Miehellä kesärenkaat alla, uskaltaako kyytiin lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nipsuliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies ei luota taitoihinsa vaihtaa itse, enkä kyllä minäkään omiini. Joo ei paljon auta jos on hyvä kuski kun ei niistä muista tiedä... Koitetaan vielä saada aikaa, siihen asti bussilla mennään.

[QUOTE="Nipsuliini";27407936]Mies ei luota taitoihinsa vaihtaa itse, enkä kyllä minäkään omiini. Joo ei paljon auta jos on hyvä kuski kun ei niistä muista tiedä... Koitetaan vielä saada aikaa, siihen asti bussilla mennään.[/QUOTE]

Siis, sun mies ei osaa vaihtaa autonrenkaita?? Onko sellaisia "miehiä" olemassa :) :) :)

Aamulla oli liukasta kesärenkailla mut nyt päivällä ainakin meillä päin tiet oli jo sulia. Mut eikö joku mies osaa vaihtaa renkaita, jopa minä naisena osaan sen homman. Kannatais varmaan harjoitella mitä jos rengas puhkeaa kun ootte reissussa niin kuka sen sit vaihtaa. Itse juuri äsken vaihdoin meille renkaat kun en aamulla ehtinyt.

[QUOTE="Nipsuliini";27407936]Mies ei luota taitoihinsa vaihtaa itse, enkä kyllä minäkään omiini. Joo ei paljon auta jos on hyvä kuski kun ei niistä muista tiedä... Koitetaan vielä saada aikaa, siihen asti bussilla mennään.[/QUOTE]

Ei teillä sitten ole ketään sukulaista tai kaveria/tuttua joka ne renkaat voisi vaihtaa? Lätkäsee parikymppiä kouraan niin eiköhän siitä lähe vaikka naapurin pera niitä vaihtamaan :D

autojen aluvanteellisia renkaita ei suositella itse vaihdettavan. huolto pystyy välineillään ne kiristämään niin eikä meillä autossa ole edes tunkkia tms. renkaanvaihtoa varten kuten ei vararengastakaan, jota ei ole trkoitus vauhtaa vain korjata ngas jollain auneella jos menee rikki... nykypäivää tytöt!!!

No on siellä jo sulat tiet. Joo tosiaan tota kannattaa miettiä, vaikka olis kuinka hyvä kuski niin muut ei välttämäti ole!

tytär pisti just jakoon kuvan autosta kun oli nätisti liukunut penkalle jäisellä tiellä mutkassa...ei käynyt kuskille mitään mutta auto meni lunastukseen kun sattui joku putken pää keulan alle :( hesasta lähti kesäkumeillä tuonne sivutielle ja 30 km /h mittarissa ...eli ei edes kaahannu

[QUOTE="essi";27408234]autojen aluvanteellisia renkaita ei suositella itse vaihdettavan. huolto pystyy välineillään ne kiristämään niin eikä meillä autossa ole edes tunkkia tms. renkaanvaihtoa varten kuten ei vararengastakaan, jota ei ole trkoitus vauhtaa vain korjata ngas jollain auneella jos menee rikki... nykypäivää tytöt!!![/QUOTE]

Ai.. tätä mä en oo vielä kuullutkaan. Sen olen kuullut, että aluvanteilla olevat kannattaa kiristää parinsadan kilometrin ajon jälkeen uudestaan (kuten tavallisillekin teemme). Ihan kyl on ite vaihdettu eikä ole autoliike asiasta moittinut.

Btw, ne aineet mitkä rikkoontuneeseen renkaaseen tungetaan maksaa usein enemmän kuin kaksi uutta rengasta, ja sen jälkeen kun se aine on sinne laitettu niin ei voi edes ajatella paikkauttavansa rengasta.

mä olen kuullut ton että autonrenkaisen vaihto pitäis jättää ammattilaisille mutta epäilen, että kyseessä on rengasliikkeiden epärehellinen juoni jolla ne haalii itselleen lisää liikevaihtoa

tytär pisti just jakoon kuvan autosta kun oli nätisti liukunut penkalle jäisellä tiellä mutkassa...ei käynyt kuskille mitään mutta auto meni lunastukseen kun sattui joku putken pää keulan alle :( hesasta lähti kesäkumeillä tuonne sivutielle ja 30 km /h mittarissa ...eli ei edes kaahannu
Taasen uusi todista helsinkilaisten ajotaidosta.

Meillä uus auto ja kumpikaan ei oo ikinä vaihtanut renkaita mut viikonloppuna meinataan yhdessä vaihtaa, eikä tulis mieleenkään viedä liikkeeseen. Kyllä se pitäis jo melkeen autokoulussa opettaa, noi perustaidot oman auton huoltoon.

Taasen uusi todista helsinkilaisten ajotaidosta.

Kyllä. Meillä pöndellä tosimiehet ja tosinaiset vetää hiekkapuhalletuilla ja öljytyillä kesäkumeilla jäisellä vuoripolulla 250 km/h, eikä tunnu missään. Toisessa kädessä on vielä höyryävä villisian raaka potka ja toisessa puolikas pullo kossua. Välillä aina mölistään avoinaisesta ikkunasta, että "hesalaiset on urrpojaaaa.." ja sitten taas painetaan kaasua.

Saatanan vetelät hesalaiset.

• Tykkää
Reactions: Algoma

Yhteistyössä