Heips. ajattelin hetkeksi tulla:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kun olisi pitänyt yhden ihmisen osoitteen ota yv:viestistä, sekä sain monta kiva yv viestiä, thanks:heart:

Miten teille muille kuulu? Mulla tuntui 2pv meni kuin 2 vkoa. Kun oli niin paljon töitä, eilen ja tänään. Vein myös 2 autoa pesulle äsken, sisä- ja ulkopesulle että voi ens vkolla mennä siisteillä autoilla kokoukseen Helsinkiin taas:). Ens vkolla mun pakko sinne käydä 3kerta kun on 3 eri kokousta. Meille taas tuli vähän kaalusteita, pian laitamme sen, eli sisustamme taas hiukan:)

Mä oon vielä yksin kotona ja "hieman" myöhässä aikatauluista..
Koitan epätoivoisesti laittaa hiuksia,meikata ja etsiä päälle pantavaa ja musta tuntuu,et oon ku makkara nakin kuores joka koltussa. :D

Täällä podetaan huonoa omaatuntoa kauheasta syöpöttelystä :ashamed: laihdutuskuuri siis menossa...

Missä käytit autot pesussa? Minunkin pitäisi viedä auto pesuun, nyt kun nuo kurakelit ovat ohi, niin saattaa hetken kestääkin puhtaana :)

Olen koko päivän leiponut, tehny täytekakkuja, voileipäkakun, piirakoita ja pullaa.
Koko päivä vierähtänyt kun tuo pikkuihminen on touhuissa mukana. Nyt hekeksi istun ja juon siiderin tai pari tai.. ja sit pujahdan saunanlauteille lämmittelemään ja rentoutumaan.
Luvassa on jalka- ja hartiahierontaa,aah :D

Täällä podetaan huonoa omaatuntoa kauheasta syöpöttelystä :ashamed: laihdutuskuuri siis menossa...

Missä käytit autot pesussa? Minunkin pitäisi viedä auto pesuun, nyt kun nuo kurakelit ovat ohi, niin saattaa hetken kestääkin puhtaana :)

En nyt muista nimen:) mutta Länsikeskuksessa se on siellä missä Huyndai keskus, he tekee oikeastaan kaikki, niin mä tarvitsen 2lle autolle pesun, kun ajaan molemmilla nyt

Yhteistyössä