On se raskasta yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27460797]Mä en vaan siedä sitä, että automaattisesti pidetään yksinhuoltajien elämää jotenkin kamalan raskaana ja ankeana.

Ihan ensiks selvität sen muuton, se on ihan helkutin rankkaa ja vie voimia! Sekin stressaa kaiken sen muun päälle. Selviät kyllä siitäkin hengissä, dont worry ;)

Ja sitten, järjestät sitä aikaa miehes kanssa, vaikka joku ilta laitat lapset ajoissa nukkumaan, laitat vähän iltapalaa itelles ja miehelles ja puhut. Mieti jo etukäteen, kirjota vaikka ensin ylös sun ajatukset, että ne selkiintyy ja sitten kerrot rauhassa, mitä sulla on mielessäs. Lapset ja koti on teidän yhteisiä, molempien kuuluu hoitaa niitä yhdessä, molempien pitää saada omaa aikaa ja parisuhdeaikaa. Se vaatii tahtoa nyt molemmilta. Sitten jos yrityksestä huolimatta mies ei muutu, niin sitten on aika miettiä haluatko elää lopun elämää hänen kanssaan vai haluatko elämältäs jotain muuta.[/QUOTE]

Juu en minä sitä yksinhuoltajan elämää silloin aikanaan niin kamalana pitänyt, huono vertauskuva oli ehkä nyt. Ihanan tsemppaava viesti kuitenkin sinulta, kiitos siittä :) .

Olen kyllä yrittänyt selkeyttää ajatuksiani miehelle, hän sanoo että ymmärtää ja koittaa tsempata. Mikään ei silti muutu. Nyt muutto pois jaloista ja koittaa pitää mieli virkeenä ja itsensä ilosena, ehkä se sitten häneenkin tarttuu ja hänkin ottaa osaa kodin askareisiin ja lasten hoitoon.

[QUOTE="mamma";27460814]=D Noloa, kenelle? Keksi iskevämpi! ;)[/QUOTE]

?

Noloa sinulle.

Tunnet Ap:n tai olet tuntematta, mitä väliä? Mikä sinut ajaa tähän ketjuun huutelemaan tätä "paljastustasi"?

[QUOTE="mamma";27460814]=D Noloa, kenelle? Keksi iskevämpi! ;)[/QUOTE]

No jos sinä nyt oikeasti minut tunnistit ja saat tästä jotain iloa elämääsi niin nauti siitä nyt. Epäilen kuitenkin suuresti, että minua kukaan tunnistaisi.
Minä yritän pitää vain parisuhteeni elossa joten kuten ja itseni itsenäni etten ihan kokonaan katoaisi ihmisten mielistä ja arvostusta kai jokainen tässä elämässä kaipaa.

En minä sulle puhunut. Painu sinä pois! Olisko pitänyt faceen kirjottaa, olen tehnyt kyllä joskus sitäkin.. Ihan huomaamattani innostuin kun tutun näin.
Kerro toki, mitä paljastin. Vai siinähän se elämäntarina sitten tulikin. Kovin oli lyhyt ja ytimekäs.
Huvittavaa, ihan kun nyt tietäisit, kuka tyyppi täällä kirjottelee. En tarkoita itseäni, vaan AP:ta.
Saahan sen selville kellä kiinnostaa.

[QUOTE="mamma";27460838]En minä sulle puhunut. Painu sinä pois! Olisko pitänyt faceen kirjottaa, olen tehnyt kyllä joskus sitäkin.. Ihan huomaamattani innostuin kun tutun näin.
Kerro toki, mitä paljastin. Vai siinähän se elämäntarina sitten tulikin. Kovin oli lyhyt ja ytimekäs.
Huvittavaa, ihan kun nyt tietäisit, kuka tyyppi täällä kirjottelee. En tarkoita itseäni, vaan AP:ta.
Saahan sen selville kellä kiinnostaa.[/QUOTE]

No et sinä minua sitten tunne, nimittäin en ole facebookissa ikinä ollutkaan.
Mikä tässä huvittaa ja innostuttaa?
Anteeksi, miksi minulla menee nyt niin ohi koko juttu. Mitä sitten vaikka joskus jonkun tutun täällä huomaisitkin? Vilkas on mielikuvitus ihmisellä,aloitus minkä tein tuskin koskee vain minua kuten tässäkin ketjussa jo muutama muukin parisuhteessa yksinäinen ilmottautui. Minä halusin vain purkaa oloa johonkin, ja tänne kai niin saa tehdä.

Anteeksi, ehkä olisi ollut mukava jutella samanhenkisten kanssa, mutta kuka jaksaa puhua ketjuun jossa joka toinen viesti on haukkumista ja arvuuttelua "TUNNEN SINUT" . Olen nyt ehkä tosikko tuulella, joten poistun ja oikein hyviä tai paljon parempia jatkoja muillekin yksinäisille :) ! Hyvää yötä!

Anteeksi, ehkä olisi ollut mukava jutella samanhenkisten kanssa, mutta kuka jaksaa puhua ketjuun jossa joka toinen viesti on haukkumista ja arvuuttelua "TUNNEN SINUT" . Olen nyt ehkä tosikko tuulella, joten poistun ja oikein hyviä tai paljon parempia jatkoja muillekin yksinäisille :) ! Hyvää yötä!

Hyvää yötä ja voimia. Koita ottaa olosi miehesi kanssa puheeksi. Jos ja kun hän sinua arvostaa, hän haluaa tilannette korjata.

[QUOTE="...";27460857]Oikeesti, onko vielä niitäkin, jotka ei oo feissarissa?[/QUOTE]

Pakko vielä tähän vastata, oikeasti on! Olen aika pihalla keskuteluissa kyllä välillä, kun facebookista paljon puhutaan kuitenkin. Ihmiset kuitenkin sanoo myös että on mukava puhua jonkun kanssa jolle voi kertoa oikeasti mitä kuuluu eikä saa vastaukseksi "joo, luin facebookista" . Välillä ihan hävettää ja olen vakavasti harkinnut sinne kirjautumista, mutta sitten ajatellut etten taidakkaan. Ehkä vielä jonain päivänä sinne uskaltaudun.

No, elekää nyt vetäkö hernettä nenuun. Nöyrästi anteeksi AP, kun sinua näin loukkasin.. Olet ilmeisesti erittäin herkkä.
Joskus kannattaa oppia vaan olla välittämättä, kuten sinun miehesi tekee sinulle. Tee nyt niin minulle. =)

[QUOTE="mamma";27460876]No, elekää nyt vetäkö hernettä nenuun. Nöyrästi anteeksi AP, kun sinua näin loukkasin.. Olet ilmeisesti erittäin herkkä.
Joskus kannattaa oppia vaan olla välittämättä, kuten sinun miehesi tekee sinulle. Tee nyt niin minulle. =)[/QUOTE]

Aina ei ole vastaanottajien vika, jos huumori ei putoa...

AP, olet liian luimisteleva, anteeksipyytelevä ja nöyrä. Tämän kuvan olen saanut sinusta. Sellaisia ihmisiä on helppo kohdella kaltoin.
Pistä mies kunnolla miettimään, ei ne muuten opi.. Eivätkä välttämättä sittenkään.

Yhteistyössä