Onko jos vastaat rehellisesti, oma miehesi sun mielestä maailman parhaimman näköinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos on, niin kauanko olette olleet yhdessä?

Jos ei, niin kuka on?

Heheh, ei mun mielestä. Mun mielestä edelleen paras on Viggo Mortensen Aragornina , ja tykkään myös Brad Pitt´sta. On jotain muitakin.

Ei ole, yhdessä oltu parikymmentä vuotta. Ulkonäkö ei ole ollut pääkriteeri puolison valinnassa. Parhaimman näköistä en osaa nimetä, jonkun ulkonäkö sopiijohonkin tilanteeseen, toisen ehkä johonkin muuhun.

Ei tietenkään.
Miksi moisen tahtoisin, kun itsellä sentään itselle parhaiten sopiva kumppani!

:)

No, enhän mäkään omaa miestäni noihin vaihtaisi, vaikka pidänkin niitä paremmannäköisinä. Ihan nyt senkin takia, että ulkonäkö ei tosiaan merkkaa kaikkea ja vaikka merkkaisikin, niin mikään Brad Pitt ei mua tosiaankaan katsoisikaan kahdesti. Epäilen, ettei edes yhdesti :D
Täähän on ihan höpöä, mutta ihan hauiskaa. Enkä mäkään suutu siitä, että mieheni mielestä maailman kaunein nainen on Michelle Pfeiffer ja mä en näytä kyllä pätkääkään siltä :D

No ei ole, tietenkään :) Mutta se on parasta, mitä mulle on tapahtunut. Ihana mies.

Kuka sitten on maailman parhaimman näköinen mies? Blair Underwood? Jeffrey Dean Morgan? Ilkka Villi? Ja jatkokysymys: mitä hittoa mä sellaisella miehellä tekisin? Jos sillä ei olisi mun miehen luonnetta, se ei sopisi mulle.

Tätä nykyistä mä rakastan <3

Yhteistyössä