Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, varsinkin kun useilla palstalaisilla on kymmeniä/satoja kilometrejä välissä.
En oikein usko, että aloitus koskee minua.
Joo, varsinkin kun useilla palstalaisilla on kymmeniä/satoja kilometrejä välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä*;27686597:miten te voitte niin avoimesti flirttailla toistenne kanssa,välillä ihan kunnollakin.Jutut seilaa alapäässä ja seksissä ym. Tietääkö teijän puolisot että te flirttaatte täällä avoimesti ja aika rankastikin välillä? ja jos tietävät niin mitä mieltä ovat? sallitteko te puolisonne flirttaavan netissä muiden kanssa? vai oletteko pitänee asian puolisolta salassa?
Eivät varmasti puolisot tiedä sitä, minkälaista juttua täällä oikeasti jotkut heittävät. Ei sopisi meidän suhteeseen ainakaan postailla herutuskuvia ja flirttailla ja jaaritella tuntutolkulla panojutuista harvase ilta jossain nettipalstalla.
Joo, oon joskus Datalle kommentoinut, etten tykkäis, jos samalla asenteella ois ku jotkut täällä.
Kepsishän se jatkuvasti tarvettaan valittaa. Ei varmaan silti heru keltään.
On eri asia tuntea niin ja toimia sen mukaan, rakkaani :heart:Olen. :ashamed:
Ei auta laskea sen varaan!
Minulla on tuhansia kilometreja mieheni ja minun valissa.
No, kepsiksellä on vaimo
ei sillä, on mullakin mies :heart: mikäli häntä kiinnostaisi, voisin näyttää mitä täällä kirjoittelen.
Hei, mä yritän pitää meidän siveellistä mainetta paremmin yllä ja osoittaa että flirttailu palstalla on pelkkää flirttailua, mutta sä vesitit mun hyvän aikeeni :'(
Omasta puolestanihan mina vain vastasin... :saint:
Etkö oo koskaan kuullut yleistämisestä? :O
Etkö oo koskaan kuullut yleistämisestä? :O