eilen yöllä sen viimein tajusin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruhama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruhama

Vieras
se onkin pepsi max mikä mua valvottaa.

Olin pitänyt itseäni aina hyväunisena, mutta kun aloin saada lapsia, alkoi nukahtamisvaikeudet, näin ajattelin. Mukulat vei minun unenlahjat, toitotin vaan kaikille.

Mikä idiootti.

En oo koskaan juonu kahvia, joten en oo koskaan yhtynyt siihen jutteluun siitä, että ei voi näin myöhään enää juoda...

Aloitin minä tosin Pepsi maxin kittaamisen jo ennen lapsia, mutta kai se elämä oli sitten vaan niin paljon rennompaa, ettei tullut kelloa katseltua milloin menee nukkumaan. Nyt olen juonut harvemmin ja nukahtanut helpommin. Enkä sittenkään vielä tajunnut sitä, mutta eilen join iltasella ja kas vain meni tän päivän puolelle nukahtaminen.

Olen alkanut 30 ikää lähestyessäni huomata itsessäni kaikenlaista ajattelemattomuutta mitä nykyään kai uusavuttomuudeksi kutsutaan. Kerran kyselin täällä palstalla ovatko kananmunani pilaantuneet, kun unohdin ne yöksi ostoskassiin. Vastakysymys: olivatko ne kaupassa kylmässä vai lämpimässä?, oli mainio isku mulle, vaikken ollutkaan koskaan pitänyt itseäni kovin käytännöllisenä. Mutta että uusavuton. Se on jo vähän kirvelevän kuuloinen sana.

Täälläkin on pepsi maxin orja. Olen tottunut juomaan sen 2x 1,5 ltr päivässä, kahdessa ja helposti. itselle ja muille olen puolustellut asiaa niin että en polta, juo alkoholia yms . Paheensa kullakin.. Mutta nyt alkaa jo väsyttää. Lapset nukkuvat huonosti, äippä nukkuu huonosti. Lakko alkoi eilen:) Ja nyt yritetään taas eroon kofeiinipaukusta.

Sama vika rahikaisella. Rakastin ennen katsoa viikonloppuna leffaa ennen nukkumaanmenoa ja mässytelä samalla sipseillä ja colalla. No, eipä pahemmin kannata sitä colaa kitata, muuten ei uni tule. 2 lasia maks.

Yhteistyössä