miten nykyisin pukeudutaan viihteelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
meinasin pe tai la lähteä pitkästä aikaa tuulettumaan, ongelma on etten tiedä mitä pukea päälle.. |O :headwall: narutoppi & farkut tuntuu liian "ysäriltä", hame taas liian hienolta. olisiko ok violetit tiukat housut ja pitkähihainen musta paita, joka rintojen yläpuolelta pilkullista verkkokangasta + mustat saapikkaat? vanhaksi tässä on tosiaan tultu, kun ei osaa enää baariin pukeutua :laugh:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihan normaalia, oli vanha tai nuori:D Ei naiset koskaan osaa päättää mitä laittaa päälle.

Vältä se pari metrinen vaatekasa jota krapulaisena stidit silmillä viikkaat takaisin seuraavana päivänä kaappiin. Mene shoppailemaan, sieltä saa hyviä vinkkejä ja uusissa vaatteissa yleensä tuntee olonsa hyväks, ja saappaathan sulla on jo, ne on idioottivarma valinta tähän aikaan vuodesta, aina seksyt.
Ja vaikka ei mitään ostaisikaan niin aina sieltä jotain vinkintynkää takataskuun jää.

Muutaman kuvan olen sinusta nähny. Sulle sopii violetti todella hyvin!

mä vedän vaan tiukat pillifarkut ja tiukan T-paidan ja siihen päälle talvisin bolero ja sit jalkaan pitkät korolliset saapikkaat. Mutta täähän on vaan mun tyyli,en tykkää paljastella itteeni ja toi sun suunnittelema asukokonaisuus kuulostaa hyvältä,sopii varmasti just sun tyyliin. Siellä viihteellä on sit hyvä katsella mitä muut on päälle laittanut.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
ensin mietin , repäisenkö & laitan mad men-tyylisen olkaimettoman, punaisen vakosamettimekon
mutta jos ei nyt kuitenkaan.. varsinkin kun bussilla kulkee :D kaveri jonka kanssa lähden, laittaa 100% varmasti farkut, jonkun siistin topin/puseron ja neuletakin. baarista, johon mennään ei ole hajuakaan

[QUOTE="vieras";27581272]mä vedän vaan tiukat pillifarkut ja tiukan T-paidan ja siihen päälle talvisin bolero ja sit jalkaan pitkät korolliset saapikkaat. Mutta täähän on vaan mun tyyli,en tykkää paljastella itteeni ja toi sun suunnittelema asukokonaisuus kuulostaa hyvältä,sopii varmasti just sun tyyliin. Siellä viihteellä on sit hyvä katsella mitä muut on päälle laittanut.[/QUOTE]

Näin minäkin, ei mua kiinnosta miltä vuosiluvulta pukeutuminen on. Pääasia että itse tuntee olonsa hyväksi:)
Välillä laitan talvellakin vesirajaminarin ja topin:D, riippuu mikä fiilis, ja jos nyt ei hirveitä tarvitse jonotella ulkona.

Hyvän näköinen paita!! Violetit housut, saappaat, kivoja koruja ja joku kiva huivi:)

uusi paita, HenkkaMaukalta tänään ostin. korviin laitan pitkät, riippuvat korvikset joissa mustia kiviä tai sitten isot hopearenkaat. kaulakorun taidan ottaa pois, paita ja korvikset ovat riittävän näyttävät yksistäänkin =)

Viimeksi muokattu:
no niin, asu on nyt sitten lyöty lukkoon: tuo paita, violetit pillifarkut, mustat korkeakorkoiset saappaat,
, musta nahkajakku, paljon hopeanvärisiä rannerenkaita, roikkuvat korvikset joissa violertit kivet sekä kirkkaanpunaiset huulet & kynnet :vampire:

No mä pukeudun yleensä miten haluan, omalla tyylilläni. Eli joku värikäs yläosa, pusero, tunika tai mekko, ja muu sitten neutraalimpaa.

Huomenna meinaan laittaa tämän,

LULU tunika multi | Print | Tunic | Tunikor | Mode | INDISKA Shop Online

tosin värit ovat oikeasti todella paljon haaleammat kuin kuvassa, murretut. Eli sinapinkeltaista ja terrakottaa. Ja malli on väljempi. Sen kanssa ruskeat tregginsit ja mustat korkeakorkoiset saappaat. Vyötärölle 70-luvulta peräisin oleva musta vyö jossa messinkisiä koristeita. Korviin isot turkoosit simpukankuorikorvikset. Käteen 30-luvulta peräisin oleva mustapikkulaukku, jossa on messinkinen solki.

Yhteistyössä