En avaa ovea, ellen tiedä että joku tuttu on tulossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avaan, asutaan maalla, korvessa ja ei meille yleensä kukaan vahingossa eksy. Meillä on ovet lukossa vain silloin kun olemme poissa kotoa. Öisin ei ole lukossa, ei vaikka mies olisi reissussa. Ei mua omassa kodissa pelota.

En avaa jos joku pimpottaa.

Syistä, että:

Meillä ei ole ovikelloa. En tiedä 5km säteellä yhtään taloa jossa olisi. Ei siis paljon pimpotteluja kuulu.

Tutut osaa yleensä marssia ihan suoraan ovesta sisään ilman, että mun tarvitsee vaivautua ovelle asti sieltä, missä olenkin.

Koputukseen avaan kyllä oven aina. Jos tulija on ei-toivottu vieras, pääsen kyllä siitä eroon yhtä nopeasti, kuin se on ovelle hankkiutunutkin.

Meille harvemmin kukaan oudompi eksyy koputtelemaan ovea, arimmat seuloutuvat jo meidän portin eteen. :D Loput luovuttavat kun huomaavat, ettei meillä ole ovikelloa.

Itse en voi ymmärtää tyyppejä, jotka eivät vastaa puhelimeen jos puhelimessa näkyy outo numero. :rolleyes:

Mä oon niin raukkamainen etten vastaa jos vieraasta numerosta soitetaan, mutta tarkistan kyllä aina Numeronetistä tai Googlesta tuon numeron ja soitan takaisin, jos kyse ei ollut jostain lehtikauppiaasta tai kyselyntekijästä :D

Yleensä mä tiedän kyllä jos joku on tulossa kylään ja joillain on jopa avain meille.
Ovisilmästä kurkkaan jos en tiedä kuka ovella on..ja jos en tunne,en avaa.
Oon aika varma et jätin telkkulupatarkastajalle just jokin aika sit avaamatta,kun koitin kurkata ovisilmästä peitti oven takana olija kädellään näkyvyyden!!:kieh:
Tossa tapauksessa EN TODELLAKAAN aikonut avata!!
Varsinkaan kun juuri pari päivää sitten tässä kaupungissa TAAS tapettiin ihminen omaan kotiinsa.

En avaa jos joku pimpottaa.

Syistä, että:

Meillä ei ole ovikelloa. En tiedä 5km säteellä yhtään taloa jossa olisi. Ei siis paljon pimpotteluja kuulu.

Tutut osaa yleensä marssia ihan suoraan ovesta sisään ilman, että mun tarvitsee vaivautua ovelle asti sieltä, missä olenkin.

Koputukseen avaan kyllä oven aina. Jos tulija on ei-toivottu vieras, pääsen kyllä siitä eroon yhtä nopeasti, kuin se on ovelle hankkiutunutkin.

Asiasta toiseen, olitko sie uudessa kaksplussa lehdessä perheesi kanssa niinkuin jotkut epäili?:)

Yhteistyössä