Meen sit exäilee kun exän nyksä reissussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Just skypetin mun rakkaan exäni kanssa ja valitin sille kun mulla ei ole tiedossa nyt seuraa omasta raksusta (olen raksuton täl hetkel) jouluksi eikä uudeksivuodeksi eikä pitkäksi itsenäisyyspäiväviikonlopuksikaan, niiin rakas exäni sanoi, et kun mä en ole vielä käynyt hänen uudessa talossaan et mitäs jos mä tulisin hänen luokseen kylään nyt ens viikonloppuna kun hänen nyksänsäkin on reissussa :D Kyl muuten suostuin...Mietin et voitas pitää exän kans piikkku piikkkkkuuu pikkujoulut ;D Olis kivaa hyvässä seurassa pistää vähän ranttallei pitkästä aikaa..

Mitäs exän nyksän exä ja sen raksu tästä tuumaa?

Joo exä sano, et se sanoo sen nyksälle et tulen siellä vaan päiväseltään käymään kun meidän pitää palaveerata noista huoltsikkajutskista mut mut mulla on kyl sellanen kutina vatsan pohjassa et en tosissaan ole mitään päivän keikkaa heittämässä :D Että tosiaan aion vetää exän kanssa noi tupari-pikkujoulut ihan pitemmän kaavan mukaan ja mua ei vois pask-aakaan kiinnostaa mitä mun exäni nyksä siitä ajattelee.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
[QUOTE="perseennuolija";27626151]Oi miksi erositte?
Selvästi ansaitsette toisenne :heart:[/QUOTE]

Me vaan kasvettiin erillemme, mut silti ollaan edelleen toistemme ensi rakkaudet ja tsempataan ja tuetaan toisiamme joka asiassa :heart: Olen silti sinkku eli sinkkuna tässä mennään täysin rinnoin ja silmät avoimina, et jos joku komistus tätä lueskelee niin en tosissaan ole kuitenkaan varattu mun exälleni eikä mun exäkään mulle, et mun exänihän tosissaan seukkaa ja asuu avoliitossa. Et siinä mielessä ei olla palaamassa yhteen, mut nautitaan kuitenkin kun saadaan viettää aina aikaa perheen kesken :heart:

Pakko tuon ap:n olla 16-vee. Onhan onhan onhan??? Kun ei jaksa uskoa että AIKUINEN ihminen on tollanen. Palauttakaa uskoni kanssaihmisiin ja sanokaa, että SINISULKA on teini. JOOKO???

[QUOTE="minttu";27626182]Hyvässä seurassa??? Sille oli varmaan syykin miksi erositte.. Voi vitsi, toisilla ei tunnu olevan elämää exän jälkeen!:-D Säälittävää[/QUOTE]

Todellakin on elämää exän jälkeen, et sen jälkeen kun erottiin about montako vuotta sitten :D niin joka tapauksessa oon tän exäni jälkeen seukannut usemmankin miehen kanssa. En tosissaan ole jämähtänyt exääni, mut sit yhteydenpito exään tekee elämästä monin tavoin parempaa ja rikkaampaa, niin miksi mun siitä pitäisi luopua vaikka ei enää seukatakkaan?

[QUOTE="vieras";27626192]Halpaa viiniä ja huonoa seksiä luvassa... jee jee...[/QUOTE]

Voin sanoo, et halpa viini ei välttämättä ole huonoa :) Mun mielestä vois olla jopa tuhlausta ostaa kallista viiniä pikku jouluihin, jos mukiin laitetaan kuitenkin 50 % viiniä 50 % glögiä...et sä siitä enää kaikkia viinin pikku aromeita haista etkä maista.

Sit mitä tohon seksi asiaan tulee, niin en tosissaan ole menossa harrastamaan seksiä exäni luo! Mä en tosiaankaan kannata mitään irtonaisia seksikertoja.

Voin sanoo, et halpa viini ei välttämättä ole huonoa :) Mun mielestä vois olla jopa tuhlausta ostaa kallista viiniä pikku jouluihin, jos mukiin laitetaan kuitenkin 50 % viiniä 50 % glögiä...et sä siitä enää kaikkia viinin pikku aromeita haista etkä maista.

Sit mitä tohon seksi asiaan tulee, niin en tosissaan ole menossa harrastamaan seksiä exäni luo! Mä en tosiaankaan kannata mitään irtonaisia seksikertoja.

Vielä kehnompaa... halpaa viiniä blandattuna ja seksin suhteen kuivin suin. Syökää edes rusinoita ja pelatkaa vaikka korttia. Se on huono elämä se.

Mahtavaa..NOT.Tiedän että olet provo, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään roikkuvan exässään noin epätoivosesti, samalla yrittäen saada uutta raksua, kun exä ei kuitenkaan sua huoli takas.

Älä ainakaan erehdy tuleen raskaax, sit et tiiä kuka on isä, ja joutut tekeen aportin!!!1111 Et muista ne pillerit tai sit hae jälkiehkäsytabletit apteekista huomenna sexin jälkeen. Ja muista myös sukupuolitautitestit, klamydia ja muut kuppariskit.

Alkuperäinen kirjoittaja älä ny sit;27628152:
Älä ainakaan erehdy tuleen raskaax, sit et tiiä kuka on isä, ja joutut tekeen aportin!!!1111 Et muista ne pillerit tai sit hae jälkiehkäsytabletit apteekista huomenna sexin jälkeen. Ja muista myös sukupuolitautitestit, klamydia ja muut kuppariskit.

Tosiaan tähän haluan vielä korostaa, et tosissaan en tekisi aborttia :) ja sit ylipäänsä ei ole edes raskauden/sukupuolitautien vaaraa, koska me ei harrasteta seksiä mun exäni kanssa :) Vietetään vaan laatuaikaa yhdessä muuten lähekkäin ja keskustellen ja nauttien hyvästä seurasta sekä siitä että koko perhe on taas yhdessä <3

Yhteistyössä