Onko olemassa mitään todella helppoja keinoja tienata vähän extraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan, ei tarvi hermostua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan, ei tarvi hermostua

Vieras
kun on kotihoidontuella.. ainakin näin ennen joulua olis lisätienesti ihan tervetullutta.. turhaa tavaraa ja vaatetta olen koittanut saada myytyä huutiksessa... osa on menny mutta ei sielä tällä hetkellä kovin vilkasta näytä olevan... ellei satu olemaan joku tosi "in" tuote todella halvalla ja hyvänkuntosena... pullojen keruuta ei kehtaa näin pienellä paikkakunnalla harrastaa ja saaliskin ollut huono.. eikä vloppuisin illalla uskalla mennä niitä keräämään kun on aika väkivaltaista ollut viimeaikoina...

Itse olen myynyt kovasti viime kuukausina ylimääräistä Facebookin oman paikkakunnan kirppiksella, kannattaa tutkia jos olet rekisteröityneenä! Eikä heti kannata luovuttaa, ne menee ajan kanssa kyllä. Olen itse sieltä jonkun satasen nyt viime aikoina tienannu ylimääräsellä roinalla :D Tietysti hinta pitää olla kohdallaan ja tavara kohtuu siistiä. Hieman halvemmalla hinnalla pääsee eroon ja saa myytyäkin, ei kannata ruveta ahneeksi ;)

kun on kotihoidontuella.. ainakin näin ennen joulua olis lisätienesti ihan tervetullutta.. turhaa tavaraa ja vaatetta olen koittanut saada myytyä huutiksessa... osa on menny mutta ei sielä tällä hetkellä kovin vilkasta näytä olevan... ellei satu olemaan joku tosi "in" tuote todella halvalla ja hyvänkuntosena... pullojen keruuta ei kehtaa näin pienellä paikkakunnalla harrastaa ja saaliskin ollut huono.. eikä vloppuisin illalla uskalla mennä niitä keräämään kun on aika väkivaltaista ollut viimeaikoina...
Tuollakin voi jotain tienata
Sign Up Form (Full) | Survey Compare

no liity kaikkiin mahdollisiin nettipaneeleihin. Osassa niistä maksetaan aina kun vastaa johonkin kyselyyn/tutkimukseen netissä ja kun on vastannut useampaan niin voi lunastaa palkintona alias palkkana lahjakortteja jne.

testiasiakkaaksi värväytymällä voi myös tienata hieman ekstraa.

[QUOTE="a.p";27428470]ei oo ketään jolle myydä...[/QUOTE]

Naapurit, sukulaiset, kotiäitikaverit, leikkikenttäkaverit..? Tai sitte rohkeesti pitämään myynti-iltoja puolituttujen luo. nopeesti saa muutaman satasen itelle tienattua :)

Naapurit, sukulaiset, kotiäitikaverit, leikkikenttäkaverit..? Tai sitte rohkeesti pitämään myynti-iltoja puolituttujen luo. nopeesti saa muutaman satasen itelle tienattua :)

Asun maalla ja mulla on vaan kaks naapuri ja ne on jotai vanhoja "mummoja" (58-70-vuotiaita). Mun sukulaiset asuu 200km päässä ja ne vihaa kaikenmaailman tuppereita, partyliteä sun muuta.. ja mulla ei ole minkäänlaisia kavereita... joten aika heikolta vaikuttaa :D Vaikka mua itseäni kyllä esim oriflamen tuotteet kiinnostaa..

[QUOTE="a.p";27428539]Asun maalla ja mulla on vaan kaks naapuri ja ne on jotai vanhoja "mummoja" (58-70-vuotiaita). Mun sukulaiset asuu 200km päässä ja ne vihaa kaikenmaailman tuppereita, partyliteä sun muuta.. ja mulla ei ole minkäänlaisia kavereita... joten aika heikolta vaikuttaa :D Vaikka mua itseäni kyllä esim oriflamen tuotteet kiinnostaa..[/QUOTE]

No hitsi! :D Mummoille kuule ryppyvoiteet menee hyvin kaupaksi,, ;D

[QUOTE="a.p";27428547]kyllä mä osaan laulaa mutta mun lauluääni on kaamea :D en ole yh...[/QUOTE]

Ok, ei haittaa vaikket nyt älyttömän hyvin osaiskaan laulaa. Mutta jos sulla on mahdollista käyttää autoa ja tehdä esim. viikonloppukeikkaa tai jopa viikolla, niin ehdotan että etsit lähimmän paikan joka pyörittää karaokea. Juontajia tarvitaan aina tuuraamaan. Suhteellisen helppo oppia ja tietysti jos itse laulat, se on vaan plussaa. Muutama tunti hommia ja ihan kiva liksa jos hyvin sattuu :)

Yhteistyössä