Höpötelläänkö Emmerdalesta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinnukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinnukka"

Vieras
Onko täällä muita sarjan faneja? Ihan huippusarja, itse aloin seuraamaan pojan raskausaikana joskus melkein 4 vuotta sitten ja siitä asti ollut ihan koukussa!

Mitäs mieltä ootte tän hetken juonikuvioista, vai oletteko jo ottaneet selvää brittien jaksoista mitä tuleman pitää? Itse olen vahingossa jotain juonikuvioita lukenut netistä, mutta tällä hetkellä mietityttää et miten tää Markin murhakuvio tulee päättymään.. Tai että missä vaiheessa totuus tulee ilmi ja syytön Ryan vapautetaan.

Olen vähän vakoillut tulevia, mutta tällä hetkellä kiinnostavinta on se Leylan osuus. Menin tyhmä kurkkaamaan sitäkin, mitä tapahtuu. En ole sarjaa vuosiin katsonut ja nyt sitten pari kuukautta sitten kipeänä ollessa katsoin katsomosta viikon jaksot ja naksahdin koukkuun :)

[QUOTE="sinnukka";27706482]No joo, se Leylan juttu on kans jännä! Melkein tekis mieli kysyä että mikä juttu se on :D Mutta älä nyt kuitenkaan kerro vielä..[/QUOTE]

En kerro :) Tykkään myös Paddysta, luulenpa, että Rhondakin tykkää...

Olen seurannut ainakin 10 vuotta, välillä vähän laiskemmin, nyt aika aktiivisesti. Diane on mun ikisuosikki. Tällä hetkellä kiinnostaa lähinnä wylden murhajuttu ja milloin ryan vapautuu.

Ihan paras sarja! Oon myös kurkkinut tulevia etukäteen, mutta onnekseni jo unohtanu suurimman osan. :D Voiko joku kertoa muuten mitä eilisissä jaksoissa tapahtui? Jäi näkemättä, eikä mulla tuo Katsomokaan koskaan toimi.

[QUOTE="vieras";27706513]Katso Katsomosta, jos ehdit. :) Siellä näkyy ainakin 8-10 jaksoa.[/QUOTE]

Tässä mun iPadissa ei toimi toi katsomo. Menee video aina poikki jossain vaiheessa, eikä toimi enää.. :(

[QUOTE="Noh";27706522]Tässä mun iPadissa ei toimi toi katsomo. Menee video aina poikki jossain vaiheessa, eikä toimi enää.. :([/QUOTE]

ipadit on iha paskoi, osta kunnon kone. suosittelen macbookkia :)

[QUOTE="Noh";27706522]Tässä mun iPadissa ei toimi toi katsomo. Menee video aina poikki jossain vaiheessa, eikä toimi enää.. :([/QUOTE]

Harmi, kertoisin kyllä muuten, mutta jos joku närkästyy, jos ei ole vielä nähnyt.

Itse seuraan kyseistä sarjaa mutta nyt tuli niin paha olo kun se joka esitti Nicolan ja Jimmyn vauvaa oli eilen jossain että oli traagisesti menehtynyt 3 vuoden ikäisenä:(. Tuli tarttunut takasta vaatteisiin ja 9 päivän taistelun jälkeen menehtynyt:(.

[QUOTE="Xxx";27706623]Niin ja? Minni-hiiri kertoi katsoneensa alusta asti, mikä ei pidä paikkaansa, jos aloitti vasta -97[/QUOTE]

No jopas sitä nyt muka ollaan. :) Tollokin tajuaa Minnin varmasti tarkoittaneen katsoneensa alusta asti Suomessa. Mutta yritä sinä vaan päteä, kultaseni. :p

[QUOTE="vieras";27706812]No jopas sitä nyt muka ollaan. :) Tollokin tajuaa Minnin varmasti tarkoittaneen katsoneensa alusta asti Suomessa. Mutta yritä sinä vaan päteä, kultaseni. :p[/QUOTE]

Kultaseni, yritit yhtä säälittävästi näpäyttää minua kuin minä Minniä

[QUOTE="kira";27706839]voisko joku laittaa linkin mistä löytää juonipaljastuksia? :)[/QUOTE]

Katso wikipediasta, hakusanana Emmerdale tietty ja sieltä löydät kaikkien hahmojen kohdalta juonikuviot ja kun se enkunkielinen on ajantasalla, saat samalla juonipaljastuksetkin.