Meille syntyi viime yönä pikkuruinen poikavauva ja minun piti siitä tulla heti palstalle raportoimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

feger

Tunnettu jäsen
21.09.2004
31 708
918
113
Everywhere
Kun mielestäni pidän itseäni normaaliälyisenä ihmisenä, vaikka en ollutkaan tajunnut olevani raskaana. Vauva syntyi pikkukeskosena..
Olin aivan sekaisin onnesta ja pelosta jne. Piti tosiaan heti palstalle tulla raportoimaan....

Ja sitten heräsin. Voi elämä, että olikin muuten todentuntuinen uni! :O

Heh. Näin samantapaista unta pari viikkoa sitten. Jouduin yllättäen synnyttämään. Olin aivan kauhuissani ja epätoivoinen. Eihan minulla ole miestä enkä ole harrastanut edes seksiä kohta kolmen vuoteen. Kuinka tämä on mahdollista? Miten minä tästä selviän? Apua!
- ja siten heräsin, onneksi.
Liekö huoltajuusriita ja yksihuoltajan arjen paineet heijastuneet uniin.

Mä oon monesti nähnyt unta, jossa olen ihan tuhannen päissäni ja yhtäkkiä tajuan olevani raskaana. Myös molempien raskauksien aikaan olen nähnyt unta että olen humalassa ja sitten ollut ihan huonona että miten mä nyt tälleen kun kerran raskaana olen. Sitten olen herännyt. Outoa on, että noi unet jatkuu vieläkin, vaikka edellisestä raskaudesta on yli kaksi vuotta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27721651:
Mä oon monesti nähnyt unta, jossa olen ihan tuhannen päissäni ja yhtäkkiä tajuan olevani raskaana. Myös molempien raskauksien aikaan olen nähnyt unta että olen humalassa ja sitten ollut ihan huonona että miten mä nyt tälleen kun kerran raskaana olen. Sitten olen herännyt. Outoa on, että noi unet jatkuu vieläkin, vaikka edellisestä raskaudesta on yli kaksi vuotta!

Joo, tuttua! Olen raskaana ollessa nähnyt unia, joissa olen ollut ryyppäämässä "yksi vielä, ei se varmaan haittaa!" ja tupakoinutkin olen niissä unissa. :O

Viime viikolla näin unta, että olin baarissa, rööki huulessa, mukavassa nousuhumalassa kavereiden kanssa istumassa iltaa ja ilmeisesti seuraakin hakemassa. Heräsin kesken yötä ja tuli ihan hirveä morkkis: kuin mä nyt juomaan aloin ja polttamaankin vielä ja miks mä pussailin sitä vierasta miestä, kun olen raskaana ja onnellisesti naimisissa? Meni varmaan vartti ennen kuin tajusin, että omasta sängystä OMAN miehen vierestä heräsin, ihan selvänä, että untahan se!

• Tykkää
Reactions: Kvart över
Minä näin viime yönä unta että huomenna (siis oikeasti!) suunnitellulla sektiolla syntyvä tyttölapsemme oli aivan aikuisen miehen näköinen kasvoiltaan.
Tuttu terveydenhoitaja sattui unessani siihen paikalle kun tätä hämmästelin ja hän totesi että "sitä määkin katsoin että onpas oudon näköinen tyttö, ei yhtään edes vauvan näköinen. Tosi huono sukupuoli-leima, harmillista". (minä olen koirankasvattaja, siitä kai tuo sukupuolileima...)

Ja heti perään katsoin toisen unen; vauva oli 10 senttiä pitkä ja tokihan minut leikattiin niin että seisoin joten näin kun tuo pikkiriikkinen (mutta täysin valmis) vauva kölli siinä välinetarjottimella. Lääkäri totesi "kyllä tuo tuosta kasvaa jos vaan keksit keinon saada imemään kun näyttää aika itsepäiseltä lapselta!".

No huh, toivottavasti kumpikaan unistani ei pidä paikkaansa...no jälkimmäinen ei ainakaan sillä vauva on ultran mukaan ihan normaalin kokoinen eikä mikään mini-tyyppi !

• Tykkää
Reactions: feger
Kun mielestäni pidän itseäni normaaliälyisenä ihmisenä, vaikka en ollutkaan tajunnut olevani raskaana. Vauva syntyi pikkukeskosena..
Olin aivan sekaisin onnesta ja pelosta jne. Piti tosiaan heti palstalle tulla raportoimaan....

Ja sitten heräsin. Voi elämä, että olikin muuten todentuntuinen uni! :O

Olin jo onnettelemassa minäkin.
:)

Minä näin viime yönä unta että huomenna (siis oikeasti!) suunnitellulla sektiolla syntyvä tyttölapsemme oli aivan aikuisen miehen näköinen kasvoiltaan.
Tuttu terveydenhoitaja sattui unessani siihen paikalle kun tätä hämmästelin ja hän totesi että "sitä määkin katsoin että onpas oudon näköinen tyttö, ei yhtään edes vauvan näköinen. Tosi huono sukupuoli-leima, harmillista". (minä olen koirankasvattaja, siitä kai tuo sukupuolileima...)

Ja heti perään katsoin toisen unen; vauva oli 10 senttiä pitkä ja tokihan minut leikattiin niin että seisoin joten näin kun tuo pikkiriikkinen (mutta täysin valmis) vauva kölli siinä välinetarjottimella. Lääkäri totesi "kyllä tuo tuosta kasvaa jos vaan keksit keinon saada imemään kun näyttää aika itsepäiseltä lapselta!".

No huh, toivottavasti kumpikaan unistani ei pidä paikkaansa...no jälkimmäinen ei ainakaan sillä vauva on ultran mukaan ihan normaalin kokoinen eikä mikään mini-tyyppi !

Ai kauheaa! :D Onneksi unet on vain unia ja teidän vauva tulee olemaan ihan itsensä näköinen!

Minä näin viime yönä unta, että olin raskaana (entuudestaan 3 lasta) ja mieheni ilmoitti lyövänsä hynttyyt yhteen kaverini kanssa ja jättävänsä meidät. Vieläkin inhottaa kun oli niin todentuntuista se tuska siinä unessa.

Minä näin viime yönä unta, että olin raskaana (entuudestaan 3 lasta) ja mieheni ilmoitti lyövänsä hynttyyt yhteen kaverini kanssa ja jättävänsä meidät. Vieläkin inhottaa kun oli niin todentuntuista se tuska siinä unessa.

Itsekin olen muutaman kerran nähnyt jotain vastaavaa unta. Se miehen välinpitämättömyys oli musertava!

Uusimmat

Yhteistyössä