S
Sydänsuru
Vieras
Viisaammat vastatkaa, meillä riitaisa ero ja sovimme että lapset jäävät siihen kotiin missä ovat asuneet muutenkin. No, kun halusin erota, alkoi mieheltä tulla aivan hirveitä tekstiviestejä, miten olen nyt huono äiti, neekerikin olin jossain viesteissä, kaikesta syytti minua ja yötä myöden häiriköi viesteillä tai soitoilla. Sitten saimme jotenkin sovittua, mutta ennenkuin kissaa ehti sanoa, alkoi se taas., Tällä kertaa hän suuttui siitä kun en ollut vastannut puhelimeen ja muutaman hassun tunnin aikana tuli 20 viestiä puhelimeen jossa kaikissa hän nimitteli, haukkui ja syytti.Syytti ihan hulluistakin jutuista, esim. että heillä ei ole enään kotia, minun takiani. Tähän en tiedä syytä, miksi noin sanoi alkuunkaan, . Päätin silloin, että kerran olen yrittänyt olla väleissä jo kerran, ei tästä näköjään mitään tule. Nyt ongelma onkin se, että emme ole päässeet lasten tapaamisista mihinkään sopuun, olen koittanut ottaa yhteyttä perhetyöntekijään, sieltä ei kumminkaan vastausta..Ja se suurin kysymys..onko näistä tapaamisista mahdollista sopia jonkun välikäden kautta, sillä jos me olemme kaksisteen jossain huoneessa jostain näinkin tärkeästä sopimassa, ei siitä tule mitään. En halua joutua haukutuksi,ja syytetyksi taas kaikesta. Mitä neuvoja teillä olisi?