H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tropicamide aiheuttaaMulla mös vaivana svt. Alkoi raskausaikana, oli vuosia poissa ja nykyään lähes päivittäin tykytyksiä. Mulla tykytykset kestää muutamia minuutteja ja häviävät itsestään, ovat lähinnä epämiellyttäviä. Nyt pitäis saada itseään niskasta kiinni ja raahautua lääkäriin ja miettiä jatkoa. Beetasalpaajaa määrättiin raskausaikana, mutten ole lääkettä syönyt koska tykytykset ovat itsestään aina lakanneet. Lähinnä itseä kiinnostaa voin jatkaa normaalia elämään tykytyksistä välittämättä, vaikka ovat melkein päivittäisiä. Onko sulla ap samantyyppistä oiretta? Itseä kiinnostaisi myös muiden kokemukset.
mites nyt vointi?mul kans tytkyttelee, useimmiten ilalla kun makoilen sohvalla syke on lähemmäs sata. muljahteleujakin on ja pari päivää sitten kun kävin lämpöisessä suihkussa syke oli 130 kun mittasin sen jälkeen. kuuma on ihan myrkkyä mulle kun nostaa sykkeen taivaisiin. lääkärille pitäs mennä uudestaan jos vaikka sais jotain apuja. suvussa hirveästi sydänvikaa ja 5 läheistä menehtynyt nuorena sydänvikoihin..
11 vuotta sitten. Saattaa olla että kyseinen ap ei enää kirjoittele tänne keskustelupalstalle.mites nyt vointi?
Beetasalpaajia ei saa määrätä hyväkuntoisille11 vuotta sitten. Saattaa olla että kyseinen ap ei enää kirjoittele tänne keskustelupalstalle.
Ei tietenkään määrätä.Beetasalpaajia ei saa määrätä hyväkuntoisille
Ei sitä kuntoa kukaan kysy kun ajokorttia käy uusimassaEi tietenkään määrätä.
Joutuuhan sitä käymään lääkärissä että saa paperit. Itse täytät kyselylomakkeen ja tyhmä on jos pimittää tietoja.Ei sitä kuntoa kukaan kysy kun ajokorttia käy uusimassa