"Uusiiko" kohtutulehdus kuinka herkästi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Metis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Metis

Aktiivinen jäsen
18.04.2012
3 096
24
38
Eli mulla oli kesäkuussa kohtutulehdus ja se oli ehtinyt leviämään munasarjoihin, nyt pelottaa että se on tullut uudelleen, alavatsaa nipistää ja särkee samalla tavalla kuin viimeksi, jolloin luulinkin ensin olevani raskaana koska nää kivut on samanlaisia kuin kiinnittymiskivut. : /
Viimeksi tuli kouristuksia, nyt ei vielä mitään kuin kerran tänä aamuna, saas nähä mitä päivä tuo tullessaan...

Siksi suluissa tuo uusiminen, koska viime tulehduksesta jo noinkin paljon aikaa... Silloin lääkärissä sanottiin, että mulla oli tulehdus ollut jo kauemmin mutta niin lievillä oireilla ettei se vaatinut hoitoa (eli kukaan ei vaan osannut edes epäillä kohtutulehdusta mun selkäsärkyjen yms. takia)

Kuinka herkästi tän kanssa pitäis lääkäriin lähteä?

Mä olisin aika herkillä lähtemään lääkärille asian kanssa näytille eli viimestään huomenna, mikäli nyt äkkiseltään ei tämän päivän aikana oireissa tapahdu mitään muutoksia - toivottavasti ei :hug:.

Että en siis ihmettelisi kauankaan.

Mä olisin aika herkillä lähtemään lääkärille asian kanssa näytille eli viimestään huomenna, mikäli nyt äkkiseltään ei tämän päivän aikana oireissa tapahdu mitään muutoksia - toivottavasti ei :hug:.

Että en siis ihmettelisi kauankaan.

Joo no mä katton kuinka etenee ja meen sitten.. Toivottavasti ei oo mitään kummallista. :hug:

Joo no mä katton kuinka etenee ja meen sitten.. Toivottavasti ei oo mitään kummallista. :hug:

Toivottavasti ei... Noi alavatsakivut kaikkinensa vain ovat - ainakin mulle - jo sellaisia asioita, että mieluusti näytille menisin pian, vaikka sitten osoittautuisikin turhaksi reissuksi, jo ihan senkin vuoksi, että saisin itselleni sen mielenrauhan, että kaikki on todellakin ok.

Mene huomenna, joohan, viimeistään jos vielä silloin kipuilet :hug:...

Yhteistyössä