V
"vieras"
Vieras
Ei tuossa mitään väärää ole, päinvastoin, maailma tarvitseekin irtopareja suhteiden ylläpitämiseen. Se vaan ihmtetyttää miksi et ole antanut sille pesää tai mitään seksuaalista tekoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuten sanottu, en ole hirveän ihastunut mieheen, mutta pidän häntä eroottisessa mielessä puoleensavetävänä, sen takia nuo pienet kummalliset tilanteet ovat kokonaan uudella tavalla kiusallisia, sillä pieni osa minusta tulee imarrelluksi.
Tottakai olen hirveän kiusaantunut. Mutta ei tässä nyt mitään tunteita ole pelissä, tai mitään panoksiakaan. En halua miestä, enkä halua seksiä hänen kanssaan. Vaikka jokin hänessä vetoaa hormooneihini.
No, mulla on sitten ehkä harvinaisen laaja tunneskaala, kun samaistuminen on niin mahdotonta.
Tossa kerroinkin jo miksen avaa ainakaan näillä eväillä mitään keskustelua. Mielummin katselen hetken josko homma vaan kuivuis kasaan, kuin lähden oikein rakentamaan draamaa.
![]()
![]()
No herranjumala! Enhän mä todellakaan keskustele siitä aiheesta edes USEIMPIEN ihmisten kanssa joita pidän viehättävinä! Niitä on kuule ihan mun työpaikalla, päiväkodin vanhempainillassa, televisiossa ja elokuvissa, siellä kauppajonossa, kahvilan tiskin takana, osa vanhempia, osa nuorempia, osa homoja, osa heteroita, osa naimisissa, osa sinkkuja. Eihän se nyt oo mikään iso juttu! Enkä todellakaan oikeasti haluaisi edes treffeille suurimman osan kanssa, osaan en haluaisi edes TUTUSTUA, on ihan okei ihailla heitä etäältä sen enempiä asialle painoarvoa lataamatta.
Se olis sit erijuttu, jos todella olisi jotain ROMANTTISIA tuneita.
Alkuperäinen kirjoittaja no mä;27159289:mitä jos etsivätkin kolmatta pyörää????
Niin, aika hämmentyneet on tunnelmat. Eikä tää nyt varsinaisesti ole asia josta yhteistenkään tuttavien kanssa kahvipöydässä juttelisi, niin siinä mielessä internet on ihan hyvä kanava siihen.
Ja joo, en tiedä mitä tekisin (siis tilanteelle ylipäätänsä, en edes harkitse seksiä, en edes vaikka olisivat avoimessa suhteessa ja saisin vaimolta allekirjoitetun lupalapun), -vai tekisinkö mitään. En halua sotkea ystävyyttä turhan takia. Toisaalta hermostuttaa myös se, että kun ne ensimäiset koskettelut pistin miehen persoonan piikkiin, niin en automaattisesti ruvennut välttelemään noita tilanteita. Toisaalta, mieshän on siis ilmeisesti myös pikkuiljaa testannut (ja testaa) minun rajojani, jotka kyllä tulivat vastaan hetki sitten. Kieltäydyn edelleen siis syyllistymästä.
Ajattelin myös etten varmaan ole maailman ensimäinen ihminen samankaltaisessa tilanteessa, mutta saatoin erehtyä, kommenteista päätellen ojensin juuri miehelle omenan jota piti vältellä.
Niin, tässä tilanteessa olimme jo valmiiksi seinää vasten. Ruokapöytää siirrettiin, joten seisoimme kaikki seinustalla hetken jottemme olisi olleet tiellä.
En vieläkään ymmärrä, mikä on se suuri synti jonka olen niin monen mielestä tehnyt?
Niinpä niin, niinhän yksinkertaista se onkin. Itse olen esimerkiksi taas vartavasten OPETELLUT halaamaan, vaikka en siitä pidä (enkä oikein ole luonteva muutenkaan kosketettaessa, ehkä siksikin niin herkkä tälläisille jutuille), mutta olen todennut että ystävyyssuhteeni tarvitsevat tuota pientä myönnytystä omalta puoleltani, monille halaaminen ja koskettaminen ovat tärkeitä, iloisia asioita. Fyysinen kontakti, kuten halaus tai ote käsivarresta luo aina tilanteen jossa en osaa reagoida nopeasti. Kun oma perusajatukseni on aina ollut että "apua nyt se koskee!" Niin joka kerta halatessa (hyvääkin ystävää), ei pässäni pyöri muuta kuin että "Nyt skarppaat ja halaat takaisin niinkuin normaalit ihmiset." En ole ikinä itse halannut ketään, tai laskenut kättäni kenenkään käsivarrelle juuri tämän ominaisuuteni takia. Siksi multa puuttuu myös kyky tavallaan hallita niitä tilanteita, ne on aina olleet mulle sellaisia, joissa vain alistun hetkeksi jottei toinen loukkaannu.
Enkä todellakaan lähde tekemään jossain kassajonossa numeroa siitä että "älä lohduta mua ihan NOIN empaattisesti tai osoita NOIN paljon kiinnostusta asioihini!", saati että hyvästellessä vastaisin naisen halaukseen, mutta työntäisin miehen pois.
Sinulla on suu ja kädet, käske kauemmaksi ja lopettamaan halailut ja tyrkkää käsillä jos et uskalla suutasi aukaista! Kyllä omalla käyttäytymiselläkin on vaikutusta tuleeko toinen lähelle kerta toisensa jälken!!! Taidat nauttia todella tilanteista!! En minä ainakaan mieheni sinkkumiehiä halaile tai hiero jalkoja vastakkain ruokapöydässä..hoh hoijaa! Eräs ystäväperheen mies kyllä yrittää pitkiä katsekontakteja,mutta enemmänkin oksettaa ajatus siitä että toinen haluaa flirttailla ku se että nauttisin siitä! Kiertämällä katseen pystyn olemaan samassa porukassa.
Niin, siis kerran olin tilanteessa jossa toisen tuttavapariskunnan mies alkoi hipelöidä jalkaani pöydän alla, kun vaimonsa istui toisella puolellani. Silloin nousin ja siirryin vähäeleisesti suuren pöydän toiseen päähän istumaan. Nämä ihmiset eivät olleet minulle kovin läheisiä, eikä heidän seuransa menetys tuntunut juuri miltään.
Tämän pariskunnan kanssa olen taas ollut tilanteissa, joissa olemme vartavasten viettämässä aikaa yhdessä, sillä pidämme toisistamme, ja haluamme viettää aikaa yhdessä. Siitä tilanteesta poistuminen on kyllä eri asia.