V
"Vieras"
Vieras
Meidän kuopus on 1v7kk ja sillä on vieläkin se unipullonsa. Eli sängyssä juo maidon ennen nukahtamista. Joo, tiedän ettei tee hampaille hyvää jne. En oo ees kamalasti kokeillu vierottaa siitä, kun tuntuu että se on niin tärkeä. Ei huoli tuttia, niin ei ole sellaista "turvaa".
Esikoinen oli vuoden kun luovuttiin unipullosta, mutta sillä oli se tutti. Hänen kanssaan luovuttiin tutista 2vuotiaana, kun oli tarpeeksi vanha ymmärtämään että tutit " vietiin" pupuvauvoille.
Onko ihan hirveetä, jos odottelen ton pullon kanssa nyt samallalailla, että ymmärtäisi. Sinne n. 2 vuoteen saakka?
Esikoinen oli vuoden kun luovuttiin unipullosta, mutta sillä oli se tutti. Hänen kanssaan luovuttiin tutista 2vuotiaana, kun oli tarpeeksi vanha ymmärtämään että tutit " vietiin" pupuvauvoille.
Onko ihan hirveetä, jos odottelen ton pullon kanssa nyt samallalailla, että ymmärtäisi. Sinne n. 2 vuoteen saakka?