Hyvä kirjoitus niin monesta mammasta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haukkukaa vaan nipoksi ja kateelliseksi ja mitä näitä palstatotuuksia nyt onkaan, mutta minua eniten häiritsi kolumnin ylimielinen asenne toisin eläviä kohtaan. "Minunpa 2-vuotias on nähnyt monta kertaa minun tupakoivan, kun 7-vuotias ei edes tajua mikä on tupakka" "Meidänpä 2-vuotias on ollut monta kertaa yöhoidossa ja monet yöt erossa äidistään ja isästään" Vähän tulee mieleen tällainen lällällää-asenne muita kohtaan. Jos oma 7-vuotiaani ei tietäisi mikä on tupakka niin olisin pelkästään iloinen. Ja siinä ei tietenkään ole mitään väärää, että isä hoitaa lastaan mutta kyllä mä ihmettelen, jos tilanne on oikeasti heillä se että äiti ja isä kulkevat pitkillä työmatkoillaan jatkuvasti, että mikä onkaan se arvojärjestys. Molemmat lapset on olleet yli 2-vuotiaiksi kotihoidossa ja vaikka mulle tarjottaisiin 10000 euroa kuussa käteen, en takuulla laittaisi pientä lasta hoitoon. IKINÄ. Vaikka Enbuske väittäisi mitä ;)

[QUOTE="muu";27015602]Musta huono kolumni. Mielestäni ei ole mitenkään kummallista, että pientä lasta on vaikea jättää yöhoitoon tai että äiti ei halua reissutyötä tehdä. Itse olen sellainen aika rento ja nuori äiti, mutta silti minulle on ollut todella vaikea paikka laittaa pientä lasta muiden hoidettavaksi, vaikka toki joskus on ihan pakko ollut. Kumpikaan meistä vanhemmista ei pystyisi pientä lasta jättämään USEAKSI yöksi hoitoon. Hienoa jos joku pystyy, mutta meillä ei todellakaan ole sille tarvetta, enkä ole edes sitä mieltä että se olisi hyvästä. Jokainen kuitenkin toimii omalla tyylillään..

Alkoholia saa käyttää kohtuudella, hyvää esimerkkiä se lapselle on (siis se 1-2 annosta). Se ei todellakaan ole ollut mitään sädekehän kiillottelua, että olen muille purkanut jännitystäni lapsen hoitopäivästä tai yöhoidosta! Joillekin äideille ne on vaan isoja juttuja :)

"Pienelle lapselle on oikeasti haitallista, jos kotona ei ole ajokuntoista vanhempaa." Tämä nyt on ihan typerä kommentti, meillä ei ole edes autoa ja minulla ei korttia. Onko pienelle lapselle myös haitallisia nämä tilanteet? Taksi kuljettaa tarpeen mukaan.[/QUOTE]

Oliskohan nyt luetun ymmärtämisessä jotain häikkää?

[QUOTE="vieras";27015849]Haukkukaa vaan nipoksi ja kateelliseksi ja mitä näitä palstatotuuksia nyt onkaan, mutta minua eniten häiritsi kolumnin ylimielinen asenne toisin eläviä kohtaan. "Minunpa 2-vuotias on nähnyt monta kertaa minun tupakoivan, kun 7-vuotias ei edes tajua mikä on tupakka" "Meidänpä 2-vuotias on ollut monta kertaa yöhoidossa ja monet yöt erossa äidistään ja isästään" Vähän tulee mieleen tällainen lällällää-asenne muita kohtaan. Jos oma 7-vuotiaani ei tietäisi mikä on tupakka niin olisin pelkästään iloinen. Ja siinä ei tietenkään ole mitään väärää, että isä hoitaa lastaan mutta kyllä mä ihmettelen, jos tilanne on oikeasti heillä se että äiti ja isä kulkevat pitkillä työmatkoillaan jatkuvasti, että mikä onkaan se arvojärjestys. Molemmat lapset on olleet yli 2-vuotiaiksi kotihoidossa ja vaikka mulle tarjottaisiin 10000 euroa kuussa käteen, en takuulla laittaisi pientä lasta hoitoon. IKINÄ. Vaikka Enbuske väittäisi mitä ;)[/QUOTE]

Hyvin ymmärsit sinäkin tekstin.
Pokaali siitä, ettet laittaisi pientä lasta hoitoon. Julistetaan pannaan kaikki, jotka niiin tekevät.

Hyvin ymmärsit sinäkin tekstin.
Pokaali siitä, ettet laittaisi pientä lasta hoitoon. Julistetaan pannaan kaikki, jotka niiin tekevät.

Julista ihmeessä, jos koet sen tarpeelliseksi. Minä en julista, puhuin vain ja ainoastaan itsestäni, vaikka tokihan Enbuske tietäisi senkin että OIKEASTI vaihtaisin äitiysloman/hoitovapaan tarpeeksi suureen rahasummaan :xmas:

[QUOTE="vieras";27015849]Haukkukaa vaan nipoksi ja kateelliseksi ja mitä näitä palstatotuuksia nyt onkaan, mutta minua eniten häiritsi kolumnin ylimielinen asenne toisin eläviä kohtaan. "Minunpa 2-vuotias on nähnyt monta kertaa minun tupakoivan, kun 7-vuotias ei edes tajua mikä on tupakka" "Meidänpä 2-vuotias on ollut monta kertaa yöhoidossa ja monet yöt erossa äidistään ja isästään" Vähän tulee mieleen tällainen lällällää-asenne muita kohtaan. Jos oma 7-vuotiaani ei tietäisi mikä on tupakka niin olisin pelkästään iloinen. Ja siinä ei tietenkään ole mitään väärää, että isä hoitaa lastaan mutta kyllä mä ihmettelen, jos tilanne on oikeasti heillä se että äiti ja isä kulkevat pitkillä työmatkoillaan jatkuvasti, että mikä onkaan se arvojärjestys. Molemmat lapset on olleet yli 2-vuotiaiksi kotihoidossa ja vaikka mulle tarjottaisiin 10000 euroa kuussa käteen, en takuulla laittaisi pientä lasta hoitoon. IKINÄ. Vaikka Enbuske väittäisi mitä ;)[/QUOTE]

Peesi. Jotenkin tökeröä tekstiä. Ymmärsin kyllä pointin, joka oli ihan hyvä, mutta pitikö se taas noin typerästi ilmaista.

Yhteistyössä