Mies varasi hotelliyön, en halua lähteä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hittolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hittolainen

Vieras
Mieheni oli varannut meille hotellihuoneen poreammeella, ja suunitellut romanttisen illallisen ja sun muut hömpänpömpät. Meillä parisuhde jonkinsortin kriisissä, ja kai tällä koitti yrittää piristää ja lähentää meidän välejä.

Mä en tahdo lähteä näin lyhyellä varoitusajalla mihinkään!

Eläimille ei ole hoitajaa, koirakin pitäisi jättää yön yli kotiin yksin, ja mun mielestä veronpalautuksille olisi parempaakin käyttöä.

Kiitin miestä kauniista ajatuksesta, mutta pyysin perumaan varauksen. Mies suuttui, silmittömästi.

Olenko inhottava, kiittämätön ämmä?

Olit tai et, niin miehesi nyt varmasti kokee. Mietipä jos olisi toisinpäin, varmasti tuntisit itsesi loukatuksi ja torjutuksi. Koirahomma on kyllä hankala, ei kai sitä yöksi kotiin voi yksin jättää.

Olisikon provo....

Jotenkin äärimäisen kiusallinen ajatus lähteä miehen kanssa teennäisesti jonnekkin hienoihin ravintoloihin ja hotellihuoneeseen, ja muutenkin "hoitamaan parisuhdetta"....

olit aikas kamala miestä kohtaan.

Toinen suunnitteli yllätykseksi sinulle hienon illan ja ennen kaikkea olisitte saaneet yhdessä oloaikaa.

Mitä jos sinä joskus teet miehelle itsesi mielestä mukavan jutun ja toinen haukkuisi sen maanrakoon, miltä sinusta tuntuisi.

Vaikka miehillä on vaikeuksia joskus näyttää tunteitaan ulospäin, tarkoitan näitä herkempiä tunteita, niin silti miehillä ne on ja tuo tekemäsi juttu satutti häntä.

Sinuna pyytäisin anteeksi

• Tykkää
Reactions: Joxu
Ihan kiva ois musta muuten, mut mua ottais kyllä päähän se ettei mies ole älynnyt järkätä eläimille hoitajaa. Jotenkin silleen että jotain vähän yritetään muttei osata kuitenkaan ihan loppuun asti miettiä.

No kuitenkin yrittäisin järkätä sit itse eläimille hoitajaa jos suhde yhtään enää kiinnostaisi.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Olenko inhottava, kiittämätön ämmä?

Olet tai et, mutta mä olisin myös kieltäytynyt. Ihan kiva idea, mutta jos joutuisin sitten itse huolehtimaan ja stressaamaan lapsille hoitajan ja eläimille hoitajan jne., niin olisin jo niin v*ttuuntunut sinne hotelliin päästessäni, että kivaa ei olisi kellään.

Jos mies olisi hoitanut myös kaikki nuo edellä mainitut asiat, niin sitten lähtisin kyllä.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
En ole "haukkunut miehen ehdotusta maanrakoon". Ihan asiallisesti ilmoitin, että en halua lähteä, ja vielä siis todellakin kiitin kauniista ajatuksesta.

Ei tippaakaan kiinnosta tälläiset "parisuhteen laastaroinnit", kyllä niistä kotiasioista pitäisi puhua eikä paeta mihinkään hotellihuoneeseen...

En ole "haukkunut miehen ehdotusta maanrakoon". Ihan asiallisesti ilmoitin, että en halua lähteä, ja vielä siis todellakin kiitin kauniista ajatuksesta.

Ei tippaakaan kiinnosta tälläiset "parisuhteen laastaroinnit", kyllä niistä kotiasioista pitäisi puhua eikä paeta mihinkään hotellihuoneeseen...

Joskus arjesta "pakeneminen" vaan on tarpeen ja parisuhteem "hoitaminen", vaikka se voi sanahelinältä kuulostaakin.

Oikeasti ei itse aina huomaakaan, miten paljon se parisuhde tarvisi sitä kahdenkeskistä aikaa ja huoltoa.

[QUOTE="Jaana";27651757]olit aikas kamala miestä kohtaan.

Toinen suunnitteli yllätykseksi sinulle hienon illan ja ennen kaikkea olisitte saaneet yhdessä oloaikaa.

Mitä jos sinä joskus teet miehelle itsesi mielestä mukavan jutun ja toinen haukkuisi sen maanrakoon, miltä sinusta tuntuisi.

Vaikka miehillä on vaikeuksia joskus näyttää tunteitaan ulospäin, tarkoitan näitä herkempiä tunteita, niin silti miehillä ne on ja tuo tekemäsi juttu satutti häntä.

Sinuna pyytäisin anteeksi[/QUOTE]

Näytäppä se kohta jossa ap haukkui jotain maanrakoon :)

meah, nimenomaan. Meillä on yksi ihminen, jolle koiran voi jättää hoitoon (ongelmakoira...), mutta eipä miehelle tullut mieleen kysyä tältä henkilöltä (tai minulta?) ennen kuin menee hotellihuoneita varaamaan.. Koiranhoitajalla vieraita koko viikonlopun, ei onnistu. Koira pitäisi siis jättää kotiin yksin (Ja muut kotieläimet.. Meillä mm. hevosia...) koko ajaksi..

Rentouttavaa? Not.

Olet tai et, mutta mä olisin myös kieltäytynyt. Ihan kiva idea, mutta jos joutuisin sitten itse huolehtimaan ja stressaamaan lapsille hoitajan ja eläimille hoitajan jne., niin olisin jo niin v*ttuuntunut sinne hotelliin päästessäni, että kivaa ei olisi kellään.

Jos mies olisi hoitanut myös kaikki nuo edellä mainitut asiat, niin sitten lähtisin kyllä.

Samoin.

No en mäkään siinä tapauksessa mihinkään hotelliin haluaisi lähteä, että on jotain suhdetta pahasti hiertäviä asioita, jotka pitäisi puhua selviksi. Ymmärsinkö oikein, ap, että teillä on näin?

Mutta tällaisessa tilanteessa kuin mitä meillä nyt on, että ei ole mitään erityistä isoa ongelmaa, vaan pelkästään kiire ja sen sellainen syö parisuhteelta aikaa, niin hotelliyö ja illalliset jne olis aivan ihanaa! Tässä tapauksessa pitäisin sua kiittämättömänä ämmänä, josta ilman muuta kannattaa ottaa ero, kun ei oman parisuhten hoitaminen ton vertaa kiinnosta.

meah, nimenomaan. Meillä on yksi ihminen, jolle koiran voi jättää hoitoon (ongelmakoira...), mutta eipä miehelle tullut mieleen kysyä tältä henkilöltä (tai minulta?) ennen kuin menee hotellihuoneita varaamaan.. Koiranhoitajalla vieraita koko viikonlopun, ei onnistu. Koira pitäisi siis jättää kotiin yksin (Ja muut kotieläimet.. Meillä mm. hevosia...) koko ajaksi..

Rentouttavaa? Not.

Kai sinä sanoit miehelle että tämä on se syy ettei kiinnosta lähteä? Luulisi miehen sen ymmärtävän.

Jos ainoa ongelma oli koiran yölinen yksinolo, niin mies lie muut jutut hoitanut?

Ja kyllä, vastauksena ap:lle, mielestäni olet kiittämätön pariduhdetta ja lastesi ehjää kotia halveuksuva ämmä. (Tosin livessä asiasta keskustellessa taitaisin muotoilla mielipiteeni vähemmän suorasanaisesti itse mielipiteen siitä vesittymättä.)

:)

Yhteistyössä