Uusi miesystävä ja perhepeti. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totaaliyhäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totaaliyhäri

Vieras
Olen siis yksinhuoltaja ja lapsi on 3v. Lapsi ei ole oikeastaan koskaan hoidossa missään ja olemme nukkuneet aina vierekkäin eli perhepedissä. Nyt olen rakastunut mieheen jonka kanssa olemme seurustelleet muutaman kuukauden. Pitäisikö hankkia lapselle oma sänky? Vai tulisiko miehen nukkua sohvalla kun on meillä yötä? Lapsesta voisi tuntua että hänet on syrjäytetty jos yhtäkkiä joutuisi muualle nukkumaan. Mutta onko sekään ok että miesystävä nukkuu minun ja lapsen vieressä vielä tässä vaiheessa? Seksiä tottakai harrastamme eri huoneessa, olohuoneen sohvalla mutta nukkuminen pohdituttaa. Tähän asti mies on nukkunut yksin sohvalla jos on yöpynyt.

Siirrät lapsen nyt omaan sänkyun ja selität että koska on "iso" poika niin saa oman sängyn. Kun omaan sänkyyn vaihtaminen on sujunut kivuttomasti niin vasta sen jälkeen miesystävä sohvalta sun petiin. Siis, ei molempia muutoksia ns. samaan aikaan.

Ettekö mahdu kaikki 3 nukkumaan samassa sängyssä? Minä laittaisin lapsen seinän viereen, nukkuisin keskellä ja mies toisessa reunassa. Jos ei yökyläily ihan jokapäiväistä siis ole..

Minä alkaisin pikku hiljaa totuttamaan lasta omaan sänkyyn joka tapauksessa, vaikkei olisi mitään miestä.