OT: Mitä toi mies oikein miettii??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, toi miehen vastaus kuulostaa mun korviin hätävalheelta, ettet ilmaannu oven taakse. Mutta en tunne miestä, joten toivon olevani väärässä. Toivottavasti toivomasi toteutuu :)

[QUOTE="ccc";27072116]Joo, taashan se on Mimosan vika, kun ei äijä osaa/viitsi sen vertaa olla mies, että tapaisi sovitusti tai suostuisi edes perumaan, ilmoittamaan myöhemmin.[/QUOTE]

On vain koitettava hyväksyä ja ymmärtää että miesten maailmassa aikamääreet ja -käsitykset saattavat olla hyvinkin erilaisia ja väljempiä kuin naisten (ajatus)maailmassa. "Pelin jälkeen" kun voi joillekin miehille tarkoittaa hyvinkin ympäripyöreästi ihan mitä tahansa tunnin ja useamman päivän väliltä.

Pah. Löysinpäs tämän ketjun. Ensinnäkin EN ollut tuo CC jota vihjailitte! Taitaa olla niin, että mies on vähän loukkaantunut mulle jostain. Kysäsin sit edellisen viestin perään että millon voitaisiin ottaa uusiksi jne?

No, vastasi sitten että hällä on nyt aika paljon ohjelmaa että ottaa muhun yhteyttä jos ja kun aikaa löytyy.

No mähän en jää kauaksi aikaa odottelemaan :D Laitoin vaan että "Ok, en kyllä odottele sua loputtomiin ;)"

Eipä ole kuulunut miehestä tänäänkään. Kohta lähtee facebookkiin viestiä. En mä ala tällaiseen leikkiin. MIKÄ SITÄ VAIVAA?? aaaargh!

[QUOTE="Mimosa";27079570]Pah. Löysinpäs tämän ketjun. Ensinnäkin EN ollut tuo CC jota vihjailitte! Taitaa olla niin, että mies on vähän loukkaantunut mulle jostain. Kysäsin sit edellisen viestin perään että millon voitaisiin ottaa uusiksi jne?

No, vastasi sitten että hällä on nyt aika paljon ohjelmaa että ottaa muhun yhteyttä jos ja kun aikaa löytyy.

No mähän en jää kauaksi aikaa odottelemaan :D Laitoin vaan että "Ok, en kyllä odottele sua loputtomiin ;)"

Eipä ole kuulunut miehestä tänäänkään. Kohta lähtee facebookkiin viestiä. En mä ala tällaiseen leikkiin. MIKÄ SITÄ VAIVAA?? aaaargh![/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="Mimosa";27079570]Eipä ole kuulunut miehestä tänäänkään. Kohta lähtee facebookkiin viestiä. En mä ala tällaiseen leikkiin. MIKÄ SITÄ VAIVAA?? aaaargh![/QUOTE]

Sä olit silloin ekana iltana liian helppo hypätessäsi heti sänkyyn. Et päässyt seuraavalle kierrokselle.

[QUOTE="Mimosa";27079570]Pah. Löysinpäs tämän ketjun. Ensinnäkin EN ollut tuo CC jota vihjailitte! Taitaa olla niin, että mies on vähän loukkaantunut mulle jostain. Kysäsin sit edellisen viestin perään että millon voitaisiin ottaa uusiksi jne?

Eipä ole kuulunut miehestä tänäänkään. Kohta lähtee facebookkiin viestiä. En mä ala tällaiseen leikkiin. MIKÄ SITÄ VAIVAA?? aaaargh![/QUOTE]

Eiiiii :laugh: Wake up and smell the coffee.

[QUOTE="ccc";27072278]Mikä ihmeen pakkomielle teillä on haukkua/syyttää naista, kelle on tehty paskat?[/QUOTE]Tehty paskat? Siis paskantiko se mies tämän naisen kotiin vai päälle vai mitä? Vai onko tämä sitä kansan syvien rivien, neukkukuutioissa asuvien irmojen kieltä nykyään?

tehdä paskat, hoh

se on kyllä niin totta että nainen on naiselle sushi. Tyypit vaan nauraa. Teidän elämässä ei varmaan tapahdu mitään joten olkaa kiitollisia että jaan omia asioita teille täällä.

[QUOTE="Mimosa";27079797]se on kyllä niin totta että nainen on naiselle sushi. Tyypit vaan nauraa. Teidän elämässä ei varmaan tapahdu mitään joten olkaa kiitollisia että jaan omia asioita teille täällä.[/QUOTE]
Ai sulla tapahtuu? No kiva sulle. Mut you know, mulla onkin käyny parempi flaksi. sattu kunnon mies vastaan eikä ohareista tietoakaan :)

Ei ole todellista! Ei kukaan voi olla noin tyhmä! Taitaa rukkaset ottaa aika koville? Se tyyppi nyt sai mitä halusi (= yhden illan seksiä), huomasi, että olet omistushaluinen sekopää jolla ei ole omaa elämää ja pelästyi. Jos olisit ollut cool ja tutustumisen arvoinen, niin miehellä olisi saattanut "olla aikaa" tavata, tai ainakin olisi järjestänyt sitä. Mies yritti vain esittää asian nätisti ja olla loukkaamatta tunteitasi, kun kerran otit asian noin vakavasti. Itse kyllä juoksisin lujaa karkuun, jos tuollaiseen naiseen törmäisin!

Eikä! :D Huhhuh, enpä epäile yhtään jos mieheltä ei löydykkään sitä aikaa Mimosalle.. Ite olisin vaihtanu jo numeron salaseks ja muuttanu jonnekkin tooodella kauaksi tuosta sekopäästä!

Ja ccc sekä mimosa taitavat olla yksi ja sama henkilö?

Tätä ketjua tähän asti luettuani luulisin että miettii parhaillaan miten helvetissä erehtyi ollenkaan tekemisiin kanssasi ja miten voisi päästä sinusta eroon mahdollisimman yksinkertaisesti, helposti ja nopeasti. Miehet harvemmin kun haluavat kaltaisiasi sekopäisiä viestiriivaajia.

Yhteistyössä