Huono fiilis, vauvauinnissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Nyt iski niin kova kateus... Vauvauinnissa oli kaunis, hyvävartaloinen, tissitkin oli täysin priimat (tosin näyttivät olleen silikonia), yhtään raskausarpea ei ollut eikä venynyttä nahkaa... Kun taas minä.. tissit roikkuu, vatsanahka roikkuu, raskausarpia, selluliittia ja muutenkin olen lösähtänyt =/ Tuli niin paska fiilis...

[QUOTE="vieras";27170600]Arvaappas kumman viereen menisin istumaan jos voisin valita?[/QUOTE]

Kyllä määki moisen täyellisyyen kaukaa kiertäsin. Tavis lössykkä on turvallisempi ja parempi. :)

Kuule ei kukaan ole täydellinen. Vauvauinnissa näkemäsi henkilö oli kropaltaan täydellinen, sinä taas voit olla vaikka täydellinen ruuanlaittaja, tms. Kukaan ei ole hyvä kaikessa, meillä jokaisella on omat vahvuutemme. :)

Niin ja sitten jokainen voi treenata niitä heikompia kohtiaan, vaikkei täydellisyyteen pyrkisikään/pääsisikään.

[QUOTE="XXX";27170614]No mikset tee itselles mitään jos et ole tyytyväinen?[/QUOTE]

Ei ole rahaa. Näitä riippareita, riippuvaa mahanahkaa yms ei korjata liikunnalla, todellakaan.

Tuon mukaan kaikki saisi olla koko ajan kateellisia jollekin. Aina löytyy itseä paremman näköinen. Jokainen rupsahtaa väistämättä joskus, ja kaikki me saadaan/ollaan saatu osuutemme nuoruudestakin joskus.

Voi kuule, elä sie huoli! Harvassa on ne joilla kroppa on täydellinen ja ilmeisesti tuollakin on jotain ollu omaansa vastaan kun on pitäny tissit ostaa. Katoppa juttu silikonitissien poistosta, löytyy iltalehen sivuilta. Yöks. Kuka nyt kroppaansa haluaa mitä epäaitoa täytettä?

Oo tyytyväinen siihen mitä oota ja muokkaa liikunnalla ym. sen mitä voit. Muu on luojan luomaa ja elämän tuomaa! Sulla on aika pieni lapsikin kun käytte vauvauinnissa eli vielä on aikaa palautuakin.

Mulla on painoa vaikka muille antaa, arpia enemmän kun laki sallii ja silti käyn reippain mielin uimassa lasten kanssa. Mun kropassa näkyy se elämä mitä olen elänyt; isot arvet vatsassa useammasta hengen pelastavasta operaatiosta, raskausarvet neljästä raskaudesta, selluliittiä siellätäällä vaan silti en ole yhtään vähemmän arvokas kuin kukaan muukaan. Etkö ole sinäkään!

Pää pystyyn ja reippain mielin uimaan jatkossakin! =) *halit*

Nyt ruokavalio kuntoon ja huonolle mielelle kyytiä! Paljon tuoretta ruokaa, iho alkaa voida paremmin, katse kirkastuu ja voit jopa huomata että se selluliittikin lähtee liikkeelle. Reippailua ulkona vauvan kanssa vähän rivakammalla askeleella, jännität vatsaa sisään ja huomaat että sulta löytyy vielä ryhti! Ja se ryhti on se joka imaisee myös vatsamakkarat pois edestä.

Jos sua ahdistaa uikkareissa, niin panosta kunnon tukevaan uima-asuun joka kohottaa rintamusta ja peppua sekä tukee vatsan kohdalta.

Jotkut tointuu synnytyksestä nopeammin. Mutta kyllä sinäkin vielä itsesi tunnistat taas, kun saat hommat ruotuun.

Raivostuttavaa, miten joku jaksaa kitistä tällaisesta asiasta. Mulla on sen tyyppinen iho, ettei tullut arpia, se oli ainoa kateuteen oikeuttava seikka, koska sen ole saanut ilmaiseksi. Kenenkään kroppa ei ole kaunis ilman hikistä treeniä, varsinkaan raskauden jälkeen. Jokaisen oma valinta mitä antaa kropalleen tapahtua. Kyllä ole mielestäni ansainnut kiinteän vartaloni, koska olen tehnyt töitä sen eteen. En ole jäänyt kotisohvalle tuijottamaan telkkaria ja mussuttamaan pullaa, vaan lähtenyt lenkille, salille ja uimaan. Paitsi, että kaunis vartalo antaa mielettömän hyvän olon, niin fyysisesti kuin henkisestikin, mieheni tykkää ja itsetunto vaimona ja äitinä auttaa jaksamaan myön epäonnistumisia.

Niinkuin tuolla jo todettiinkin, meillä jokaisella on omat taakkamme. Luultavasti tämä neiti/rouva täydellisyyskin kadehtii jotain. Eikä sitä voi tietää, mitä löytyy ulkokuoren takaa.
Luulenpa, että enempi meitä "taviksen" näköisiä äitejä löytyy kuitenkin enemmistö. Ollaan jokainen rohkeasti sitä mitä ollaan, jokaisella meistä on kompastuskivemme. =)

Mulla jäi vauvauinti aikanaan yhteen kertaan. Syynä se, että joku tölväisi mulle "ai sä tulit tänne ittees esittelemään". Joojoo, tiedän että olisi pitänyt antaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta elämässä oli tuolloin sen verran murhetta, että en vain kestänyt enää mitään ylimääräistä.

"Ketään ei kannata kadehtia,jokaisella on oma taakka kannettavanaan." Mun lempiajatelmia.
Peesaan.

Ei ole rahaa. Näitä riippareita, riippuvaa mahanahkaa yms ei korjata liikunnalla, todellakaan.

Eikö? Olet siis hyvin treenattu, ei yhtään ylipainoa omaava hyväryhtinen urheilullinen tyyppi joka syö terveellisesti?

Minkä ikäinen vauvasi on? Kun jatkat liikkumista ja hyvää ravintoa sekä riittävää vedenjuomista niin aika korjaa jo paljon virheitä. Niitä jäljelle jääviä voi sitten parannella kirurgisesti jonkun vuoden päästä jos vielä kokee tarvetta.