Tuore suhde+ ero vanhasta suhteesta, kummallakin ennestään yksi lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Karo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Karo"

Vieras
Neuvoja vinkkejä miten saada tilanne toimimaan. Olen ihan täysillä rakastunut, mies myös, en ole koskaan tuntenut näin !
Mutta jotenkin tilanne vähän kaivelee, kun on ture ero takana (sen tosin käsitellyt jo edellisen toimimattoman suhteen aikana) Mutta sitten vielä ne lapset, miehellä yksi ja minulla yksi.
Vinkkejä samassa tilanteessa olleilta? Pelottaa että satutan muita tai itseni. Aikataulutkin tuntuu olevan ainainen ongelma.

Pahoittelut sekava teksti.

Ei ole höökä päällä:) vaikea vaan tuoda ajatuksiaan esille. Huono omatunto kyllä hieman vaivaa, kun on niin vaikea olla toisesta erossa, mutta sitten lapset ovat toki etusijalla.
Rauhallisesti ottaminen on siis varmasti ihan hyvä neuvo:)

Varsinkin jos on tuore ero (kuinka tuore? minkäikäiset lapset?) niin lapset tulee olla ensisijalla. Eihän teillä ole mikään kiire? Tavatkaa vaikka iltaisin/öisin jos toisella lapsivapaata ja voi tulla kylään. Asiat varmasti saa sumplittua.

Näin on tehtykin, mutta tuntuu ettei suhde pidemmän päälle kehity mihinkään, jos vain niin pystyy tapaamaan. Pakkohan se vaan on saada niin sumplittua. Tosin oma lapsi on puolet ajasta isällään.
Erosta on 4kk ja lapset ovat, oma 3v ja toinen 10v

Itse olen suht samanlaisessa tilanteessa, ilmoitin juuri miesystävälle että en ole tyytyväinen enää tähän tilanteeseen, eli suhteen täytyy mennä eteenpäin tavalla tai toisella. Ollaan seurusteltu viitisen kuukautta, mies tapasi pikaisesti lapseni viime viikolla. Olen tavannut hänen lastaan jo kesällä satunnaisesti.

Mies haluaisi vaan jatkaa samalla mallilla että tavattaisiin lapsivapaalla ajalla kerran pari viikossa, mutta minusta voitaisiin jo alkaa viettää enemmän sitä arkeakin yhdessä, kun tapaamisajat eivät aina ole ihan helppoja järjestää. Nämä ovat tosi hankalia asioita.

Voi:( ei todellakaan ole helppoja asioita, meillä mies on tavannut lapseni, mutta minä en hänen. (iästä johtuvaa) Ollaan kyllä aika samoilla linjoilla siinä että olisi kiva viettää mahdollisimman paljon aikaa yhdessä. Mutta se että lapset ovat tässä joskus enemmän mukana, voi tuoda yllättäviä puolia esiin.

Yhteistyössä