Saab syttyi apukuskin penkin alta kesken ajon, ja kaveriperheen uusi paku paloi yöllä ja pollti perheen tositakin autoa, yöllä.
Älkää jättälö niitä lapsia sinne autoon nukkumaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suurin syypää löytyy tatin takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27263497:Saab syttyi apukuskin penkin alta kesken ajon, ja kaveriperheen uusi paku paloi yöllä ja pollti perheen tositakin autoa, yöllä.
Aijai, ranskalaisautot.Mä oon lapsuuteni ja nuoruuteni ollut Pösön kyydissä. Hyvä ajettavuus ja muotoiluun satsattu, mutta eivät ihan talviautoja ole.
Nonni. Nyt mun veli kävi tänään hakemassa liikkeestä uuden (vaihto)auton Äiskälle. Ja eikun Pösö taas.![]()
Meillä sytty auto palamaan kesken katsastuksen takajarruvalosta kun katsastusmies jarrutteli, vähänkö noloa:/
Rivitalonaapurin auto syttyi kun vaihtoi uuden akun niin oli liian tehokas autoon...
Lähisukulaiseni Pösö syttyi viime talvena autotallissa keskellä yötä, onneksi oli erillinen rakennus! Tarkkaa ikää en autolle tiedä mutta alle 10 v aivan varmasti.
Pösöön voi aina luottaa. :flower:
Merkkiuskollisuutta.![]()