Olen onnellinen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Todella onnellinen! Gynekologi sanoi minulle nuorena, että minun on todennäköisesti vaikea saada lapsia, mutta ei mahdotonta. Olin varautunut siihen, että vietän mieheni kanssa elämämme kaksin. Lapsia olen aina halunnut, ihan pienestä asti. Nyt minulla on 3 lasta, elämä ei voisi olla ihanempaa. Takana vuosien jälkensä jättänyt koulukiusaus, vaikea äitisuhde (vahvasti marttyyri) mutta mulle aurinko paistaa. Kaikille oikein aurinkoista päivää, nauttikaa elämästä!

Jos aloitukseni häiritsee jotain, niin siirtykää seuraavaan aloittajan juttuun.

Kiva, että olet löytänyt onnen elämääsi. Minäkin olen vuosien masennuskierteen ja loppuunpalamisen jälkeen onnellinen. Ihan tavallinen arki on hyvä juttu :)

[QUOTE="puhkarhu";27001984]Kiva, että olet löytänyt onnen elämääsi. Minäkin olen vuosien masennuskierteen ja loppuunpalamisen jälkeen onnellinen. Ihan tavallinen arki on hyvä juttu :)[/QUOTE]

Hienoa kuulla! Ei ole helppoa päästä eroon tunteesta jos on palanut loppuun. Nämä on oikeasti niitä elämän isoja asioita jotka tekevät elämisestä elämisen arvoisen.

[QUOTE="a p";27002229]Lähdettiin tutkimaan vuotohäiriöiden syytä ja outoja tuntemuksia, otettiin verikokeita, ultrattiin ja tehtiin aukiolotutkimus. Eli oli laajempi kuin tavallinen gynekäynti.[/QUOTE]

O.K. Myös kaverilleni sanottiin että hänellä on 3% mahdollisuus tulla raskaaksi, ja kolmen lapsen äiti on nyt. Nykyään voidaan tehdä niin paljon lapsen saamisen hyväksi, että on vaikea ns. ymmärtää että lääkärit jakelevat tuomioitaan.

Yhteistyössä