Tein kotona remonttia ja uusin samalla keittiön ruokailuryhmän. Ostin melko kalliin lankkupöydän. Pöytä on ollut kaksi päivää käytössä. Tänään mun mies oli huomannu pöydässä kolmisenkymmentä pientä koloa ja pari naarmua. Kahdeksan vuotias lapseni kertoi että kaverinsa koputteli pöytää jollain terävällä muovijutulla.
Kaveri tulee melkein joka päivä koulun jälkeen meille kun muuten molemmat olisivat yksin ennekuin vanhemmat tulevat töistä kotiin. Kaveri syö meillä välipalan ja usein ruuankin. On ehkä jo kotiutunut liiankin hyvin kun huikkaa kun tulen kotiin "Mitä ruokaa, mulla on hirvee nälkä."
. Poika vaikuttaa mukavalta, vanhempia en kovin hyvin tunne. Mitä tekisit? Pyytäisitkö vanhempia korvaamaan pöydän vai antaisitko olla? Ei ne "reijät" kovin suuria ole, mutta tietenkin koko ajan silmissä ja harmittaa kun on ihan uus pöytä.
Kaveri tulee melkein joka päivä koulun jälkeen meille kun muuten molemmat olisivat yksin ennekuin vanhemmat tulevat töistä kotiin. Kaveri syö meillä välipalan ja usein ruuankin. On ehkä jo kotiutunut liiankin hyvin kun huikkaa kun tulen kotiin "Mitä ruokaa, mulla on hirvee nälkä."