¤¤¤ 80`s FRIDAY !!!! ¤¤¤

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten sä osaat kaikki nämä kaivaa, niin monen vuoden takaa!? Mä tunnistan sävelet, mutta en todellakaan muista bändien nimiä tai biisejä..

No kun mä kuuntelen niin paljon kasarimusaa, ja mulla on jopa vanhoja c-kasetteja jäljellä, niin niistä on löytyny vaikka mitä aarteita jotka sit oon ettiny netistä.. en tiiä, on vaan jääny mieleen kaikenlaista ja niitä sit tullu etsittyä. Tuota new wave -osastoa enimmäkseen :)

• Tykkää
Reactions: Esterel
No kun mä kuuntelen niin paljon kasarimusaa, ja mulla on jopa vanhoja c-kasetteja jäljellä, niin niistä on löytyny vaikka mitä aarteita jotka sit oon ettiny netistä.. en tiiä, on vaan jääny mieleen kaikenlaista ja niitä sit tullu etsittyä. Tuota new wave -osastoa enimmäkseen :)

Ne aarteet kannattaa säilyttää!!! Meillä oli kans perheessä paljon matskuu, itse asuin ulkomailla, sit tuli muuttoa, paljon meni häviksiin.. Pidä ehdottomasti musasta kiinni!

• Tykkää
Reactions: 80's
Jaha, aletaanko täällä pullistelemaan.. kohta on käsirysy..

Antaa tulla vaan! :laugh:

No ei vaiskaan. Teininä kaverin kanssa suorastaan ahmittiin musaa. Ei ollu tyttöjä riesana, vain mopot ja stereot kun kilpailtiin että kummalla soi puhtaammin.

Kasetit olivat sieltä kalliimmasta päästä, TDK:n MA-R jne koko metalliset kasetit.

TDK MA-R TDK MA-XG

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Esterel ja 80's
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27103856:
Antaa tulla vaan! :laugh:

No ei vaiskaan. Teininä kaverin kanssa suorastaan ahmittiin musaa. Ei ollu tyttöjä riesana, vain mopot ja stereot kun kilpailtiin että kummalla soi puhtaammin.

Kasetit olivat sieltä kalliimmasta päästä, TDK:n MA-R jne koko metalliset kasetit.

TDK MA-R TDK MA-XG

sekotan sut aina metsänpeittoon. :xmas:

Yhteistyössä