S
Suruissaan
Vieras
Olen 31-vuotias ja olettavasti pystyn raskautumaan uudestaan. Ei vain ole miestä jonka kanssa tehdä lapsi. Eikä se parisuhde edes ole se pääasia vaan se toinen lapsi.
Mutta siis tuohon otsikkoon tarkennusta. Luin lehdestä, että eräs parin illan tuttavuus on saanut puolisonsa kanssa vauvan. No ei tuo mies mua kiinnosta, mutta silti kaihertaa että taas joku tuttu on saanut vauvan ja mä en. Toki olen iloinen miehen puolesta, että hän lähes 40-vuotiaana sai viimein kokea isyyden onnen. Mies siis tuttu monen vuoden varrelta, mutta parin illan ajan oli tuttu myös pedissä. Petiin päädyttiin vuosien tuttavuuden jälkeen.
Tuntuu, että kaikki muut saa vauvoja mutta en mä.
Miten mä voin enää tässä iässä löytää miestä joka haluaisi lapsia kun monella jo niitä lapsia tuntuu olevan eivätkä halua lisää. Parisuhteeseen voivat haluta, mutta lapset on ehdoton ei.
Mutta siis tuohon otsikkoon tarkennusta. Luin lehdestä, että eräs parin illan tuttavuus on saanut puolisonsa kanssa vauvan. No ei tuo mies mua kiinnosta, mutta silti kaihertaa että taas joku tuttu on saanut vauvan ja mä en. Toki olen iloinen miehen puolesta, että hän lähes 40-vuotiaana sai viimein kokea isyyden onnen. Mies siis tuttu monen vuoden varrelta, mutta parin illan ajan oli tuttu myös pedissä. Petiin päädyttiin vuosien tuttavuuden jälkeen.
Tuntuu, että kaikki muut saa vauvoja mutta en mä.