Mies sanoi minulle (liittyy seksiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninnannunna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninnannunna"

Vieras
Seurasi jälleen pienimuotoinen "tappelu" aiheesta, kun en vaan jaksanut sekstailla illalla. Mies sitten totesi minulle, että "hänelle seksi on 90% tässä suhteessa, että jos ei se toimi niin ei mikään".

Ehkä mulla ei ole nyt kaikki muumit laaksossa, mutta en nyt vaan tajua. Siis 90%.
Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, meillä on 3 lasta. Ja hänelle seksi on 90%suhteessa. Ehkä mä vaan oon niin väsynyt etten tajua tätä nyt. Minä käyn töissä, hoidan pääasiassa lapset ja kodin, mies panostaa uraansa. On kotona hyvin vähän, tekee 12-13 tuntisia päiviä, joka arkipäivä. viikonloppuisin yrittää jotain mutta pääasiassa lepäilee ja pelailee vaikka jotain tietokonetta. ja sitten kun mua väsyttää niin se jaksaa valittaa. Ja kun kyse ei ole siitä, etteikö seksiä olisi, silloin ymmärtäisin tuon valituksen. Vähintään kerta viikkoon sitä on, joten ihan puutteessa ei kuitenkaan tarvitse olla.

Antaa nyt tulla vaan, mitä ihmettä mä nyt teen väärin?!

Mies vain kärtyää, liekö stressiä. Mulla kans mies on pariki kertaa sanonu just saman ku sun mies, ku olen kieltäytynyt väsyneenä. Myöhemmin pyysi anteeksi, ja sanoi että on stressiä ja haluaisi enemmän. Seksiä on ainakin kerran jos pariki viikossa. Ja miehellä oli pelko etten minä enää halua häntä.

[QUOTE="vieras";27637263]Mies tuo leivän teidän pöytään ja maksat seksillä.15 vuotta ja et ole vielä tajunnut mihin miehen ja naisen välinen parisuhde perustuu?[/QUOTE]

Ööö.. meinaatko, et ap käy ilman palkkaa sitten töissään vai??

Opettele lukemaan ennen kun vedät kuluneen huora kortin esiin..

aika outoa jos miehesi on sanonut että seksi on noin suuri osa parisuhdettanne, en halua pelotella mutta ensimmäisenä tuli mieleen, että mies käy varmasti vieraissa jonkun ajan päästä..jos ei ole jo käynyt. Mutta teet töitä, hoidat kodin ja lapset niin on se kumma jos pitäisi vielä haarat auki olla joka päivä että miehellä olisi kaikki ok! Yritä jutella asiasta miehesi kanssa ja yrittäkää muilla keinoilla saada läheisyyttä ja hoitaa parisuhdetta, olisi tärkeää, että viettäisitte enemmän aikaa yhdessä..vaalikaa suhdetta.

Olen yrittänyt selittää tätä miehelle, että auttaisi enemmän ja osallistuisi enemmän niin ehkä minunkin tekisi mieli enemmän. Mutta kun ei se tajua. Eikä halua yrittää. Tuntuu, että sille se on juuri noin, että kun olisi enemmän seksiä niin hän auttaisi kotona...

Mulla se menee niin päin et jossei muu toimi ni ei sit toimi kyllä seksikään.

Tämä on tosi yleistä naisissa :) Ei kai siinäkään mitään vikaa ole, erilailla vaan toimitaan, ei toki voi yleistää oikeasti 100%.
--------------------------------------------------------------------
Mutta niin aloitukseen kommentiksi; Se on ikävä miehenä kun kassit painaa mieltä.

Hormoonitoimintaa se on meille, seksin haluaminen. Se on tarve. Joillakin se on iso, toisilla ei ollenkaan.

Jos tuntuu että toista ei kiinnosta minun tarpeet mies-nainen tasolla, niin ei minuakaan kiinnosta sen toisen tarpeet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on tosi yleistä naisissa :) Ei kai siinäkään mitään vikaa ole, erilailla vaan toimitaan, ei toki voi yleistää oikeasti 100%.

Mutta niin aloitukseen kommentiksi; Se on ikävä miehenä kun kassit painaa mieltä.

Hormoonitoimintaa se on meille, seksin haluaminen. Se on tarve. Joillakin se on iso, toisilla ei ollenkaan.

Jos tuntuu että toista ei kiinnosta minun tarpeet mies-nainen tasolla, niin ei minuakaan kiinnosta sen toisen tarpeet.

No mä just ihmettelin et miks hitossa miehet ja naiset ylipäätään pariutuu keskenään? Harmi kun ei ihan päättämällä voi lesboksi ryhtyä.

Puhu miehellesi samaa kieltä, niin ymmärtää. Tai piirrä kaavio.
Selvitä siinä, kuinka kotitöiden tekminen on suoraan verrannollinen sen suhteen, kuinka paljon seksiä tekee mieli.
Mitä isompi piirakkaosuus kotitöistä on sinun sektorilla, sen pienempi on seksuaalinen halukkuus, mutta jos kotitöiden osuus miehellä on siinä 50% paikkeilla, niin seksuaalinen halukkuus on jo suurta.
Ja jos miehen osuus kotitöistä on 99%, niin käyt kuumana koko ajan.

• Tykkää
Reactions: jonna90
--------------------------------------------------------------------

Ihan yhtä yleistä se on miehissä. Jos mies joutuu olemaan lasten kanssa kotona ja tekemään valtaosan kotitöistä sen päälle, on ihan turha odotella, että mies innostuisi päivän urakan jälkeen seksileikeistä. Kyse on ihan vain jaksamisesta.

Yhteistyössä