Hölmö kysymys vanhoista e-pillereistä! Voinko käyttää tähän tarkoitukseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Siis mulla on Cerazette paketti vielä tallessa, jossa näyttää viimeinen käyttöpäivä olleen 1/12. Eli siis ovat jo reippaasti useamman kuukauden vanhoja.

Meillä on kylpyläreissu edesssä ja tajusin että mun menkkojen pitäisi alkaa juuri silloin, ei kiva. Mietin että voisinko noita vanhentuneita pillereitä syömällä saada menkkoja siirretyksi. Olen nyt parina päivänä syönyt niitä, tosin aivan kesken kierron. Voisivatko ne auttaa että vuoto tulisi myöhemmin? En enää muista miten nuo pillerit vaikutti käytön alussa, kun kokeilin niitä synnytyksen jälkeen ja siitä on aikaa. Jätin kesken kun en jaksanut sitä jatkuvaa vuotoilua.

Onko mahdollista että vuotoa alkaisikin tulla reilun viikon jälkeen?

Joo, olen tyhmä mutta en halua mennä lääkäriin kun täällä on niin ruuhkaiset ajat ja hankala saada aikaa näin pienellä varoitusajalla ja muutenkaan en halua lääkäriin.

Ehkäisyyn en noita pillereitä ota, en siis oleta että ehkäisyteho olisi enää säilynyt. VAin siis menkkojen siirtämiseen.

Tota... nyt kun oot mennyt vetelemään kesken kierron niitä niin voit alkaa vuotamaan milloin tahansa ja kuinka pitkään tahansa. Olipas tosi fiksu homma. Ei taida enää auttaa mikään.

ehkäisytehonko luulet niissä vain menneen, kun ovat vanhenneet? ruuastakin vaan maku lähtee, kun alkaa parasta ennen pv:t olla takana.

lekurin kautta mäkin suosittelen käymään. muista mainita, että menit syömään hotain vanhenneita nappeja.