Eihän tää rahallisesti kannata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tsirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tsirppu"

Vieras
Mun 5 tunnin työ,kun ei siittä jää käteen,ku alle 850e. ja ukolta loppuu työt tässä kuussa=(..Sossusta joudutaan yhä kirraamaan rahaa laskuihin.Mitään en juurikaan voi osaa ylimääräistä. no nyt oli pakko ostaa lapsille juttuja+itelle ja nääkin ihan tarpeellisia. Lisätuloja saan satunnaisista myynneistä ehkä 30-60e. kuukaudessa nyt..
Kuitenkin viihdyn työssäni,mukavat työkaverit ja henkisesti voin paremmin=)
Miten itse tekisitte meidän/mun tilanteessa?

No hankkisin alkajaisiksi pienemmän verokortin jos noin vähän jää käteen niin varmaan maksat liikaa veroja? Tai sitten teet töitä alle minimipalkan?
Ukko saa varmaan ansiosidonnaista, haette asumistukea ja sossusta tarvittaessa lisää.

[QUOTE="Tsirppu";27042618]Joo saan. Ei täältä mitään vikipaikkaa saa ja mulla terv.rajoitteita..[/QUOTE]

No mutta hyvähän se on kuitenkin että on jotain töitä, saat ainakin työkokemusta jatkoa ajatellen! :) Ja kyllähän työnteko muutenkin tuo "järkeä" elämään.

[QUOTE="Tsirppu";27042618]Joo saan. Ei täältä mitään vikipaikkaa saa ja mulla terv.rajoitteita..[/QUOTE]

Terveysrajoitteet on vain tekosyy, näin mullekin on palstalla sanottu, kun kerroin ettei selkäni meinaa kestää fyysisesti raskasta työtä...

[QUOTE="vieras";27043299]Terveysrajoitteet on vain tekosyy, näin mullekin on palstalla sanottu, kun kerroin ettei selkäni meinaa kestää fyysisesti raskasta työtä...[/QUOTE]

Ei oo tekosyy=) Niin ja tää on ihan oikea työ ei ne pärjäis siel ilman mua;) tää yllä olevalle.

Rahallisesti ja rahallisesti. Kenen rahoilla sitten meinasit elää, jos et itse tienaamillasi? Mua niiiiiin ottaa päähän tällainen ajattelutapa, että sosiaaliturva on niin hyvä, että kannattaa jäädä makaamaan kotiin mielummin, kuin itse elättää itsensä.

Itsensä elättäminen on kansalaisen velvollisuus. Sosiaaliturva on turvaverkko, kun ei itseään voi todellisista syistä elättää. Sosiaaliturva on siis liian suuri tai pienimmät palkat liian pieniä. Voisitko pyytää palkankorotusta?

[QUOTE="jippii";27043913]Rahallisesti ja rahallisesti. Kenen rahoilla sitten meinasit elää, jos et itse tienaamillasi? Mua niiiiiin ottaa päähän tällainen ajattelutapa, että sosiaaliturva on niin hyvä, että kannattaa jäädä makaamaan kotiin mielummin, kuin itse elättää itsensä.

Itsensä elättäminen on kansalaisen velvollisuus. Sosiaaliturva on turvaverkko, kun ei itseään voi todellisista syistä elättää. Sosiaaliturva on siis liian suuri tai pienimmät palkat liian pieniä. Voisitko pyytää palkankorotusta?[/QUOTE]

Voi saatana jos ei saa ku 9 euroa per päivä niin miten helvetissä siinä elätät itsesi! Ja työkokemus my ass, olen ollut tälläkin alalla vuosia töissä eikä silti muka ole tarpeeksi kokemusta :headwall: Kyllä se motivoisi hieman enemmän jos saisi edes säällisen korvauksen duunista! Lisäksi terveys ihan retuperällä, mutta ei kun pitää kuulemma vaan jaksaa jatkaa, se että kroppa ei kestä juuri tätä hommaa ei kuulemma merkitse mitään.

Yhteistyössä