Joukkoraiskatulle saudinaiselle sata raipaniskua ja vuosi vankeutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Että sellaista
Joukkoraiskatulle saudinaiselle sata raipaniskua ja vuosi vankeutta - Saudi-Arabia - Ulkomaat - HS.fi
Saudi-Arabian Jeddan kaupungin oikeus tuomitsi 23-vuotiaan, lasta odottavan naimattoman naisen sataan raipaniskuun ja vuodeksi vankilaan.

Tuomio langetettiin lauantaina, kun nainen oli tunnustanut että hän oli ollut pakotettuna sukupuoliyhteydessä, The Saudi Gazette kertoo.

Joutuukohan menemään naimisiin raiskaajiensa kanssa, kuten joissakin muslimimaissa raiskattu joutuu?

Kylä absoluuttisen moraalin luulisi teettävän miehiä, jotka eivät missään tilanteessa raiskaa tai lyö.

Absoluuttinen moraali teettää sitä, että niin kauan kun se pysyy pystyssä se on kuin uljas tiilimuuri, mutta sitten kun se murenee, niin se menee aivan tuhannen palasiksi. Joustavalla, kumista valmistetulla moraalilla on omat puolensa.

Absoluuttinen moraali teettää sitä, että niin kauan kun se pysyy pystyssä se on kuin uljas tiilimuuri, mutta sitten kun se murenee, niin se menee aivan tuhannen palasiksi. Joustavalla, kumista valmistetulla moraalilla on omat puolensa.

Mietin sitä, että miten absoluuttinen moraali voisi koskaan tuottaa moraalittomuutta?

Vaikka naisella olisi kevyet kengät, olisi silti moraalitonta rankaista häntä noin.

Nyt tuo noiden "moraali" tuottaa vaan väkivallan päälle väkivaltaa.

[QUOTE="vieras";27471564]Joutuukohan menemään naimisiin raiskaajiensa kanssa, kuten joissakin muslimimaissa raiskattu joutuu?[/QUOTE]

Mutyta kun niitä on niin monta, se olisi aviorikos jolloin siitä taas pitäisi keksiä naiselle uusi, sadistinen rangaistus. Varmaan ne rättipäät siellä juuri käsiään hykerteleekin miettiessään, mitä muuta iljettävää tästä voisi seurata.

Mietin sitä, että miten absoluuttinen moraali voisi koskaan tuottaa moraalittomuutta?

Siksi, että absoluuttinen moraali ei tarkoita "täydellisesti käyttäytyviä ihmisiä" vaan "täysin joustamattomia käyttäytymissääntöjä". Aina ja kaikkialla on väärin olla sukupuolisuhteessa avioliiton ulkopuolella, sanoo absoluuttinen moraali. Siksi rangaistaan niin raiskaajia kuin raiskattujakin.

Tämän takia mulla on ennakkoluuloja joitakin ulkomaalaisia kohtaan. Nimenomaan miehiä kohtaan.

Kyllä mua pelottaa jos tällaisesta kulttuurista tulee miehiä tänne suomeen. Ulkomaalaisten suuret raiskausluvut johtuvat siitä, että naisia ei edelleenkään arvosteta.

En sitten puhu kaikista ulkomaalaisista. Tietysti uskonto ja kulttuurikohtaista.

Olikohan viikkositten keskustelua näistä maahanmuuttajista yms.. Niin siellä aika hyvin ilmaistiin ettei tuollaista tapahdu muslimien keskuudessa kun asiasta kirjoitin. Toivottavasti tuollainen kulttuuri ei leviä suomeen, toisaalta tuollainen käytäntö varmasti lopettais ne työpaikkasutinat mistä viimeaikoina kovasti kohuttu ja kirjoiteltu.

Eiköhän se ole ihan selvä, että maa kuten Saudi Arabia elää ihan omaa tyyliään, jota harva pystyy ymmärtämään. Kyllä ne saudien rahat kuitenkin kelpaavat, suomalaisillekin.

Yhteistyössä