Tyhmästä syystä taas tuli se suru etten ole saanut kuin yhden lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suruissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suruissaan

Vieras
Olen 31-vuotias ja olettavasti pystyn raskautumaan uudestaan. Ei vain ole miestä jonka kanssa tehdä lapsi. Eikä se parisuhde edes ole se pääasia vaan se toinen lapsi.

Mutta siis tuohon otsikkoon tarkennusta. Luin lehdestä, että eräs parin illan tuttavuus on saanut puolisonsa kanssa vauvan. No ei tuo mies mua kiinnosta, mutta silti kaihertaa että taas joku tuttu on saanut vauvan ja mä en. Toki olen iloinen miehen puolesta, että hän lähes 40-vuotiaana sai viimein kokea isyyden onnen. Mies siis tuttu monen vuoden varrelta, mutta parin illan ajan oli tuttu myös pedissä. Petiin päädyttiin vuosien tuttavuuden jälkeen.

Tuntuu, että kaikki muut saa vauvoja mutta en mä. :( Miten mä voin enää tässä iässä löytää miestä joka haluaisi lapsia kun monella jo niitä lapsia tuntuu olevan eivätkä halua lisää. Parisuhteeseen voivat haluta, mutta lapset on ehdoton ei.

[QUOTE="poks";27577648]Inseminaatio ehkä tonnin luokkaa nykyään?[/QUOTE]

Ihan liian suuri summa mulle. Siihen päälle vielä hankinnat lapselle koska vaunut yms. on jo myyty muutama vuosi sitten.

Eihän se mikään tyhmä syy ole olla surullinen. Kun perheestä tuntuu puuttuvan jäseniä, niin se on ihan hyvä syy olla surullinen.
Tiätkö, oot niin nuori vielä, että sulla on pitkälti aikaa löytää vielä isätyyppi ja mahdollisuus saada vielä useampikin mukula :)

[QUOTE="a p";27577628]No ei mulla ole tuollaisia miespuolisia ystäviä joiden kanssa voisin lapsia tehdä. Ja mistä mä voisin tietää muiden lapsitoiveista jos ei tunneta.[/QUOTE]

Ymmärrän. Varmaan vaikeaa ottaa puheeksi. Parempi lähtökohta se varmaan on kuin hankkia lapsi parisuhteeseen, jossa on lähinnä lapsen saamisen takia. Ellet sitten löydä oikeasti hyvää ja rakastavaa suhdetta, johon voisit lapsia hankkia.

Viimeksi muokattu:
Eihän 31-vuotias ole vielä mikään vanha! Sullahan on rapiat kymmene hyvää hedelmällistä vuotta vielä edessä ja siinä ajassa ehtii kyllä sen hyvän miehenkin löytää. Ei vaan kannata epätoivon kanssa sitä miestä etsiä.. Ja jos se lapsi on parisuhdetta tärkeämpi, niin ala nyt säästää rahaa ja kerää se tonni. Satasen kun pistät säästöön jka kuukausi niin vuoden päästä sulla on rahat kasassa.

[QUOTE="a p";27577661]Ihan liian suuri summa mulle. Siihen päälle vielä hankinnat lapselle koska vaunut yms. on jo myyty muutama vuosi sitten.[/QUOTE]

Ei ole tonnin verran rahaa laittaa mitenkään, mutta lapsen hankintaa suunnittelet? Joo... Ok.

No elä hyvä ihminen 31 vielä ajattele olevasi siinä pisteessä ettet sais enää miestä ja lasta. Onhan sulla vielä aikaa. Ja samaa katoin että millään ei saa tonnia mut lapsi pitäs saada elätettäväksi. Tarvikkeitakaan ei tarvi ostaa uutena, käytettynä saa halvalla ja jopa ilmaseksi.

Älä vaivu epätoivoon. Mä olen melkein 34v. ja vaan yks lapsi ja en ole ajatellut vielä et ois liian myöhäistä hankkia toista, miestä ei siis ole. Meillä tosin se ero, etten ole varma haluanko toista ja olen äärettömän onnellinen että sain ton yhden. Mut ei sun kannata vielä surra kun on hyvät mahdollisuudet vielä löytää hyvä mies joka haluaa lapsia ja saada lapsi jos kolmaskin :).

Ei lapseen mene kuukaudessa tonnia. Eihän sitä tiedä onnistuuko inseminaatio ja niihin voi mennä rahaa monta tonnia. Ei ole mun mielestä yhtään sama asia kuin, että ostaa lapselle tarvikkeet. Miettikää nyt vähän.

[QUOTE="Vieras";27577920]Jos sinulla on jo yksi isätön lapsi niin tee toinen kiireesti
Yhden illan tuttavuus siihen tarvitaan.
Ota kuitenkin nimi ylös.[/QUOTE]

Ei mulla ole yhtäkään isätöntä lasta.

Tiedän tunteen että alkaa paniikki iskeä kun ikää tulee eikä tulevasta ole tietoa. Mut hei sä olet vielä nuori ja kerkeät löytämään miehen ja samaan sen toisen jos kolmannenkin lapsen :)

Olet 31v ja puhut kun olisit ikäloppu jonka elämä on ohi! Tiedän monta 40v. ensisynnyttäjää, joten sulla on kaikki mahdollisuudet saada vielä toinen! Häntä pystyyn vaan, se elämäsi rakkaus voi olla vaikka seuraavan kulman takana... You never know :)

[QUOTE="a p";27577661]Ihan liian suuri summa mulle. Siihen päälle vielä hankinnat lapselle koska vaunut yms. on jo myyty muutama vuosi sitten.[/QUOTE]

Hetkinen! Sulla ei oo varaa 1000 siemennökseen mutta on varaa siihen yhteenkin lapseen??? Jokin tässä nyt ei täsmää.

Laske huviksesi, paljonko lapsi maksaa.

Älä vaivu epätoivoon. Mä olen melkein 34v. ja vaan yks lapsi ja en ole ajatellut vielä et ois liian myöhäistä hankkia toista, miestä ei siis ole. Meillä tosin se ero, etten ole varma haluanko toista ja olen äärettömän onnellinen että sain ton yhden. Mut ei sun kannata vielä surra kun on hyvät mahdollisuudet vielä löytää hyvä mies joka haluaa lapsia ja saada lapsi jos kolmaskin :).
Mulla aivan sama juttu,täytän ihan kohta 34,yhden lapsen yh.Tosin mä oon aika varma että en toista lasta tule enää haluamaan.Lapset on ihania mutta mulle riittää varsin hyvin yksi :)

Yhteistyössä