Uusi parisuhde ja liian vähän yhteistä aikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettii...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miettii...

Vieras
Eli tilanne on tällainen. Mulla itselläni on 6 vuotias poika joka on mun luonani joka toinen viikko. Miehelläni on 4 ja 6 vuotiaat lapset, jotka ovat hänellä joka toinen viikko. Lapset ovat meillä aina samalla viikolla. Sillä viikolla kun lapsemme eivät ole luonamme, tulee mieheni kolmas lapsi viikonlopuksi isälleen. Tulen hänen kanssaan kyllä aivan hyvin toimeen, mutta kyllä se hiukan alkaa niinsanotusti rassaamaan kun kahdenkeskistä aikaa ei juuri ole. Viikolla työt vievät ajan. Kolmannen lapsen äiti ei suostu vaihtamaan näitä viikonloppuja jolloin poika on isällään. Onko kenelläkään kokemusta, pystyykö sosiaalitoimisto vaikuttamaan tällaiseen asiaan? Syynä ensisijaisesti se, että tämä kolmas lapsi ei näe sisaruspuoliaan oikeastaan lainkaan koska on eri viikonloppuna isällään kun taas nämä toiset lapset.

Enkä kiellä itsekkyyttäni tässä asiassa, mä haluan ja tarvitsen enemmän kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Pelkään että tulevaisuudessa erkaannumme jos asiat jatkuvat näin vuosia. Mulla on takana avioliitto jossa tämä erkaantuminen oli aika suuri syy eroon, pelkään että se tapahtuu uudessakin suhteessa ellemme saa järjestettyä lisää aikaa vain toisillemme.

[video=youtube;DksSPZTZES0]http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0[/video]

Yllytyshullu.. :D

Mut oikeesti, siis teillähän on yks viikko yhteistä aikaa jos ymmärsin oikein? viikonloppuja ei? Mihin sitä aikaa tarvii? Eikö illat riitä ja se yhdessäolo mitä lasten kanssa on yhtäaikaa? Oon vähän daiju mutta en tajua...

No kun niitä lapsia on tehty ja sitte vielä kattelee miehen jolla on lapsia niin sitte on vaan sopeuduttava siihen ettei yhteistä aikaa ilman lapsia voi olla samallalailla ku lapsettomilla. Ihan käsittämätön ajatuskin ja eiköhän ne soskasta naura teidät pihalle jos meette sinne tollasta vinkumaan.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Voi vittu nää on just näitä mutku mä tahon lapsivapaata, mä haluuuun. Ensinnäkin mieheltä kannattaa pistää jo johtimet solmuun ja toisekseen se on aina hyvä uuden tortun sekottaa sossu tuohon sekoiluun.

Tiesit että miehellä on lapsia kahden eri naisen kanssa ja sinulla yhden entisen miehen. Yhtälö on se että lapsia on sinne ja tänne ja lapset kuuluvat siihen pakettiin. Ikävää ettei yhteistä aikaa kahdestaan ole mutta kai sinä sen tiesit kun tutustuit mieheen?

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";27632080]Tiesit että miehellä on lapsia kahden eri naisen kanssa ja sinulla yhden entisen miehen. Yhtälö on se että lapsia on sinne ja tänne ja lapset kuuluvat siihen pakettiin. Ikävää ettei yhteistä aikaa kahdestaan ole mutta kai sinä sen tiesit kun tutustuit mieheen?[/QUOTE]

Onhan sitä yhteistä kahdenkeskistä aikaa joka toinen viikko 5 päivää, eikö se riitä?

No kun niitä lapsia on tehty ja sitte vielä kattelee miehen jolla on lapsia niin sitte on vaan sopeuduttava siihen ettei yhteistä aikaa ilman lapsia voi olla samallalailla ku lapsettomilla. Ihan käsittämätön ajatuskin ja eiköhän ne soskasta naura teidät pihalle jos meette sinne tollasta vinkumaan.

"Mutku, mutku, me on niinku just tavattu ja me ei niinku KOSKAAN saaha olla kahestaan kuin noita lapsii on. Niin eiks vois niinkö jotenkin hoitaa et noi muksut ois samaan aikaan pois niin menkin niinku saatais sillai laatuaikaa ihan kaxistaan?"

No voi hyvänen aika. Ei meillä ydinperheessä elävilläkään ole mitään kahdenkeskisiä viikonloppuja, ja siihen varauduttiin jo silloin kun päätettiin lapset hankkia... Työt vie meilläkin aikaa, mutta saadaan silti nipistettyä kahdenkeskistä aikaa illalla, vaikka se saattaakin keskeytyä kun lapsi ei saakaan unta tmv. Sellaista se vanhempana olo on :)

siis teillä on joka toinen viikonloppu ja jokatoinen arki-illat yhteistä aikaa? se on mun mielestä paljon,ainakin jos meiän tilanteeseen vetaa. Meillä lapset AINA,ja toinen on pitkään valvova varhaisteini ja toinen aikaisi n.6 aikoihin heräävä 3v.

Yhteistyössä