Kaverin avokki löi koiraani nyrkillä päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27024751]No mitä kutsua sellaisia vieraita käymään, jotka ei koirista pidä, varsinkin kun tietää ettei kontrolloi omaa koiraansa??[/QUOTE]

mistä sitä voi kenenkin nykseistä ja avokeista tietää. Joillakin ne vaihtuu sukkien tavoin. Pitääkö tässä alkaa aina kysymään, että tykkääkö se sinun Paavo-Perttuli yhdenyöntuttavuus tänään koirista vei ei? Jos tietää itse, että koirista ei tykkää, niin pakkoko koiraperheeseen on itsensä tunkea?

Viimeksi muokattu:
eikös joku viisas oo joskus sanonu, että ihmisestä kertoo aika paljon se, miten hän kohtelee olentoja, jotka eivät voi hänellä mitään, tai tehdä hänen hyväkseen mitään.. tuollaset tyypit on just niitä, jotka on pienenä pelannu jääkiekkoa siileillä ja muuta mukavaa.. en kyllä ikinä ois tekemisissä enää!

[QUOTE="vieras";27024716]No kannattaisko sulkea se koira vaikka toiseen huoneeseen, kun tulee sellaisia vieraita, jotka ei koiran hyppimistä kestä? Tai laittaa koira kiinni?

Munkin kaverillani on ylipirteä koira, joka laitetaan toiseen huoneeseen kun tulee vieraita. Ihan sen takia, ettei vieraiden tarvitse kärsiä tottelemattomasta koirasta. Kunhan koira kasvaa ja koulutetaan, niin saa sitten olla paikalla, mutta ei vieraiden tehtävä ole osallistua koiran koulutukseen minkään jalan koukistuksilla ja muilla.[/QUOTE]

Näin just! hienosti pentu oppii tavoille kun vieraita tulee jos suljetaan huoneeseen. Sen haluaisin myös tietää että miten koira opetetaan vieraiden kanssa toimimaan jos vieraita ei käytä koulutuksessa? Meillä on myös pentu joka hyppii, puree ja yrittää syödä kengät, jokainen vieras kyllä sen tietää ja omalla vastuullaan tänne tulee.

• Tykkää
Reactions: jalmir
Jos mun (uusi?) mieheni tekisi eläimelle noin, jättäisin hänet. En katselisi tyyppiä sekuntiakaan.

Vaikka olisi minkä kaverin mies, saisi kuulla kunniansa ja pysytellä loppuikänsä poissa meiltä. Fiksumpi ja vähemmän mulkku tyyppi olisi osannut kertoa etukäteen, että tykkää kyttyrää elukoista ja ap olisi voinut laittaa koiransa vaikka hihnaan.

Kyllä mulla kävisi mielessä, mitä moinen tyyppi saisi päähänsä tehdä tottelemattomalle ihmislapselle, jos kerran koiranpentu saa aikaan tuollaisen reaktion. Toivottavasti joku napauttaisikin sen verran munille, ettei tarvitsisi pelätä hänen kuunaan saavan lapsia.

No höh. Minkärotunen koira? Lähinnä kokoa mietin.

Mä itse pelkään koiria, oli pentu tai ei. Kaukaa voin kahtoo ja jos on TODELLA kiltti koira niin voin vähän rapsuttaa. Mutta just jos tulee hyppimään päin, niin en tiiä mitä tekisin. No en nyt todellakaan menis LYÖMÄÄN koiraa PÄÄHÄN, mutta kyllä mun refleksit laittais tönäämään sen koiran pois.
Mutta juu, jos kyseessä on joku 20senttiä korkea pikkufifi niin sitten kyllä ihmetyttää enemmän.

mistä sitä voi kenenkin nykseistä ja avokeista tietää. Joillakin ne vaihtuu sukkien tavoin. Pitääkö tässä alkaa aina kysymään, että tykkääkö se sinun Paavo-Perttuli yhdenyöntuttavuus tänään koirista vei ei? Jos tietää itse, että koirista ei tykkää, niin pakkoko koiraperheeseen on itsensä tunkea?

No minkälaisia ihmisiä teillä sitten on ystävinä? Jos ette tunne heitä yhtään! Itse ainakin tunnen omat ystäväni ja tiedän, etteivät he sekopäiden kanssa alkaisi seurustella.

Jos joku meidän pentua täräyttäisi niin takuulla kopauttaisin takaisin! Pistää niin vihaksi teidän puolesta! Ehkä olisi syytä käyttää pentu eläinlääkärin tarkastuksessa, ettei tullut mitään pahempaa. Laskun voit lähettää sille idiootille.

[QUOTE="vieras";27024902]No minkälaisia ihmisiä teillä sitten on ystävinä? Jos ette tunne heitä yhtään! Itse ainakin tunnen omat ystäväni ja tiedän, etteivät he sekopäiden kanssa alkaisi seurustella.[/QUOTE]

eikös nyt ollut kyse ap:n kaverin avokista? Kyllä meillä käy myös ihmisiä jotka eivät ole mitään läheisiä perhetuttuja.

Itse pysyisin niin kaukana tuollaisesta väkivaltaisesta pas*iaisesta kuin vain mahdollista.
Ajatella mitä tommonen sekopää keksii tehdä jos jonkun "huonosti käyttäytyvä" lapsi hyppii sen nenille. Koska joku vastenpomppiva koiranPENTU on aika pikkujuttu verrattuna pieneen vilkkaaseen lapseen...

En luottaisi tuollaiseen pätkääkään, ja varmasti kertoisin muillekin koiranomistajille tuollaisesta sairaasta ihmisestä.

[QUOTE="vieras";27024735]Joo, sehän oliskin hulvatonta, varsinkin kun kunnon potku munille voi johtaa lapsettomuuteen. Sekö sitten on oikein? Ja täällä vouhkataan samassa lauseessa, että "EIHÄN ELÄIMIÄ SAA LYÖDÄ!" ja sitten jatketaan, että olisit antanut takaisin ja potkaissut munille....!!! Voi ..ttu mitä idiotismia taas ketju täynnä...[/QUOTE]

No enpä kyllä välttämättä haluaisi tietää miten tuollainen kusipää kohtelisi lapsiaan, jos koiranpentuakin pitää kiskaista nyrkillä päin näköä..

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Nyt te alatte pitää minua provona, mutta heillä itsellään on oma koira.
Ei sen miehen valinta, vaan kaverilla oli koira jo ennen seurustelun alkamista.

En ole vielä ehtinyt jututtaa kaveria, mutta pelkäänpä pahoin, että kotona mennään samoilla meiningeillä.

Oikeastiko on oikeutettu rikosilmoitukseen siitä, että toinen tömäyttää kerran nyrkillä koiraa?

Tuon johdosta koirasta voi tulla loppuelämäkseen vihaisesti vieraisiin suhtautuva!! Nyt äkkiä hankkimaan pennulle positiivisia kokemuksia "vieraista", ettei oleta jokaisen lyövän heti!!

[QUOTE="vieras";27024630]No eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus koskemattomuuteen? Jos joku hyppäis mun päälle, enkä sitä haluais, niin ihan varmasti täräyttäisin kuonoon. Mitä päästit koiran hyppimään? Ihan oma vika.[/QUOTE]

No ei todellakaan ole kenelläkään oikeutta käyttää tarpeetonta väkivaltaa muita kohtaa, ei eläimiä, ei lapsia eikä ihmisiä kohtaan. Se että pentukoira hyppää sua vasten ei vielä ole automaattisesti sinun henkeä uhkaava tilanne, joka oikeuttaisi itsepuolustukseen.

Avohoitopotilas tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kisapystöön;27024891:
Eläintä nyrkillä kopautus päähän vs. 8-vuotias lapsi kidutetaan hengiltä

Jännä seurata kumpi aihe saa enemmän kommenttia :)

Ja nämä tyypit menee samaan avohoitopotilas- kategoriaan. Eläinten oikeuksista ei saisi koskaan puhua koska on niin paljon laiminlyötyjä lapsia... voivoi, ne kun ei sulje toisiaan pois.

[QUOTE="akka";27024669]Mä olisin vetäny turpaan sitä avohoitopotilasta.
Eilen tulin töistä pyörällä kotiin ja joku ämmä koiransa kanssa vastaan. Koira nykäs hihnassa mua päin ja haukahti niin se ämmä veti sitä selkään kädellä että kajahti.[/QUOTE]

Eli tässä tapauksessa oisit lyönyt, mutta eilisessä et uskaltanut tehdä mitään?

Jos ihminen hyökkää minun kimppuun, niin minä puolustaudun.Jos koira hyökkää mun kimppuun, niin minä puolustaudun. Tottakai sitä pitäis reagoida tilanteen mukaan, mutta koira on arvaamaton eläin ja saattaisin hätääntyneenä huitaista kanssa. Ja saattaisin olla niin nolona, että yrittäisin heittää jotain paskaa juttua siihen päälle.

Vituttaa tää koirayhteiskunta. Koirien ehdoilla mennään ja "meidän Rekku ei pure". Paskat.

Nyt te alatte pitää minua provona, mutta heillä itsellään on oma koira.
Ei sen miehen valinta, vaan kaverilla oli koira jo ennen seurustelun alkamista.

En ole vielä ehtinyt jututtaa kaveria, mutta pelkäänpä pahoin, että kotona mennään samoilla meiningeillä.

Oikeastiko on oikeutettu rikosilmoitukseen siitä, että toinen tömäyttää kerran nyrkillä koiraa?

Kysy kaveriltasi suoraan! Miksi mun silmiin ei satu koskaan vastaavat tilanteet?

Joo, no kaveri sanoi että edellisessä liitossaan oli avoimesti puhunut vihaavansa naisen lasta. Sanoin siihen että jos mun lapsesta joku sanoisi noin, niin se olis ekana nyrkistä naamaan, ja heitto pihalle

Jos ihminen hyökkää minun kimppuun, niin minä puolustaudun.Jos koira hyökkää mun kimppuun, niin minä puolustaudun. Tottakai sitä pitäis reagoida tilanteen mukaan, mutta koira on arvaamaton eläin ja saattaisin hätääntyneenä huitaista kanssa. Ja saattaisin olla niin nolona, että yrittäisin heittää jotain paskaa juttua siihen päälle.

Vituttaa tää koirayhteiskunta. Koirien ehdoilla mennään ja "meidän Rekku ei pure". Paskat.
Painu hoitamaan koirapelkosi muualle!"

Mun kotiin ei myöskään tollanen ihminen tulis toista kertaa!

Ja ei, en sulje koiraa mihinkään jos ihmisiä on kylässä, kyllä tää meidän koti on myös meidän koiran koti! Eri asia jos koira käy kierroksilla, se voi joutua hetkeksi häkkiinsä tai pihalle rauhoittumaan, mutta en todellakaan koko kyläreissun ajaksi laita koiraa mihinkään pois. Jos ei kestä meidän koiraa niin ei tarvitse meille tulla.

Jos ihminen hyökkää minun kimppuun, niin minä puolustaudun.Jos koira hyökkää mun kimppuun, niin minä puolustaudun. Tottakai sitä pitäis reagoida tilanteen mukaan, mutta koira on arvaamaton eläin ja saattaisin hätääntyneenä huitaista kanssa.

Ai että vielä hyökkää kimppuun. Tässä tapauksessa oli etukäteen sanottu, että pentukoira ei ole oppinut vielä olemaan hyppimättä. Saa olla aika säikky, jos siitä hätääntyy.

Yhteistyössä