Onko tämä yleistä miesten logiikkaa, vai minunko ukkoni on vain näin "neiti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua!

Vieras
Olen monta kuukautta haaveillut kahdenkeskisestä ajasta. Meidän tukiverkko on aika olematon ja viimein sain järkättyä tälle illalle lapsivapaata.
Olen pyytänyt ja rukoillut miestäkin järjestämään jotain, mutta sitä ei kiinnosta.

No mulla on kuitenkin ylläri tulossa miehelle, tai siis ainakin oli.

Mulla on ollut tosi vaikeaa nyt muutenkin, olen ollut jaksamisen äärirajoilla, monen asian summana ja tämän iltainen on sellainen kulmakivi, jonka turvin olen yrittänyt jaksaa tsempata. No tänäaamuna meille tuli yks eripura, ja mies kehottaa PERUMAAN SEN ILLALLISEN, kun "fiilikset meni", vaikka ei edes tiedä, mitä mulla oli suunnitelmissa. :(

En suostu perumaan sitä, mutta saa nähdä millainen mörripörri tulee illalla kotiin, jos se nyt sitten edes tulee kotiin, kun "fiilikset meni", niin kai se sitten vaan käskee minun mennä itsekseni sinne, vaikka ei siis edes ole tietoinen mitä on odotettavissa.

Muutenkin tuo ukko on ihan neiti, en oikein muutakaan sanaa keksi tuota kuvailemaan. Jos meille tulee joku pieni riita, niin se ottaa sen aivan överinä ja aina "fiilikset meni" pitkäksi aikaa.

ARGH! Itken nyt täällä, kun en tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä, en halua perua tuota meidän tapahtumaa, koska se on todellakin ainoa mahdollisuus pitkään aikaan, seuraava saattaa pahimmassa tapauksessa olla vasta ensi kesänä :'(
Tuo ottaa kaiken niin pirun vakavasti!

Lisään nyt vielä sen, että se tämän aamuinen juttu oli sellainen, että pyysin miestä pari päivää sitten tekemään yhden jutun ja se vetosi, että sen "voi tehdä huomenna!", Sanoin sille,e ttä se unohtuu kuitenkin, ja niinhän se oli unohtunut. Tänä aamuna se asia kävi mulle ilmi ja nyt mies kehtaa verisesti loukkaantua omasta unohduksestaan. Perskeles!

Kaipa se aamuinen eripura harmittaa, mutta jos riidan aihe oli vähäpätöinen, niin eiköhän tuo iltapäivään mennessä suttaannu, ellei miehesi sitten satu olemaan erityisen pitkävihaista lajia.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No niinpä!
Kyllä mulla itsellä ainakin menee silleen, että hetken päästä on anteeksi annettu ja elämä jatkuu.
Mistähän tuollainen "neiteily" kumpuaa? Kun ei se minun mielestäni ole edes erityisen pitkävihainen.
Tämän aamuinekin oli hänen oma mokansa, mikä lie perfektionisti yrittää olla ja sitten syyttää minua jos asia ei mennytkään kuin strömsössä. : /

Olen monta kuukautta haaveillut kahdenkeskisestä ajasta. Meidän tukiverkko on aika olematon ja viimein sain järkättyä tälle illalle lapsivapaata.
Olen pyytänyt ja rukoillut miestäkin järjestämään jotain, mutta sitä ei kiinnosta.

No mulla on kuitenkin ylläri tulossa miehelle, tai siis ainakin oli.

Mulla on ollut tosi vaikeaa nyt muutenkin, olen ollut jaksamisen äärirajoilla, monen asian summana ja tämän iltainen on sellainen kulmakivi, jonka turvin olen yrittänyt jaksaa tsempata. No tänäaamuna meille tuli yks eripura, ja mies kehottaa PERUMAAN SEN ILLALLISEN, kun "fiilikset meni", vaikka ei edes tiedä, mitä mulla oli suunnitelmissa. :(

En suostu perumaan sitä, mutta saa nähdä millainen mörripörri tulee illalla kotiin, jos se nyt sitten edes tulee kotiin, kun "fiilikset meni", niin kai se sitten vaan käskee minun mennä itsekseni sinne, vaikka ei siis edes ole tietoinen mitä on odotettavissa.

Muutenkin tuo ukko on ihan neiti, en oikein muutakaan sanaa keksi tuota kuvailemaan. Jos meille tulee joku pieni riita, niin se ottaa sen aivan överinä ja aina "fiilikset meni" pitkäksi aikaa.

ARGH! Itken nyt täällä, kun en tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä, en halua perua tuota meidän tapahtumaa, koska se on todellakin ainoa mahdollisuus pitkään aikaan, seuraava saattaa pahimmassa tapauksessa olla vasta ensi kesänä :'(
Tuo ottaa kaiken niin pirun vakavasti!

Kokoa nyt itsesi hyvä nainen!!!!!:hug:

Laita miehelle joku hyvähenkinen tekstari, ja yritä virittäytyä ihan toisenlaiseen tunnelmaan.
Kyllä omalla asenteella pystyy tehdä paljon!

Kiukku tarttuu joskus toiseen, niin onnellisuus ja hyväntuulisuuskin samalla tavalla:)
Jos miehesi omasta hyvästä asenteestasi huolimatta käyttäytyy huonosti niin jossain on varmasti vikaa, asiat täytyy selvittää.

Happy thoughts :) Ja tsemii!:)

Lisään nyt vielä sen, että se tämän aamuinen juttu oli sellainen, että pyysin miestä pari päivää sitten tekemään yhden jutun ja se vetosi, että sen "voi tehdä huomenna!", Sanoin sille,e ttä se unohtuu kuitenkin, ja niinhän se oli unohtunut. Tänä aamuna se asia kävi mulle ilmi ja nyt mies kehtaa verisesti loukkaantua omasta unohduksestaan. Perskeles!

Okeij, tällä tavalla. Tuttu juttu, ei se minunkaan mies muista välillä mitään. Hyvä kun tietää nimensä ja missä on.
Mulle riittää että tunnistaa mut joka päivä herätessään:laugh:
Mun mies on äärimmäisen huonomuistista sorttia:D Mutta silti maailman paras mies!:)

Nyt olis varmaan tärkeintä tiedustella itseltään onko asia nyt ihan niin tärkeä, että siitä kannattaisi nostaa meteli. Tiedän tarkalleen tunteesi, siis itsekin olen joskus muinoin jaksanut jostakin asiasta sanoa useampaan kertaan, mutta turhaan.
Kyllä siihen turtuu, ja ei se maailmaa kaadu jos ne roskat sitten loppujen lopuksi täytyykin itse viedä.
How ever....se vaatii suhteelta sitä että muut asiat on osapuilleen kunnossa.
Ja kun alkaa hatuttaa niin kannattaa muistaa miksi se mies on niin rakas ja tärkeä:)

No onhan toi "fiilikset meni" vähän neitimäistä touhua. Voi, menikö sulta nyt sit fiilikset, tule tänne niin äiti puhaltaa... :D

Mä kehoitan kanssa sua "unohtamaan" sen että mies kiukuttelee. Lähetät sille pikkutuhman hauskan tekstarin ja vihjaat illasta yms. Perään laitat kysymyksen tyyliin; "tänään pidetään hauskaa, eikös joo?!" niin saat vähän haisteltua sen tuulia muina miehinä kun vastaa takaisin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Pistät sille viestin että voi painua hevonvittuun etsimään fiiliksiään. Mulla oli yhden kaverin vaimo tommonen. Aina kun oltiin porukalla lähdössä johonkin niin sai jännittää onko sillä nyt fiiliksiä. Siinä sitten muut oli varatun mökin ja viikonlopun eväiden kanssa ihmeisään kun yhtä ei nyt tänään huvittanutkaan.

En sanoisi miestä neidiksi, sehän antaisi olettaa että tuollainen käytös on hyväksyttävää tai jopa normaalia naisille. Sen verran sanon, että tuo ei ole kypsää aikuisen käytöstä enkä tunne yhtään miestä joka noin tekisi.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
En sanoisi miestä neidiksi, sehän antaisi olettaa että tuollainen käytös on hyväksyttävää tai jopa normaalia naisille. Sen verran sanon, että tuo ei ole kypsää aikuisen käytöstä enkä tunne yhtään miestä joka noin tekisi.

Peesi tälle!!!

Meillä tosin tuonkaltaista sanotaan prinsessaksi. En sitte tiedä onko yhtään parempi sana noin sukupuolineutraaliuden kannalta. Mutta viittaa siis siihen satuun jossa prinsessa tunsi minkä lie herneen ja korren kymmenen patjan alta, ja monissa saduissa ovat vaativaista sorttia muutenkin.

Yhteistyössä