G Teidän top3 seksiasennot??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja addikti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

addikti

Vieras
Jakakaahan tämä tieto muillekkin! Saattaa joku saada vinkkejä erikoisempiin asentoihin :D Itse ainakin olen niin mielikuvitukseton etten osaa oikein muuta kuin noita perinteisiä :rolleyes:

Itse en tajunnut moneen vuoteen ollenkaan ratsastuksen saloja, mutta nykyisen miehen kanssa se vain onnistui, ja voi että se on vain M A H T A V A asento.

Eli oma top3
1. Rastastus
2. Doggy-style
3. Lusikka

Jakakaahan tämä tieto muillekkin! Saattaa joku saada vinkkejä erikoisempiin asentoihin :D Itse ainakin olen niin mielikuvitukseton etten osaa oikein muuta kuin noita perinteisiä :rolleyes:

Itse en tajunnut moneen vuoteen ollenkaan ratsastuksen saloja, mutta nykyisen miehen kanssa se vain onnistui, ja voi että se on vain M A H T A V A asento.

Eli oma top3
1. Rastastus
2. Doggy-style
3. Lusikka

No saitko orkkelin ratsastuksella?

[QUOTE="Vieras";27425197]No saitko orkkelin ratsastuksella?[/QUOTE]

No ai sainko! :D :D Se oli kyllä semmoinen kokemus ekalla kerralla että huhhuh. 6vuotta ehtikin seksiä harrastaa ennenkuin tuokin tuli koettua...

Alkuperäinen kirjoittaja täh;27425268:
Miten toi 2 on mahdollista? Ellei miehen polvet ole suoraan lonkassa kiinni?

Nainen selällään7puoliselällään ja jalat miehen olkapäillä
Lusikka puolimahallaan :P
seksiasento-18.jpg

Tuon tyylinen asento. Mun toinen jalka on miehen olkapäällä ja olen kyljelläni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja täh;27425268:
Miten toi 2 on mahdollista? Ellei miehen polvet ole suoraan lonkassa kiinni?

Nainen selällään7puoliselällään ja jalat miehen olkapäillä
Lusikka puolimahallaan :P

Hyvin onnistuu kun ei ole ylipainoa ja on suhteellisen notkea. Oma alimmainen jalka on miehen jalkojen välissä, lantio hieman koholla ja ylempi jalka olkapäällä, mies pitää ylemmän jalan reidestä kiinni, tavallaan vetää itseään vasten.

• Tykkää
Reactions: Halin
Öö, no ihan miten vaan :p

Odotan että pääsen tästä nykyisestä tilasta ja voidaan taas harrastaa kunnon akrobatiaa :)

Alkaa pikkuhiljaa tylsyttää kun jotenkin pääsee aina niin yksipuoliseksi raskauden aikana noi asennot..

Varmaankin takaapäin, ratsastus ja sitten nojatuolissa peppu lähellä reunaa, toinen tai molemmat
jalat miehen olkapäillä tai lusikka-asento.

En osaa valita noista kahesta viimestä kumpi on parempi.