V
"vieras"
Vieras
Kummalliseksi on mennyt parin tilanne, alkaa muistuttaa ihan hyvän ystäväni entistä suhdetta joka päättyi surullisesti pahaan väkivaltaan ystävätärtäni kohtaan. 
Onneksi siinä ei käynyt liian huonosti.
BB-talossa raju riita - tässä BB:n jatkotoimet | Big Brother | Iltalehti.fi
Mutta siis ihmeellistä käytöstä tuolta Joukolta, nyt ollut jotain riita ja on ilmeisesti jotain käsikähmääkin ollut, heitellyt tölkkejä ja nimitellyt (huoritellut?) Jonnaa.
Nämä mulla on pistänyt silmään:
- Vaatii jatkuvasti Jonnaa tunnustamaan rakkauttaan ja kertomaan miten paljon oikeasti nainen välittää Joukosta, tekee tämän mm. syyllistämällä naista kaveripusuista ja muista joita itse antaa talon kaikille asukkaille.
- Piti jotain suhdeyritys-viritystä Johannan kanssa talossa ja kun Jonna kysyi mitä se tarkoittaa niin Jouko syyllistää Jonnaa vainoharhaiseksi.
- Haukkuu Jonnaa paljon,varsinkin humalassa. esim. rumaksi
- Lyttää Jonnaa pienillä kommenteilla ja väittää näitä huumoriksi.
- Kohtelee todella kylmästi naista välillä, kertookin sen naiselle usein ettei halua olla Jonnan kanssa, silti haluaa olla naisen kanssa.
Oletteko huomanneet samoja asioita?
Mitä luulette mikä on Joukon käytöksen syy?
Mitäköhän Jouko aidosti ajattelee Jonnasta ja onko tässä Joukon kohdalta epävarmuutta, pelkoa vai haluaako vain alistaa Jonnan?
Onneksi siinä ei käynyt liian huonosti.
BB-talossa raju riita - tässä BB:n jatkotoimet | Big Brother | Iltalehti.fi
Mutta siis ihmeellistä käytöstä tuolta Joukolta, nyt ollut jotain riita ja on ilmeisesti jotain käsikähmääkin ollut, heitellyt tölkkejä ja nimitellyt (huoritellut?) Jonnaa.
Nämä mulla on pistänyt silmään:
- Vaatii jatkuvasti Jonnaa tunnustamaan rakkauttaan ja kertomaan miten paljon oikeasti nainen välittää Joukosta, tekee tämän mm. syyllistämällä naista kaveripusuista ja muista joita itse antaa talon kaikille asukkaille.
- Piti jotain suhdeyritys-viritystä Johannan kanssa talossa ja kun Jonna kysyi mitä se tarkoittaa niin Jouko syyllistää Jonnaa vainoharhaiseksi.
- Haukkuu Jonnaa paljon,varsinkin humalassa. esim. rumaksi
- Lyttää Jonnaa pienillä kommenteilla ja väittää näitä huumoriksi.
- Kohtelee todella kylmästi naista välillä, kertookin sen naiselle usein ettei halua olla Jonnan kanssa, silti haluaa olla naisen kanssa.
Oletteko huomanneet samoja asioita?
Mitä luulette mikä on Joukon käytöksen syy?
Mitäköhän Jouko aidosti ajattelee Jonnasta ja onko tässä Joukon kohdalta epävarmuutta, pelkoa vai haluaako vain alistaa Jonnan?