla tai pallo jalassa heti.[/QUOTE]

Komenteleva playeri osaa myös uhriutua.

Viesteistäsi saa oudon ristiriitaisen vaikutelman persoonastasi. Alussa vaikutat vähän rikkinäiseltä, ehkä epävarmalta, kaipaavalta. Ja tässä taas kylmältä, hyökkäävältä. Nämä nyt siis kärjistyksinä, ettet turhaan loukkaannu!

Voiko olla, että annat tosielämässä yhtä ristiriitaista viestiä (ehkä olet toisinaan oma itsesi, ja toisinaan sitä mitä toivoisit olevasi), ja toinen säikähtää/puolustautuu kohtelemalla sinua huonosti/perääntyy?

Eihän sitä tosiaan oikein voi täällä palstalla päätellä, kun ei mitenkään voi mennä toisen pään sisään. Mutta eri ehdotuksia jouduttamaan itsensä tutkiskelua :)

En loukkaantunut. Mä olen juuri ehkä noita mitä ehdotit,mä olen osittain rikkinäinen ja olen toisaalta epävarma(juuri miesten suhteen) ja kaipaan kyllä mutta oikeeta parisuhdetta.
Tuosta kylmästä en ole samaa mieltä mutta hyökkäävä voin olla joskus(mikä kai osin vesitti tän viimeisen jutun) mutta toi hykkäävä asenne ,sitä en edes tiedosta. Tosin nyt olen oppinut sen itsestäni et mä todellakin saatan olla liian hyökkäävä ja ehkä sellanen ota tai jätä tyyppinen mitä en todellakaan halua olla.
Ennen en ole ollut sellainen,ainakin luulen niin, sen jälkeen kun ex otti eron niin olen huomannut et musta löytyy puolia joita en haluis löytyvän:(

[QUOTE="uhri";26974177]
olen huomannut et musta löytyy puolia joita en haluis löytyvän:([/QUOTE]

Voi kuule, niin meistä kaikista. Itsensä kannattaa opetella tuntemaan (kuten juuri teet), silloin on jo hyvät mahdollisuudet kehittyä ja olla onnellisempi oman itsensä kanssa :)

Voi kuule, niin meistä kaikista. Itsensä kannattaa opetella tuntemaan (kuten juuri teet), silloin on jo hyvät mahdollisuudet kehittyä ja olla onnellisempi oman itsensä kanssa :)

On kai siinä sitten juuri se hyvä puoli et oppii niitä uusia puolia tulkitsemaan kun ne löytää,tuntuu vaan pahalta ajatella millanen oikeesti onkin ollut kaikki vuodet ja nyt vasta tajuaa sen ettei ehkä olekaan sellainen kun on aina luullut olevansa. Mua niin harmittaa et tää viimesin juttu meni vituralleen,osin ehkä siksi et olin liian hyökkäävä ja juuri sellanen uhkavaatija et joko otat tai jätät(vaikka en sitä suoranaisesti sanonut).
Mies vaan sano et musta saa nyt sellasen kuvan et se on kaikki tai ei mitään ja se oli kai sit yksi syy ainakin mikä sen säikytti pois.
Tällä hetkellä en ole yhtään tyytyväinen itseeni enkä onnellinen itseni kanssa kun tajuaa pikkuhiljaa etten ole seelinen kun olen koko ikäni luullut olevan. Onko toi ero exästä tehnyt musta tälläsen vai onko nää jutut ollut kaikki ne vuodet mitä yhessä oltiin ni olleet piilossa ja tulleet nyt esille.

[QUOTE="uhri";26974190]ai niinko et mä olisin pleijeri? en ole kyllä alkuunkaan,en ikinä pystyis,mä olen niin tunne ihminen et en pystyis tollaseen.[/QUOTE]

No, ensinnäkin playeri on tietysti vähän hämärä käsite. Tulkintoja lausahduksestani voi varmaan vetää useita, mutta tarkoitin sitä, että vaikka joku syyttäisi sinua komentelusta hän saattaa itse olla komenteleva.

Itse asiassa itsensä hyvin tunteva ihminen on usein ristiriitainen. Esim. itse voin olla välillä erittäin macho ja hallitseva ja välillä itkeä ja heittää niin kaunista settiä että. Tietenkin tasaisuus ja tylsyys myös onnistuvat.

Ehkä olisi syytä jotenkin miettiä onko jokin yhteinen juttu noissa miehissä eli onko se "miehen malli" jotenkin huono.

[QUOTE="uhri";26974336]Mua niin harmittaa et tää viimesin juttu meni vituralleen,osin ehkä siksi et olin liian hyökkäävä ja juuri sellanen uhkavaatija et joko otat tai jätät(vaikka en sitä suoranaisesti sanonut).
Mies vaan sano et musta saa nyt sellasen kuvan et se on kaikki tai ei mitään ja se oli kai sit yksi syy ainakin mikä sen säikytti pois.[/QUOTE]

Minusta tuossa ei kategorisesti ole mitään pahaa. Jos itse haluaa jotain enemmän, saa sen myös ilmaista. Inhoan ainakin itse säätöjä, pidän "selvistä sävelistä".

Jaa ja... Mä oon ainakin huomannu et mä taas puolestani onnistunun ihastumaan sellaiseen joka on aluksi niin ihana ja liiankin imelä. Sitten muuttuu sellaseksi mulkuksi, juovaksi pompottelijaksi.

[QUOTE="mies";26974514]Minusta tuossa ei kategorisesti ole mitään pahaa. Jos itse haluaa jotain enemmän, saa sen myös ilmaista. Inhoan ainakin itse säätöjä, pidän "selvistä sävelistä".[/QUOTE]

En mä jaksa sellasta ollaanko vai eikö olla juttuja tai sitä et mietitään kuukausitolkulla mitä nyt tehtäis. Jos mä jotain haluan niin mä sen myös olen aina ilmaissut niinku asia on(nyt tosin mietin et kannattako jatkossa olla niin suorasukainen). Ei sellasessa löysässä hirressä roikkuminen ole mistään kotoisin.

Jos et etsisi aktiivisesti seuraa. Keskityt hetkeksi kaikkeen muuhun paitsi miehiin. Mulla on sellainen mutu (kokemus peräinen) että mitä enemmän etit, sitä paskempia osuu eteen. Hankit uuden harrastuksen/kouluttudut uudelleen/lähdet ulkomaille... Teet jotain muuta ja unohdat pariutumishaaveet. hyvä mies kun tulee eteen sitten kun on tullakseen. Ja siinä välissä jos pelimies koittaa tehdä tuttavuutta niin annat rukkaset suorilta.

[QUOTE="mies";26974476]Itse asiassa itsensä hyvin tunteva ihminen on usein ristiriitainen. Esim. itse voin olla välillä erittäin macho ja hallitseva ja välillä itkeä ja heittää niin kaunista settiä että. Tietenkin tasaisuus ja tylsyys myös onnistuvat.
[/QUOTE]

Varmasti, kaikissa meissähän on eri puolia. Kuitenkin perusluonne ja oma temperamentti pysyvät pohjavireenä. Kaikki on ymmärrettävissä juuri sinun erilaisina luonteenpiirteinäsi. Se, mitä käytöksellään viestii on kuitenkin eri asia silloin, jos ei itsekään tiedosta kaikkia näitä puoliaan. Tai jos ei halua tiedostaa ja kiihkeästi taistelee vastaan jotain, joka yrittää pyrkiä tajuntaan. Se ei tee ihmissuhteille hyvää. Eikä henkilölle itselleen.

[QUOTE="uhri";26974551]En mä jaksa sellasta ollaanko vai eikö olla juttuja tai sitä et mietitään kuukausitolkulla mitä nyt tehtäis. Jos mä jotain haluan niin mä sen myös olen aina ilmaissut niinku asia on(nyt tosin mietin et kannattako jatkossa olla niin suorasukainen). Ei sellasessa löysässä hirressä roikkuminen ole mistään kotoisin.[/QUOTE]

Sama täällä. Ehkä sun kannattaa löytää miehiä, jotka ovat "oikeasti" kiinnostuneempia vakavammasta. "No plääh" -asenne ei itsellenikään toimi, on kyllä yleinen nykyään. Tietenkin tämä on eri asia kuin se että kosii ensitreffeillä jne. jne.

Yhteistyössä