Pinjan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimipulmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ninni";27666726]Oot kyllä vähän nimipulmainen :D

Mites sit Tuuli?[/QUOTE]

Myönnettäköön, että nimimerkki on aika osuva. ;)

Tuulistakaan en tykkää.

Mitä, jos keksisitte jotain Elenan tapaista. Jos kuitenkin kokeiltais jotain kansainvälisempää ja unohdetaan nää Pilvit ja Tuulit vaikka ne Pinjan siskolle sopiskin. Ei mitään tavallisia Annoja ja Sofioita. Mutta ei mitään Charlottaakaan.

Suurin ongelma tässä on ehkä se, että meillä on miehen kanssa niin erilainen nimimaku. Pinja on miehen valitsema kompromissinimi. Eli nimet, joista mä tykkään ei sovi Pinjan kanssa ja mies ei niistä tykkää. Ja miehen ehdotuksista mä en tykkää.

Jos lähdetään ratkomaan tätä niin päin, että mä kerron mun suosikit ja miehen suosikit. Jos keksisitte niistä hyvän kompromissin. :D

Mä tykkään:

Lila
Elena
Sofia
Maisa
Ninni

Mies tykkää:

Salla
Jenni
Noora
Emma
Heidi

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;27666903:
Seera, Siiri, Saara

Meeri, Maari

VAI EIKÖ KÄY RI-LOPPUISET? NO KEKSI KUULE SITTEN IHAN ITTE JOS MIKÄÄN EI KELPAA TAI ANNAS MIEHESI PÄÄTTÄÄ :D

Noista ehdouksista Siiri on sellanen, josta mä tykkään, mutta mies ei.

Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi! Ja ihan varmasti me se nimi lapselle keksitään. Vauva syntyy vasta eväällä, joten hyvin on aikaa. :)

[QUOTE="ninni";27666926]Tuolla onkin jo tulleet: Leeni, Leena, Elna, mitä niistä oot mieltä?

Tota teidän listaa katsellessa tuli vielä mieleen Malla ja Mila.[/QUOTE]

Leeni ei ole hyvä.
Leenaa olen joskus miehelle ehdottanut, mutta torppasi sen. Vois yrittää vielä uudestaan ehdottaa, koska se on tosi kaunis.
Elna on liian tekaistun kuulonen.
Mallasta en tykkää.
Milakin on aivan ihana nimi, mutta ei miehen mielestä.