Saanko ihmetellä teitä jotka olette varattuja ja pyöritte täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä näin jonkun kuvan jossa olit haarat levällään. paljaat jalat oli niin auki ku ne saa, ja keskellä näky musta aukko. Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Mun tuli ihan pettynyt olo, että joudun sellasta paskaa kattelee tällä(kin) palstalla.
:(

No on se onni ettet mun kuvaa nähny, tiedä vaikka olisit antenniosastolle joutunu, kun nytkin sulla on jo noin vaikeaa:D

[QUOTE="vieras";27693218]Kysypä kepsiksen muronikki :D Yyveenä tottakai..[/QUOTE]

Mikä on muronikki? Onks sillä jotai yhteistä arsenikin kanssa:O

Näinpä. Enpä ole koskaan kuullut vastaavaa oikeasta elämästä.
Taitaa tämän lappalaisen pähkinän kokoiset aivot laukata ylikierroksilla.

Kyllä nykyään pukeudutaan seksikkäästi, jopa työpaikoilla, ja mun mielestä se ei ole yhtään huono juttu:)

Minä näin jonkun kuvan jossa olit haarat levällään. paljaat jalat oli niin auki ku ne saa, ja keskellä näky musta aukko. Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Mun tuli ihan pettynyt olo, että joudun sellasta paskaa kattelee tällä(kin) palstalla.

:laugh: Huutonaurukohtaus :laugh:
mut hei, nää jutut on siinä yhdessä tietyssä ketjussa, sitä ei ole pakko lukea jos sisältö häiritsee.
Täytyy kyl lisätä ettet uskokaan miten paljon jalkoja saa levitettyä!

Mikä on muronikki? Onks sillä jotai yhteistä arsenikin kanssa:O

..ja meinasin tukehtua suklaanpalaseen :laugh:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kannattais mennä silmälääkäriin tai ostaa suurennuslasi :whistle:

Ja ei kai kukaan pakota avaamaan sitä ketjua??!! Ei kannata kiusata itseään jos ei tykkää näkemästään.

Tällä Kepsis nikillä ei taida irl olla ystäviä saati elämää.
Tokihan tuo on kovin herttasta, että idiootit levittelevät näille ressupettereille haarojaan tällä foorumilla, sellasta kun tuskin koskaan livenä ovat nähneet.

Sääliksihän tuommonen porukka käy, mutta antaa heiän tyydyttää tarpeitaan, kunhan pysyvät siinä yhessä ketjussa.

Näit imbesillejä on kiva kiusia. Ymmärrän kyllä sun riemun siellä:laugh:

Khyl khyl, sä taas oot älykäs ja kahvikirahvi on nero.. uuuh, mä niin aina oon ihaillu tollasia naisia jotka siis uskaltaa avata haaransa nettinörteille, vitsi ku mageeta hei.. miks mä en oo kekannu tota ikinä.
Mäki haluun että tollanen luuseri (kepsis) alkaa kuolata mun haaroja mammapalstalla.

Sit laitetaan tietty fantsu hymiö tähän loppuun, koska mä haluun päästä teiän palstamensaan sisään. Kelpaaks tää: :laugh:

No, mä teen/puhun/toimin ja elän aina siten että KAIKKI kestäis laittaa mun miehen korville ja silmille. Mulla ei ole elämässä mitään sellaista pointtia jolla meidän parisuhde vaarantuisi minun takia. Ei mitään niin suurta salaisuutta/erhettä/virhettä.
Toki on asioita joita ystävien kanssa enemmän jutustelee/en tilitä miehelle joka lausetta/läppää/tunnustusta, mutta niistäkään jutuista yksikään ei ole sellainen joka milläänlailla hetkauttaisi meidän suhdetta.
Kaikista avoimimmin myös kaikista asioista juttelen mieheni kanssa mm. voiko jotain vierasta ihastella, missä menee liiallisen flirtin raja yms.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No, mä teen/puhun/toimin ja elän aina siten että KAIKKI kestäis laittaa mun miehen korville ja silmille. Mulla ei ole elämässä mitään sellaista pointtia jolla meidän parisuhde vaarantuisi minun takia. Ei mitään niin suurta salaisuutta/erhettä/virhettä.
Toki on asioita joita ystävien kanssa enemmän jutustelee/en tilitä miehelle joka lausetta/läppää/tunnustusta, mutta niistäkään jutuista yksikään ei ole sellainen joka milläänlailla hetkauttaisi meidän suhdetta.
Kaikista avoimimmin myös kaikista asioista juttelen mieheni kanssa mm. voiko jotain vierasta ihastella, missä menee liiallisen flirtin raja yms.

Peesi+

mun mies valitsi flirtin ja sitä hän sai.
Meillä ollaan onnellisia näin.

Yhteistyössä