Pinjan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimipulmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurin ongelma tässä on ehkä se, että meillä on miehen kanssa niin erilainen nimimaku. Pinja on miehen valitsema kompromissinimi. Eli nimet, joista mä tykkään ei sovi Pinjan kanssa ja mies ei niistä tykkää. Ja miehen ehdotuksista mä en tykkää.

Unohtakaa nyt ainakin tuo ehto, että pitäisi sopia Pinjan kanssa yhteen. Ei sisarusten nimien tarvitse rimmata. Harva tietää tuttujensa sisarusten nimiä aikuisena, joten sillä ei ole mitään väliä.

[QUOTE="Misty";27666937]Mulle tuli heti mieleen Hilja.
Toinen ehdotukseni olisi Lilja.
Mitä mieltä?[/QUOTE]

No, Hilja itseasiassa olis hirmu kaunis. Täytyy ehdottaa miehelle. On kyl kalenterista varmaan käyty nimi läpi, mutta yritetään silti. :)

Lilja meneekö ehkä Pinjan kanssa sekasin? Liikaa samoja kirjaimia?

Leeni ei ole hyvä.
Leenaa olen joskus miehelle ehdottanut, mutta torppasi sen. Vois yrittää vielä uudestaan ehdottaa, koska se on tosi kaunis.
Elna on liian tekaistun kuulonen.
Mallasta en tykkää.
Milakin on aivan ihana nimi, mutta ei miehen mielestä.

Ehkä kannattaa kokeilla sitä Leenaa, noi miehen listan nimet oli aika tavallisia. :)
Elna ehkä kuulostaa susta tekaistulta, mutta se on itseasiassa vanha suomalainen nimi, eli ei ollenkaan tekaistu. Kato vaikka täältä : Vrk:V

Onnea nimenetsintään!

Unohtakaa nyt ainakin tuo ehto, että pitäisi sopia Pinjan kanssa yhteen. Ei sisarusten nimien tarvitse rimmata. Harva tietää tuttujensa sisarusten nimiä aikuisena, joten sillä ei ole mitään väliä.

Oot osittain oikeassa. Ei niiden rimmata täydykään, mutta olla tyylillisesti samanlaisia. Onhan se vähän outoa, jos on vaikka veljekset nimeltä Teppo ja Cristopher.

Pelkään siis, että Pinja ja Elena olis liian outo sisaruspari.

[QUOTE="vieras";27666988]Mun mielestä Pinja on niin kamala nimi, ettei siskolle voi kamalampaa kyllä tulla, vaikka valitsisit minkä. Kaikella kunnioituksella.[/QUOTE]

Niin, kun näitä makuja vaan on monia. Mäkään en varmaan hirveesti perusta sun lasten nimistä. :D Voisin ainakin kuivtella. ;)

[QUOTE="ninni";27666990]Ehkä kannattaa kokeilla sitä Leenaa, noi miehen listan nimet oli aika tavallisia. :)
Elna ehkä kuulostaa susta tekaistulta, mutta se on itseasiassa vanha suomalainen nimi, eli ei ollenkaan tekaistu. Kato vaikka täältä : Vrk:V

Onnea nimenetsintään![/QUOTE]

Joo, kokeilen vielä, jos Leena menis seulasta läpi. ;)

Elna vaan kuulostaa Elinalta, josta on i unohtunut. :)

Minka, Mona, Hilma, Monna.

Mielestäni Ninni on kyllä ihana nimi. Entakaa se etunimeksi ja mies saa valita toisen nimen. Vaikkapa Ninni Noora.

Minka, hmmm, uusi tuttavuus. En oikein osaa sanoa vielä mitään tästä nimestä. Täytyy makustella.
Mona ei ole hyvä.
Hilma olis ihan ok, mutta ei miehen mielestä.
Monnasta en tykkää.

Ninni on kyl ihana. Mies suostuis kuulema siihen ennemmin, kun Lilaan.

[QUOTE="ninni";27667000]Eiku ehdotan sittenkin vielä jotain ennen kuin meen. Mites Maija tai Maiju?[/QUOTE]

Maija on aika kiva, mutta löytyy tuttavapiiristä.
Maijusta en pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tätili;27667023:
Pinja ja Kiisa

Pinja ja Ilona

Pinja ja Alina

Pinja ja Senni

Pinja ja Mette

Pinja ja Jenny

Ilonasta en pidä.
Alina on kaunis.
Sennistä en tykkää.
Mette on kans yksi mun suosikeista. Ja ylläri pylläri...mies ei suostu. ;)
Jenny taas on yksi miehe suosikeista. Mielummin sit se Jennikin. Jotenkin vaan vähän tylsä nimi.