Huh, huh, Anu Saagim!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohoh

Vieras
Iltalehdessä oli kuvia Snackyn uudesta tyttökalenterista. Kattelin, että onpas nättejä typyköitä. Mutta leuka loksahti kun selvis että tossa alimmassa kuvassa on Anu Saagim. Kattelin, että kukas toi hyvännäkönen typykkä on, aattelin että max 25v. Ja sehän on Anu Saagim joka on jo 50v. Ei oo kyllä kovin moni sen ikäinen nois sexy, kun ei oo oikeestaan kovin moni minkään ikäinenkään

Julkkisnaisilta rohkea kalenteri - nyt vilahtaa! | Viihde | Iltalehti.fi

Linkissä kauniita naisia vähissä pukeissa, alinpa nätti teinityttö... eikun siis Anu Saagim 50v!!!!

Ei tuo Saagim edes ole hyvän näköinen, rahalla korjauteltu ja kiristelty kasaan. Kovaa meteliä pitää itsestään ja haukkumalla muita nostattaa itseään ja omaa "statustaan" :)
Paras keino saada suomessa naisten hyväksyntä ja itseään julkisuuteen on kuuluvasti ja näyttävästi haukkua suomalaista miestä sohvalla makaavaksi kaljaveikoksi ;) Kyllähän se virolainen nainen sen tietää, varsinkin itse rahan vuoksi on ratian kanssa..

Ei tuo Saagim edes ole hyvän näköinen, rahalla korjauteltu ja kiristelty kasaan. Kovaa meteliä pitää itsestään ja haukkumalla muita nostattaa itseään ja omaa "statustaan" :)
Paras keino saada suomessa naisten hyväksyntä ja itseään julkisuuteen on kuuluvasti ja näyttävästi haukkua suomalaista miestä sohvalla makaavaksi kaljaveikoksi ;) Kyllähän se virolainen nainen sen tietää, varsinkin itse rahan vuoksi on ratian kanssa..

tommen beibe kun tulis baarissa sulle ehottelee, nii luulen et se olis menoa alta aikayksikön...

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä