Ruplat käyttöön Lappeenrannassa...

Sehän on hienoa! Miksi sitten luulet, että puhun vain KAAKKOISmurretta? Ei opettaja puhu noin typerästi :)

Alatkos hiiltyä? :D Jos asut Lappeenrannassa, murrealueesi on kaakkoismurteiden alueella. Usko tai älä, olen ihan oikeasti ope.

Opetan muuten myös suomea maahanmuuttajille ja ryhmissäni on todella mukavia venäläisiä. Kehotan tutustumaan heihin, ehkä ennakkoluulosi sitten hälvenevät ja voit ASIAKASPALVELUtyössäsi ottaa ihmisen ihmisenä.

Alatkos hiiltyä? :D Jos asut Lappeenrannassa, murrealueesi on kaakkoismurteiden alueella. Usko tai älä, olen ihan oikeasti ope.

Opetan muuten myös suomea maahanmuuttajille ja ryhmissäni on todella mukavia venäläisiä. Kehotan tutustumaan heihin, ehkä ennakkoluulosi sitten hälvenevät ja voit ASIAKASPALVELUtyössäsi ottaa ihmisen ihmisenä.

Ei, en hiilly näin pienestä :).

Mullakin on venäläisiä kavereita ja mukavia ovatkin :). Olen asiakaspalvelutyössä ja kulttuurieromme ovat vain niin valtavat esim. kassatyöskentelyssä, että venäläisen myyjän kannattaa palvella lajitovereitaan :).

millaisia ongelmia kulttuurierot asiakaspalvelussa aiheuttavat? Esimerkkejä, kiitos. Venäjällähän kassatyöskentelyssä ja yleensäkin asiakaspalvelussa on vielä kehittämisen varaa...

Yhteistyössä