Olenkohan minä jakorasia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enhän ole?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enhän ole?

Vieras
Nyt en ole muutamaan kuukauteen harrastanut seksiä mitenkään hirveen paljon,osasyy ehkä et oli tossa kesällä pieni suhteen tapanen juttu joten seksiä tuli harrastettua vain ja ainoastaan sen miehen kanssa. Mutta sitä ennen olin kyllä aika paljon antamassa eri tyypeille ja nyt kun toi kesäjuttu meni poikki niin mulla on hirvee seksin himo ja tiedän et viikonloppuna se taas alkaa...en mä nyt ihan kelle tahansa ole antanut,et tietty vähän katon mut hävettää vähän itteenikin et miten musta on tällänen tullut,en mä ennen tällänen ole ollut mut sen jälkeen kun mut jätettiin(vuosi ja 2kk sitten) ni musta on tullut aika....no,sellanen. Mutta en mä pysty ilman seksiäkään olla.

Jakorasialla kai tarkoitetaan henkilöä, joka jakaa aika höllästi, eli taidat itsekin tietää vastauksen kysymykseesi, surullista kyllä... (Seksuaali)terapeutti voisi olla hyvä sijoituskohde tulevaisuutesi kannalta :)

Jakorasia on sellanen joka antaa kenelle vaan kelle sattuu kelpaamaan välittämättä edes siitä tekeekö itsellä mieli seksiä vai ei. Mielestäni kuulostat normaalilta sinkulta. Itselläni oli myös sinkkuna aktiivinen seksielämä. Pokasin baarista mielestäni seksikkäimmän ja mukavimman miehen ja jos se ei onnistunut niin yleensä jätin väliin.

• Tykkää
Reactions: Tane47 ja Millenia
Jakorasia mikä jakorasia. Jos muija jakaa pillua useemmalle kuin viidelle vuodessa on se jo jakorasia. Oikeestaan raja vois olla 2. Miehellä homma on eri. Tasa-arvoa saarnataan mutta ei se fakta muutu, että mies saalistaa ja nainen sitten antautuu tai ei antaudu.

[QUOTE="Jenny";27085869]Jakorasia on sellanen joka antaa kenelle vaan kelle sattuu kelpaamaan välittämättä edes siitä tekeekö itsellä mieli seksiä vai ei. Mielestäni kuulostat normaalilta sinkulta. Itselläni oli myös sinkkuna aktiivinen seksielämä. Pokasin baarista mielestäni seksikkäimmän ja mukavimman miehen ja jos se ei onnistunut niin yleensä jätin väliin.[/QUOTE]

En anna kelle tahansa,ja jos ei tee mieli ni sit en anna. itseasiassa ne ei ole ees joka kerta eri tyyppejä vaan muutama eri tyyppi joiden kanssa saataan tehä sitä jos törmätään. joskus sit on joku tuntematonkin mut yleensä ne on ne tietyt joiden kanssa ennekin ollut.

ja kesällä tosiaan oli se yksi ja sama jonka kanssa oli suhteen tapasta eli viime kertaisesta itrtonumerosta on aikaa.

Jakorasia mikä jakorasia. Jos muija jakaa pillua useemmalle kuin viidelle vuodessa on se jo jakorasia. Oikeestaan raja vois olla 2. Miehellä homma on eri. Tasa-arvoa saarnataan mutta ei se fakta muutu, että mies saalistaa ja nainen sitten antautuu tai ei antaudu.

T en mole koskaan tajunnut,mies kun harrastaa jokasen naisen kanssa seksiä ni se on "normaalia" mut nainen kun tekee sen ni sitten se ei ole normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja enhän ole?;27085940:
T en mole koskaan tajunnut,mies kun harrastaa jokasen naisen kanssa seksiä ni se on "normaalia" mut nainen kun tekee sen ni sitten se ei ole normaalia.

Nii-in. Ja se menee nimenomaan niin, että mies joka kaataa monta naista on pelimies, naissankari ja miehetkin ihailee. Nainen taas on jakorasia. Syy on se, että perinteisesti mies on se metsästäjä ja naisen pitäisi olla houkutteleva, pidättäytyvä saalis. Kyllä mä nää tasa-arvoulinat tiiän, mutta fakta on se , että noin melkein kaikki ajattelee vieläkin. Ja etenkin pienemmillä paikkakunnilla homma menee näin.

Helsingissä ja muissa isoissa kaupungeissa on sitten toinen meno. Tosin kaipa sielläkin kaveripiirien kesken on jonkinlaista juttua näistä eri tavalla.

Mikäs tuossa kun sinkku olet! Jos se ei sinua itseäsi haittaa eikä ahdista niin anna mennä vaan. Se on ihan sama mitä muut ajattelee ja varmaan tiedätkin mitä valtaosa täällä siitä ajattelee.

• Tykkää
Reactions: Tane47
mietin vaan kun useassa kohdassa puhut antamisesta, eikös se ole niin kuin jakamista. Ei kuulosta tyydyttävältä eikä vastavuoroiselta. Jos se on pelkkää antamista, niin kannattaisko miettiä miksi sitä ylipäätään tekee.

No oma asiashan se on. Mutta kannattaa varautua että varsinkin jos asut jossain tuppukylässä ihmiset saattaa puhua vähän kaikenlaista sitten.. :xmas:

Miksi et koita löytää jotain mukavaa miestä jonka kanssa voisi ihan suhteen luoda, joko seksi suhteen tai jonkin sortin suhteen? Vai haluatko olla sinkku? :)

No oma asiashan se on. Mutta kannattaa varautua että varsinkin jos asut jossain tuppukylässä ihmiset saattaa puhua vähän kaikenlaista sitten.. :xmas:

Miksi et koita löytää jotain mukavaa miestä jonka kanssa voisi ihan suhteen luoda, joko seksi suhteen tai jonkin sortin suhteen? Vai haluatko olla sinkku? :)

En halua olla sinkku mut mistä sitä enää ketään löytää. kesällä mulla tosiaan oli juttu ja olisin sen halunnut jatkuvan,mutta ei ollut sitten minusta enää kiinni se asia. Haluan ihan oikeen parisuhteen.

ja kun tuolla joku sano et puhun antamisesta et sit se olis jakamista . Mutta enhän mä sitä tee vastenhakosesti ja kun sit harrastan ni tottakai mä nautin siitä,en mä harrastais sitä jos en nauttis.

et ole jakorasia, koska saat siitä itsellesi mielihyvää seksuaalisessa mielessä. Jos jakaisit vaan huomion toivossa tai että hyväksyttäisiin niin sittne kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja enhän ole?;27086096:
En halua olla sinkku mut mistä sitä enää ketään löytää. kesällä mulla tosiaan oli juttu ja olisin sen halunnut jatkuvan,mutta ei ollut sitten minusta enää kiinni se asia. Haluan ihan oikeen parisuhteen.

ja kun tuolla joku sano et puhun antamisesta et sit se olis jakamista . Mutta enhän mä sitä tee vastenhakosesti ja kun sit harrastan ni tottakai mä nautin siitä,en mä harrastais sitä jos en nauttis.

Jos kerta haluat parisuhteen niin kannattaa ehkä lopettaa joksin aikaa noi yhdenillan jutut? En mä ainakaan haluaisi puolisoa joka on vehdannu tyyliin melkeimpä kaikken kanssa... :p Ei tietenkään siis pahalla. :)

Jos kerta haluat parisuhteen niin kannattaa ehkä lopettaa joksin aikaa noi yhdenillan jutut? En mä ainakaan haluaisi puolisoa joka on vehdannu tyyliin melkeimpä kaikken kanssa... :p Ei tietenkään siis pahalla. :)

viime kerrasta on aikaa jo jonkun aikaa kun kesällä harrastin vaan ja ainoastaan tuon yhen kanssa jonka kanssa oli joku viritelmä.

No,ehkä sit kannattaa olla ilman en tiedä mut pakkohan ne himot on tyydyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja enhän ole?;27086123:
viime kerrasta on aikaa jo jonkun aikaa kun kesällä harrastin vaan ja ainoastaan tuon yhen kanssa jonka kanssa oli joku viritelmä.

No,ehkä sit kannattaa olla ilman en tiedä mut pakkohan ne himot on tyydyttää.

Hmm.. Itse tyydytys? :O

Mä olen sinkku ja jos haluan seksiä niin sitten harrastan yhden illan juttuja. Joskus on ollut seksisuhteita. Kyllä mäkin siinä seksissä saan ja otan. Ei se ole vain miesten yksinoikeus.

• Tykkää
Reactions: Tane47
No hommaa saakeli pari fuckbuddya netistä. Niiden kanssa pystyt sopimaan hommat niin, että asiat hoituu huomaamattomasti. Saat seksiä niin paljon kuin haluat, ilman että mainees enempää lokaantuu. Samalla voit ettii parisuhdetta.

Yhteistyössä