reimatec

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27316665]Toinen on vauvamalli ja toinen isompien malli. Siksi hintaero, tuo ei vauvamalli on isommille suunnattu.[/QUOTE]

Näin mäkin oisin vastannu mut katoin sit et kummaskin koot loppuu 98cm. Hmm..?

Minä ottaisin 3-vuotiaalle jo isompien lasten mallin, jossa on edes vähän edestäkin vyötäröltä kiristetty/säädettävissä, eli vähemmän telttamaisen, luulisi että sellaisessa olisi helpompi touhuta.

http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Reima/Ulkovaatteet/Haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit-Oval/p/510060-481

ja sit olis vielä tuollainenkin.. hmmm..

Nuo on kumpikin vauvamalleja. Isommalla lapsella ne ei oikeen toimi kun ovat niin pussimaisia, tolkuttoman pitkä selkä ja tosi lyhyet lahkeet. Riippuu tietty vartalonmallistakin minkälainen juuri sinun lapsellesi sopii.

http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Reima/Ulkovaatteet/Haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit-Oval/p/510060-481

ja sit olis vielä tuollainenkin.. hmmm..

No niinku siinä sanotaan niin siinä on jonkunlainen vyötärökiristys joka on tälle kaudelle uusi, kellään tuskin on vielä tuosta kokemusta. Muutoinhan se on Mittasuhteiltaan samanlanen vauvammalli kuin nuo edellisetkin.

Freetec haalareista ei oo mulla kokemusta, yleensähän noissa halvimmissa vedenpitävissä kankaissa on se ongelma että kangas on kauheen kovaa ja paksua verrattuna kalliisiin kankaisiin. Mutta tuosta siis ei oo mitään tietoa.

[QUOTE="Vieras";27316848]No niinku siinä sanotaan niin siinä on jonkunlainen vyötärökiristys joka on tälle kaudelle uusi, kellään tuskin on vielä tuosta kokemusta. Muutoinhan se on Mittasuhteiltaan samanlanen vauvammalli kuin nuo edellisetkin.

Freetec haalareista ei oo mulla kokemusta, yleensähän noissa halvimmissa vedenpitävissä kankaissa on se ongelma että kangas on kauheen kovaa ja paksua verrattuna kalliisiin kankaisiin. Mutta tuosta siis ei oo mitään tietoa.[/QUOTE]

mutta onko tuo nyt halpa, jos normaalisti maksaa satasen ja nyt alennuksessa?

Yhteistyössä