Onko kokemusta auton syttymisestä palamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27263497:
Saab syttyi apukuskin penkin alta kesken ajon, ja kaveriperheen uusi paku paloi yöllä ja pollti perheen tositakin autoa, yöllä.
Älkää jättälö niitä lapsia sinne autoon nukkumaan...

Siinä oli sitten mukava penkinlämmitin repsikan paikalla...
Juu, en kyllä enää jätä nukkumaan. En. :ashamed:
Onneksi Äiskän auto oli pihalla avotaivaan alla, samoin meidän autot. Mitäs jos auto kärvähtää okt-talon autotallissa? No, nyt lietson kauhuskenaarioita ihan liikaa.

[QUOTE="vierastus";27263513]Uusi auto on alle kolme vuotta vanha ja sillä on ajettu alle 30 000 km. Muut on vanhoja.[/QUOTE]

Ok! :D

Mulle vanhat on 70-80 lukujen koslat, 90-luvun on keski-ikäsiä ja 2000 ja sitä uudemmat uusia.

Nonni. Nyt mun veli kävi tänään hakemassa liikkeestä uuden (vaihto)auton Äiskälle. Ja eikun Pösö taas. :D

Vanhempien autolle käynyt noin.Eikä ollut kuin pari vuotta vanha.Joku aprisen tuntia ajon jälkeen moottoritilasta oli alkanut palo.Kärvensi kanssa autokatoksen ennen kuin tuli palokunta paikalle.Itse sinne ei olisi voinut mennä.Auto meni lunastukseen ja vakuutus korvasi katoksenkin.

Olin kerran kyytiläisenä kun auto syttyi palamaan konepellin alta. Pysähdyttiin pientareelle ja sammutettiin auto, vaihde jäi päälle. Johdot sulivat ja alkoi virta kulkemaan startille. Auto lähti itsekseen ajelemaan palavana n. 20m. Onneksi kävi hyvin ja lopulta pysähtyi ojan pohjalle. Auto oli vanha ja ajotietokoneista ei ollut silloin puhettakaan.

Meillä sytty auto palamaan kesken katsastuksen takajarruvalosta kun katsastusmies jarrutteli, vähänkö noloa:/

Rivitalonaapurin auto syttyi kun vaihtoi uuden akun niin oli liian tehokas autoon...

Meillä sytty auto palamaan kesken katsastuksen takajarruvalosta kun katsastusmies jarrutteli, vähänkö noloa:/

Rivitalonaapurin auto syttyi kun vaihtoi uuden akun niin oli liian tehokas autoon...

Anteeks, mut repesin tuolle, mahtoi olla näky. Vaikka siinä tilanteessa ei teitä ehkä naurattanut...

Viimeksi muokattu:
Lähisukulaiseni Pösö syttyi viime talvena autotallissa keskellä yötä, onneksi oli erillinen rakennus! Tarkkaa ikää en autolle tiedä mutta alle 10 v aivan varmasti.

Pösöön voi aina luottaa. :flower:

Yhteistyössä