Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ole kännissä rasittava. Mä olen tunteellinen, romanttinen, mielenkiintoinen, sanavalmis, avoin, ja houkutuksille altis:kieh:
Mut juu, en katso bb:tä enkä edes koe jääväni mistään paitsi.
Mä en ole kännissä rasittava. Mä olen tunteellinen, romanttinen, mielenkiintoinen, sanavalmis, avoin, ja houkutuksille altis:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27155708:En ole ikinä 45 vuotisen elämäni aikana tavannut naista, joka ollessaan kännissä ei olisi rasittava
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27155732:Mä osaankin onneksi olla rasittava selvinpäinkin :saint:
Mä vaan nyt väitän olevani poikkeus sääntöönAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27155708:En ole ikinä 45 vuotisen elämäni aikana tavannut naista, joka ollessaan kännissä ei olisi rasittava
Mä vaan nyt väitän olevani poikkeus sääntöön![]()
Mä vaan nyt väitän olevani poikkeus sääntöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27155827:MUTTA eipä äijätkään hirmu hurmaavia nyt ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27155831:aha, niinhän sä luulet
Ei meitshin tartte katshoa kun peiliin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27155826:En usko
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27155630:Koko BB talo, kattokaa ny, kuinka rasittavia akat on kännissä