Millä kissanpissan haju pois kengistä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kustut kengät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kustut kengät

Vieras
Ostin siis huutiksesta muksulle kegät ja vaatetta, onneksi nuo vaatteet on kunnossa eikä haise mutta ne kengät :(
Enhän minä niistä paljoa maksanut että ei se nyt siitä (5e)
mutta kun ne olis tytölle juuri sopivat ja niin mieluiset.
Kengät tuli hiukan likaisena meille joten en kiinnittänyt asiaan huomiota ennekuin oli ne jo käyttänyt pyykkikoneessa ja sain kuivaksi ja nostin tuohon eteiseen,
ihmettelin mistä tulee kissakusen haju kun meillä ei ole mitään lemmikkejä itsellä.
Lopulta selvisi että ne on nyt nämä juuri pestyt kengät :(
saanko sitä hajua millään noista pois vai onko nyt vaan heitettävä roskiin.
Kiva kun tuo eteinenkin haisee ihan kissanpissalle :(
Onneksi sentään kuivatin kengät parvekkeella etten sisätiloissa,
luoja mikä haju sitten olisi :x

Ja kun minä vielä myyjältäkin kysyi että onko lemmikki talous niin hän ei vastannut mitään, ajattelin että ei vaan muistanut vastata.
Täytyy muuttaa taktiikkaa ja kysyä onko kissa talous.
Ei minua ne eläinkarvat häiritse, ne saa aina pois jne.
mutta kissanpissan haju on vaan niin kuvottava :x

Onpas kestävä pissa kun ei pesukonepesussa lähtenyt! Meillä on vanha narttu joka kuseksii aina piehen hikisten vaatteiden päälle pyykkikoriin, mutta ollaan saatu haju lähtemään ihan konepesulla.

Meillä on huonekaluille sellaista lemmikkikaupasta ostettua "Odour-Off"-suihketta, jonka pitäis poistaa pissanhajua. Meillä on ainakin toiminut, mutta en tiedä tehoaako mikään jos kerta ei konepesussa lähtentyt teillä. Se suihke maksoi jotain 10-15 e välillä, eli tulee kengille triplahinta.

[QUOTE="Vieras";27177302]Jotkut kengät haisevat kissanpissalle, vaikka eivät olisi olleet lähelläkään kissaa. En ymmärrä miksi.[/QUOTE]

Luulen kyllä erottavini semmoiset kengät ;) jotka haisee luonnostaan oudolle.
Ex anoppilassa kun oli katteja jotka kuseksi ties mihin :x
Ehkä laitoin sitten liian vähän pesuainetta koneeseen kun en saanut hauja pois kun ne oli vain kovin hiekkaiset ja ajattelin että ei nyt muuten likaiset ole mutta periaatteessa pesin ne kumminkin koneessa.

Tämä on jo vanha ketju, mutta vastaanpa silti. Meillä ei ole kissoja, eivätkä lastemme kengät ole olleet kissanpissan kanssa tekemisissä, mutta jostain syystä umpikengät (esim. Superfitin Coretex-kesäkengät tai Lassien umpi-kesälenkkarit) rupeavat haisemaan voimakkaalle kissanpissille, kun ne pesee koneessa. Pesin juuri yhdet Superfitin umpi-kesälenkkarit (coretex) kaksi kertaa pesukoneessa ja silti haisevat! En tiedä, mitä tehdä.

[QUOTE="Oukkidoukki";29664577]Tämä on jo vanha ketju, mutta vastaanpa silti. Meillä ei ole kissoja, eivätkä lastemme kengät ole olleet kissanpissan kanssa tekemisissä, mutta jostain syystä umpikengät (esim. Superfitin Coretex-kesäkengät tai Lassien umpi-kesälenkkarit) rupeavat haisemaan voimakkaalle kissanpissille, kun ne pesee koneessa. Pesin juuri yhdet Superfitin umpi-kesälenkkarit (coretex) kaksi kertaa pesukoneessa ja silti haisevat! En tiedä, mitä tehdä.[/QUOTE]

Mä luulen, että johtuu hitaasta kuivimisesta. Mulla on sellaiset sähköiset kengänkuivaimet jotka työnnetään kenkiin. Ei haise pestyt kengät enää.

Yhteistyössä